• .

    31 maja 2017 r. utracisz dostęp do usługi telewizyjnej na dekoderze Philips.
    Wymień bezpłatnie dekoder już dziś.

31 maja 2017 r. utracisz dostęp do usługi telewizyjnej na dekoderze Philips.
Wymień bezpłatnie dekoder już dziś.

Nowoczesna platforma nc+

Platforma nc+ jako technologiczny lider rynku, idąc zgodnie za światowymi trendami dokona zmiany standardu nadawania sygnału telewizyjnego. W związku z powyższym, mogą wystąpić problemy z odbiorem kanałów na dotychczas użytkowanych dekoderach Philips DSR. W praktyce oznacza to, że wszystkie modele dekoderów Philips DSR 6201 oraz DRS 7201 pracujące w dotychczasowym standardzie, nie będą mogły służyć do odbierania sygnału satelitarnego.

Bezpłatna wymiana dekodera

Platforma nc+ dbając o satysfakcję swoich Klientów od dłuższego czasu prowadzi akcję informacyjną oraz proces wymiany dekoderów Philips DSR HD i PVR. Nowszy dekoder pozwoli korzystać z usług platformy po zmianie systemu. Wymiana dekodera na bardziej nowoczesny odbędzie się bez dodatkowych kosztów. Dekodery Philips DSR HD i PVR będą wymieniane na dekoder przystosowany do nowego standardu.

Jak odebrać nowy dekoder HD?
Wystarczy udać się do
autoryzowanego punktu
dystrybucyjnego nc+.

Pełna lista jest dostępna
TUTAJ>>
Pod numerem telefonu:
22 334 60 02* otrzymacie
Państwo wszelkie informacje
związane z procesem
wymiany dekodera.

*Koszt połączenia według stawek
operatora

Jeżeli korzystasz z dekodera Philips DSR HD lub Philips DSR PVR

Jeżeli jesteś posiadaczem dekodera Philips HD lub PVR,
bezwzględnie wymień sprzęt na nowyszy dekoder.

KORZYŚCI Z WYMIANY DEKODERA PHILIPS

Wyższa płynność działania
Dwukrotnie większa pojemność
dysku dla dekodera PVR


Warto wiedzieć, że wymiana dekodera jest całkowicie bezpłatna i nie wpływa na ofertę, z której obecnie Państwo korzystają. Zawartość programowa, długość trwania umowy oraz wysokość opłaty miesięcznej nie ulegają zmianie.



SKUTKI NIEODEBRANIA NOWEGO DEKODERA HD

możliwość utraty odbioru
kanałów udostępnianych
przez nc+ 

Jeśli po instalacji nowego dekodera wystąpi brak dostępu do części kanałów, prosimy o kontakt z dedykowaną infolinią pod numerem 22 334 60 02* lub skorzystanie z instrukcji w ramce obok.

*Koszt połączenia według stawek operatora.

Jeśli korzystasz z dekodera HD, ale masz kłopoty z odbiorem sygnału

Jeśli po instalacji nowego dekodera wystąpi brak dostępu
do części kanałów, prosimy o kontakt z dedykowaną
infolinią pod numerem 22 334 60 02* lub skorzystanie
z poniższych instrukcji.

Brak dostępu do części kanałów

Przyczyną może być problem z anteną. Źle ustawiona,
nie odbiera pewnego zakresu częstotliwości.

Jak prawidłowo ustawić antenę >

Problem z odbiorem może wynikać również ze złych warunków atmosferycznych. Dobry odbiór mogą zakłócać w szczególności deszcz i śnieg, zalegający na talerzu antenowym.

Niekorzystny dla anteny jest również wiatr. Przy silnym wietrze talerz anteny, w tym także konwerter, może zostać odchylony od prawidłowej pozycji i spowodować całkowity zanik sygnału. Jego przywrócenie jest możliwe po ponownym prawidłowym ustawieniu anteny.

INSTALACJA ANTENY

Samodzielna instalacja
zestawu antenowego

szczegółowe informacje >


Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut
CZY JESTEŚ JUŻ ABONENTEM NC+?
Zapoznaj się z informacją o Ochronie Danych Osobowych (RODO)

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ITI Neovision S.A. z siedzibą w Warszawie (02-758), al. gen. W. Sikorskiego 9, adres do korespondencji: 02-100 Warszawa, skr. pocztowa 8 („Administrator”). Dane osobowe będą przetwarzane przez ITI Neovision S.A. na podstawie zgody [tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO] w celu marketingu bezpośredniego produktów lub usług własnych ITI Neovision S.A., który może być realizowany za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych takich, jak np. telefon, dekoder, tablet oraz automatycznych systemów wywołujących służących m.in. do automatycznego inicjowania połączeń telefonicznych lub wysyłania komunikatów marketingowych. Dane osobowe będą przechowywane do czasu odwołania zgody na komunikację marketingową lub zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

Prawa osoby, której dotyczą dane osobowe:

1)     prawo dostępu do treści swoich danych osobowych,

2)     prawo do sprostowania danych,

3)     prawo żądania usunięcia danych,

4)     prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych,

5)     prawo do przenoszenia danych,

6)     prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,

7)     prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem),

8)     prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Prawa wymienione w pkt 1) – 7) powyżej można zrealizować poprzez kontakt z inspektorem ochrony danych (za pośrednictwem adresu: iodo@ncplus.pl) lub poprzez kontakt z ITI Neovision S.A. (adres podany na początku dokumentu, z dopiskiem: „Ochrona danych osobowych”). Kategorie odbiorców danych (podmiotów przetwarzających dane osobowe w imieniu ITI Neovision S.A.): np. agenci, call center.

ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem