Posiadam opcje HBO. Dlaczego nie mogę zarejestrować się w HBO GO?
ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA

Pamiętaj, że w usłudze możesz zarejestrować do 5 urządzeń. Upewnij się, czy nie wykorzystałeś dostępnego limitu.

Jeżeli korzystasz z HBO GO na komputerze, logując się na stronę www.hbogo.pl pamiętaj:

  • Twoja przeglądarka musi obsługiwać wtyczkę Silverlight – jest ona niezbędna do prawidłowego działania usługi.
  • Jeżeli posiadasz 6-cio cyfrowy numer abonenta-umowy, a strona wymaga podania 7 znaków, to w przypadku korzystania z usługi na komputerach PC/MAC, odśwież stronę i wyczyść dane w przeglądarce - wciśnij na klawiaturze klawisze CTRL + R.

Jeżeli korzystasz z HBO GO na urządzeniach mobilnych, wyczyść dane aplikacji HBOGO i spróbuj ponownie się zarejestrować.

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Kliknij, aby rozpocząć czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem