Wpłaciłem pieniądze na konto przypisane do innej umowy – co zrobić?

Wpłaciłem pieniądze na konto przypisane do innej umowy – co zrobić?
ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA

Jeśli przez pomyłkę opłaciłeś Twoją inną umowę:

  • możesz nie wykonywać żadnych czynności - rozliczymy tę wpłatę na kolejnym rachunku. Pamiętaj tylko, aby uregulować płatność za umowę, którą chciałeś pierwotnie opłacić.
  • możemy przeksięgować tę wpłatę - złóż pisemny wniosek listownie lub prześlij nam jego skan przez moje nc+. Pobierz szablon wniosku. Potwierdzenie wpłaty, na skutek której powstała nadpłata, nie jest wymagane, jednak jego dołączenie może przyspieszyć realizację Twojego zgłoszenia.

Jak wysłać wniosek o przeksięgowanie środków? 

  • po zalogowaniu się do moje nc+  wybierz zakładkę NAPISZ DO NAS i załącz skan wypełnionego wniosku
  • listownie na adres: ITI Neovision S.A., 02-100 Warszawa, skr. pocztowa 8

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem