Skradziono mi sprzęt, co dalej mam robić?

Skradziono mi sprzęt, co dalej mam robić?
ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA

W pierwszej kolejności fakt kradzieży zgłoś do organów ścigania np. na policję lub do prokuratury. 

Aby otrzymać nowy sprzęt Twoja umowa musi być aktywna (to znaczy, że przed utratą sprzętu Twoja telewizja działała). Z zaświadczeniem wydanym przez organy ścigania udaj się do punktu nc+ oznaczonego jako Salon nc+ lub Punkt serwisowy, gdzie zostanie Ci wydany nowy sprzęt. Zgodnie ze Szczegółowymi warunkami korzystania ze Sprzętu za wydanie nowego sprzętu w miejsce utraconego zostanie naliczona opłata. Wysokość opłaty sprawdzisz w Szczegółowych warunkach korzystania ze sprzętu, który posiadasz. 

Jeśli Twoja umowa została już rozwiązana np. na skutek złożonego wypowiedzenia napisz do nas za pośrednictwem moje nc+ lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 801 044 944 lub 22 310 47 47 (opłata według stawek operatora).

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem