Zdalne nagrywanie
ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA
Pierwszy raz zleciłem nagranie, ale dekoder nic nie nagrał, jaki może być powód?
Pierwsze Nagranie powinno być zaplanowane minimum 24 godz. przed rozpoczęciem transmisji. Przed pierwszym nagraniem dekoder pobiera zlecenie nagrania oraz odpowiednią konfigurację. Proces ten może potrwać do 24 godz. 

Aby skrócić czas oczekiwania możesz wykonać reset dekodera. W tym celu naciśnij MENU, a następnie wybierz: USTAWIENIA/ DIAGNOSTYKA/INFORMACJE O SYSTEMIE/ PONOWNE URUCHOMIENIE DEKODERA. W takim przypadku dekoder będzie gotowy do nagrywania już po 30 minutach. 

Jeśli posiadasz dekoder mediaBOX+ wybierz: DIAGNOSTYKA/INFORMACJE O SYSTEMIE/ PONOWNE URUCHOMIENIE DEKODERA.

Czy mogę skrócić czas oczekiwania po zleceniu pierwszego nagrywania?

Tak, przez reset dekodera, który możesz zrobić przez menu. W tym celu naciśnij MENU, a następnie wybierz: USTAWIENIA/ DIAGNOSTYKA/INFORMACJE O SYSTEMIE/ PONOWNE URUCHOMIENIE DEKODERA. W takim przypadku dekoder będzie gotowy do nagrywania już po 30 minutach.
Jeśli posiadasz dekoder mediaBOX+ wybierz: DIAGNOSTYKA/INFORMACJE O SYSTEMIE/ PONOWNE URUCHOMIENIE DEKODERA.


Jeśli zlecę nagranie trwającego już programu, to w jaki sposób zostanie on nagrany? Wstecznie? Od teraz?
Nie ma możliwości zlecenia trwającego już nagrania. Możliwość wybrania ikony „nagraj”, jest dostępna do ostatniej minuty przed rozpoczęciem się emisji nagrania. Zgodnie z elektronicznym przewodnikiem po programach (EPG).
Czy dekoder na bieżąco sprawdza moje zlecenia nagrań?

Dekoder nie wykorzystywany do zdalnego zlecania sprawdza status co 24h. Po odebraniu co najmniej raz zlecenia o nagraniu, sprawdza listę co 10 minut, warunek to pracujący dekoder z aktywnym podłączeniem do Internetu. Również w trybie standby jeśli dekoder ma ustawioną energooszczędność na "normalny".

W dekoderach TurboBox+ i MediaBox+:

- SETUP / USTAWIENIA -> OSZCZĘDZANIE ENERGII należy w pozycji „OSZCZĘDZANIE ENERGII (CZUWANIE)” ustawić „NORNALNE

W dekoderze Wifi PremiumBox+

- SETUP / USTAWIENIA / USTAWIENIA -> OSZCZĘDZANIE ENERGII należy w pozycji „OSZCZĘDZANIE ENERGII (CZUWANIE)” ustawić „NORNALNE

W dekoderze Wifi PremiumBox+ i 4k:

MENU / USTAWIENIA / USTAWIENIA -> OSZCZĘDZANIE ENERGII należy w pozycji „OSZCZĘDZANIE ENERGII (CZUWANIE)” ustawić „NORNALNE

Gdzie znajdę zlecone już nagrania?

Zlecone nagrania można sprawdzić w aplikacji nc+ GO po wejściu w moje nc+ GO w sekcji moje nagrania. Zlecone nagrania znajdziesz również w sekcji Moje nagrania na swoim dekoderze.


Właśnie zleciłem nagranie, ale nie widać go w "moje nagrania", jaki może być powód?
Twoje zlecenie prawdopodobnie nie zostało przyjęte. Po zleceniu nagrania wybranej pozycji z PROGRAM TV pojawia się komunikat potwierdzający, a w miejsce ikony „nagraj”, pojawia się „zlecone”.


Czy z poziomu nc+ GO mogę zarządzać nagrywaniem, które zaplanowałem pilotem na dekoderze?
Aktualnie nie ma takiej funkcjonalności.
Podczas zlecania nagrania pojawił się komunikat "Błąd zlecania nagrania", jaki może być powód i co należy sprawdzić?
Powodem takiej sytuacji może być inne nagranie, które jest konfliktowe z istniejącym zaplanowanym już nagraniem na innym kanale (wcześniej zaplanowanym z aplikacji nc+ GO lub bezpośrednio na dekoderze).

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem