Problem z dyskiem. Nie działa nagrywanie i VOD, co robić ?

ZNAJDŹ ROZWIĄZANIE SZYBCIEJ - WYBIERZ TWÓJ DEKODER

MEDIABOX+ ADB ITI-3740SX
TURBOBOX+ ADB ITI-5720SX
WIFI PREMIUMBOX+ ADB NCP-4740SF
BOX+ HD ITI-5800S
BOX+ ITI-2849ST / 2850ST / 2851S
BOX+ SAGEMCOM DSI87/DSI83
WIFIBOX+ SAGEMCOM DSIW74
4K ULTRABOX+ USW4001NCP
ULTRABOX+ HDS 7241
ULTRABOX+ ITI 5800SX
WYBRANY DEKODER MEDIABOX+ ADB ITI-3740SX Zmień
WYBRANY DEKODER TURBOBOX+ ADB ITI-5720SX Zmień
WYBRANY DEKODER WIFI PREMIUMBOX+ ADB NCP-4740SF Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ HD ITI-5800S Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ ITI-2849ST / 2850ST / 2851S Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ SAGEMCOM DSI87/DSI83 Zmień
WYBRANY DEKODER WIFIBOX+ SAGEMCOM DSIW74 Zmień
WYBRANY DEKODER 4K ULTRABOX+ USW4001NCP Zmień
WYBRANY DEKODER ULTRABOX+ HDS 7241 Zmień
WYBRANY DEKODER ULTRABOX+ ITI 5800SX Zmień
ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA

Abyś mógł nagrywać ulubione programy, podłącz do dekodera zewnętrzny dysk twardy o pojemności 1 TB, stanowiący część zestawu. Dysk należy połączyć z portem eSATA dekodera za pomocą kabla udostępnionego w zestawie.

Do gniazda USB dekodera można podłączyć także inny, zewnętrzny dysk twardy o pojemności 500GB i więcej. Pozwala to jednak na korzystanie jedynie z podstawowych funkcjonalności jak nagrywanie audycji oraz korzystania z funkcji time shifting. Nie umożliwia jednak jednoczesnego nagrywania trzech różnych programów, nawet w przypadku posiadania instalacji typu UNICABLE lub Wide-band.

Gdy do portu eSATA podłączony jest już dysk twardy, to dysk podłączony do portu USB będzie traktowany przez dekoder jako nośnik do odtworzenia danych przez Media Player, nie będzie można na nim nagrywać.

  1. Jeśli do dekodera podłączony jest odpowiedni dysk, a nie masz możliwości nagrywania upewnij się czy dekoder i dysk są prawidłowo połączone.
  2. Wykonaj reset dekodera. W tym celu wejdź do menu za pomocą przycisku MENU oraz wybierz USTAWIENIA -> DIAGNOSTYKA -> INFORMACJE O SYSTEMIE -> użyj żółtego klawisza na pilocie do dekodera.



  3. Gdy reset dekodera nie rozwiązał problemu konieczne jest przywrócenie ustawień domyślnych oraz formatowanie dysku. Spowoduje to usunięcie listy ulubionych kanałów oraz konieczność ponownej konfiguracji anteny oraz podłączenia z Internetem.

    Wykonaj reset dekodera do ustawień fabrycznych oraz usuń wszystkie nagrania. W tym celu wejdź do menu za pomocą przycisku MENU oraz wybierz USTAWIENIA -> INSTALACJA -> USTAWIENIA DOMYŚLNE.

    USTAWIENIA DOMYŚLNE i USUŃ WSZYSTKIE NAGRANIA
    domyślnie ustawione są na NIE. Klawiszem nawigacyjnym (w prawo) zmień USTAWIENIA DOMYŚLNE na TAK. Następnie klawiszem w dół zaznacz USUWANIE WSZYSTKICH NAGRAŃ i zmień klawiszem w prawo na TAK. Na koniec klawiszem w dół zaznacz KONTYNUUJ oraz potwierdź to przyciskiem OK.



  4. Jeśli problem nie ustąpił zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie serwisowym, lista dostępna tutaj.
POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Kliknij, aby rozpocząć czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

  1. Jeśli nie masz możliwości nagrywania programów oraz nie działają kolekcje nc+ GO TV DEKODER wykonaj reset dekodera. W tym celu wejdź do menu za pomocą przycisku MENU oraz wybierz USTAWIENIA -> DIAGNOSTYKA -> INFORMACJE O SYSTEMIE -> użyj żółtego klawisza na pilocie do dekodera.


  2. Gdy reset dekodera nie rozwiązał problemu konieczne jest przywrócenie ustawień domyślnych oraz formatowanie dysku. Spowoduje to usunięcie listy ulubionych kanałów oraz konieczność ponownej konfiguracji anteny.

    Wykonaj reset dekodera do ustawień fabrycznych oraz usuń wszystkie nagrania. W tym celu wejdź do menu za pomocą przycisku SETUP oraz wybierz INSTALACJA -> USTAWIENIA DOMYŚLNE.

    USTAWIENIA DOMYŚLNE i USUŃ WSZYSTKIE NAGRANIA domyślnie ustawione są na NIE. Klawiszem nawigacyjnym (w prawo) zmień USTAWIENIA DOMYŚLNE na TAK. Następnie klawiszem w dół zaznacz USUWANIE WSZYSTKICH NAGRAŃ i zmień klawiszem w prawo na TAK. Na koniec klawiszem w dół zaznacz KONTYNUUJ oraz potwierdź to przyciskiem OK.


  3. Jeśli problem nie ustąpił zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie serwisowym, lista dostępna tutaj.
POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Kliknij, aby rozpocząć czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

  1. Jeśli nie masz możliwości nagrywania programów oraz nie działają kolekcje VOD wykonaj reset dekodera. W tym celu odłącz zasilanie od dekodera. Odczekaj około 10 sekund i podłącz zasilanie ponownie.

  2. Gdy reset dekodera nie rozwiązał problemu konieczne jest przywrócenie ustawień domyślnych oraz formatowanie dysku. Spowoduje to usunięcie listy ulubionych kanałów oraz konieczność ponownej konfiguracji anteny.

    Wykonaj reset dekodera do ustawień fabrycznych oraz usuń wszystkie nagrania. W tym celu wejdź do menu za pomocą przycisku SETUP oraz wybierz USTAWIENIA -> USTAWIENIA DOMYŚLNE.

    USTAWIENIA DOMYŚLNE
    i USUŃ WSZYSTKIE NAGRANIA domyślnie ustawione są na NIE. Klawiszem nawigacyjnym (w prawo) zmień USTAWIENIA DOMYŚLNE na TAK. Następnie klawiszem w dół zaznacz USUWANIE WSZYSTKICH NAGRAŃ i zmień klawiszem w prawo na TAK. Potwierdź to przyciskiem OK.



  3. Jeśli problem nie ustąpił zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie serwisowym, lista dostępna tutaj.
POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Kliknij, aby rozpocząć czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Dekoder nie ma wbudowanego dysku twardego. Jest on przystosowany do pracy z dyskiem zewnętrznym, który trzeba podłączyć do gniazda USB.

Do gniazda USB dekodera można podłączyć zewnętrzny dysk twardy lub pendrive’a.

W zależności od pojemności podłączonego urządzenia dostępne są następujące funkcje:

  • Urządzenia USB o pojemności 500GB i więcej pozwalają na korzystanie z pełnej funkcjonalności PVR, tj. nagrywania audycji oraz funkcji time shifting. Dostępna będzie również oferta VOD udostępniana przez nc+.
  • Urządzenia USB o pojemności do 500GB pozwalają tylko na korzystanie z funkcji Media Player.

  1. Jeśli do dekodera podłączony jest odpowiedni dysk, a nie masz możliwości nagrywania upewnij się czy dekoder i dysk są prawidłowo połączone, czy kabel mini USB nie został odłączony. Jeśli to możliwe sprawdź inny kabel USB.
  2. Wykonaj reset dekodera. W tym celu wejdź do menu za pomocą przycisku MENU oraz wybierz USTAWIENIA -> DIAGNOSTYKA -> INFORMACJE O SYSTEMIE -> użyj żółtego klawisza na pilocie do dekodera.


  3. Gdy reset dekodera nie rozwiązał problemu konieczne jest przywrócenie ustawień domyślnych oraz formatowanie dysku. Spowoduje to usunięcie listy ulubionych kanałów oraz konieczność ponownej konfiguracji anteny oraz podłączenia z Internetem.

    Wykonaj reset dekodera do ustawień fabrycznych oraz usuń wszystkie nagrania. W tym celu wejdź do menu za pomocą przycisku MENU oraz wybierz USTAWIENIA -> INSTALACJA -> USTAWIENIA DOMYŚLNE.

    USTAWIENIA DOMYŚLNE i USUŃ WSZYSTKIE NAGRANIA
    domyślnie ustawione są na NIE. Klawiszem nawigacyjnym (w prawo) zmień USTAWIENIA DOMYŚLNE na TAK. Następnie klawiszem w dół zaznacz USUWANIE WSZYSTKICH NAGRAŃ i zmień klawiszem w prawo na TAK. Na koniec klawiszem w dół zaznacz KONTYNUUJ oraz potwierdź to przyciskiem OK.


  4. Jeśli problem nie ustąpił zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie serwisowym, lista dostępna tutaj.
POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Kliknij, aby rozpocząć czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem