Moja karta SIM nie działa, co robić?

Moja karta SIM nie działa, co robić?
ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA
  1. Sprawdź czy karta SIM jest poprawnie włożona do modemu. Ten problem może  sygnalizować dioda, która jest wyłączona lub mruga na czerwono.



  2. Wysuń modem z gniazda USB. Wyjmij kartę SIM z modemu i delikatnie przeczyść kartę oraz miejsce na kartę w modemie, po czym umieść kartę z powrotem w modemie, a modem w gnieździe USB w komputerze.
  3. W przypadku włączonego trybu oszczędzania energii, laptop może nie wykrywać urządzeń podpiętych do gniazda USB - należy w takim przypadku podłączyć kabel zasilającego do laptopa lub wyłączyć tryb oszczędzania energii.

  4. Jeśli w modemie ciągle mruga czerwona dioda sprawdź modem w innym wejściu USB lub w innym sprzęcie. Może to oznaczać uszkodzenie karty SIM. Udaj się do salonu nc+ w celu jej bezpłatnej wymiany.


NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem