W jaki sposób mogę doładować kartę i jak sprawdzić ważność doładowania?

W jaki sposób mogę doładować kartę i jak sprawdzić ważność doładowania?
ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA

Kartę możesz doładować:

  • przelewem bankowym na posiadany indywidualny numer konta bankowego – po dokonaniu płatności dostęp do telewizji uzyskasz do 72h
  • w wybranych Punktach doładowań – po dokonaniu płatności dostęp do telewizji uzyskasz od razu

W celu sprawdzenia ważności doładowania dla Twojej karty dekodującej:

  • Wyślij numer karty SMS-em pod numer (+48) 725 72 72 72 (koszt połączenia wg stawek operatora).
  • Sprawdź ważność karty podając jej numer po połączeniu z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 430 77 77 (koszt połączenia wg stawek operatora).

Aktualną wysokość opłat za doładowanie karty znajdziesz w poniższej tabeli:


Doładowałeś kartę, a nadal nie masz dostępu do oferty? Upewnij się, że jakość sygnału z satelity Hot Bird 13E na Twoim dekoderze, jest wystarczająca (patrz instrukcja obsługi Twojego dekodera).

Nie odłączaj dekodera od prądu, ustaw go na kanale TVP1 HD i oczekuj na sygnał TV.

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem