Nie działa mi nc+ GO
ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA
Jeśli masz problem z działaniem usługi nc+ GO spróbuj wykonać następujące czynności:

  • jeśli problem występuje na urządzeniu iPhone Xr/Xs lub iPad Pro - pracujemy nad jego rozwiązaniem. Skorzystaj z innego urządzenia
  • jeśli problem dotyczy aplikacji mobilnej - uruchom ponownie aplikację. Jeśli problem dotyczy wersji PC - odśwież stronę przeglądarki
  • przeinstaluj aplikację (aplikacja mobilna), spróbuj uruchomić usługę w innej przeglądarce (wersja PC)
  • sprawdź czy Twoje urządzenie spełnia wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usługi
  • jeśli otrzymałeś komunikat o błędzie związanym z wtyczką Silverlight to przeinstaluj wtyczkę Silverlight lub skorzystaj z innej przeglądarki np. Chrome, Firefox, Safari lub Internet Explorer
  • aby móc korzystać z nc+ GO, minimalna przepływowość Twojego łącza internetowego powinna wynosić 2Mb/s

    NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

    last-resort-icon

    NAPISZ E-MAIL

    Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

    last-resort-icon

    ROZPOCZNIJ CZAT

    Kliknij, aby rozpocząć czat

    last-resort-icon

    ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

    last-resort-icon

    ZADZWOŃ

    801 044 944

    22 310 47 47

    Opłata według stawek operatora.

    Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem