Nie mam żadnych nowych filmów w VOD, co robić?

Nie mam żadnych nowych filmów w VOD, co robić?
ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA

Jeżeli film lub serial nie ściągnął się jeszcze na dysk twardy Twojego dekodera, w pierwszej kolejności podłącz dekoder do Internetu - szczegóły tutaj. Dzięki temu od razu otrzymasz dostęp do ulubionego programu, bez czekania na jego pobranie.

Jeżeli chcesz jednak korzystać również z pozycji VOD nagranych na dysku dekodera, pamiętaj, że kluczowe znaczenie dla szybkości pobierania programów ma sposób użytkowania dekodera i jego ustawienie:

  • podłączenie wyłącznie jednego kabla antenowego - jeżeli oglądasz lub nagrywasz program, pozycje VOD się nie pobierają. Podłącz drugi kabel antenowy, aby przyspieszyć pobieranie programów.
  • częste odłączanie dekodera od zasilania -  pobiera on dane również kiedy jest w trybie „czuwania”, nie odłączaj go więc od prądu, jeżeli chcesz szybciej uzyskać dostęp do pełnej listy programów.
  • niska jakość sygnału - zalecamy, aby jakość sygnału oznaczona była zielonym wskaźnikiem
Jeżeli korzystasz z dekodera 4K UltraBox+, najlepszym rozwiązaniem na szybsze pobranie się kolekcji filmowych i serialowych, jest zastosowanie instalacji typu Unicable obsługującego 8 kanałów lub instalacji Wide-band. Wtedy nie ma znaczenia sposób użytkowania dekodera, ponieważ materiały będą zgrywały się na bieżąco. 

Ile będę czekać na pobranie na dysk twardy wszystkich pozycji VOD?

Jeżeli nie odłączasz dekodera od zasilania i jakość sygnału jest odpowiednia:

  • 3 dni - jeśli do dekodera są podłączone dwa kable antenowe
  • 7 dni - jeśli do dekodera jest podłączony jeden kabel antenowy

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem