Komunikat na ekranie TV Brak Internetu co robić ?

ZNAJDŹ ROZWIĄZANIE SZYBCIEJ - WYBIERZ TWÓJ DEKODER

MEDIABOX+ ADB ITI-3740SX
TURBOBOX+ ADB ITI-5720SX
WIFI PREMIUMBOX+ ADB NCP-4740SF
BOX+ HD ITI-5800S
BOX+ ITI-2849ST / 2850ST / 2851S
BOX+ SAGEMCOM DSI87/DSI83
WIFIBOX+ SAGEMCOM DSIW74
4K ULTRABOX+ USW4001NCP
ULTRABOX+ HDS 7241
ULTRABOX+ ITI 5800SX
WYBRANY DEKODER MEDIABOX+ ADB ITI-3740SX Zmień
WYBRANY DEKODER TURBOBOX+ ADB ITI-5720SX Zmień
WYBRANY DEKODER WIFI PREMIUMBOX+ ADB NCP-4740SF Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ HD ITI-5800S Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ ITI-2849ST / 2850ST / 2851S Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ SAGEMCOM DSI87/DSI83 Zmień
WYBRANY DEKODER WIFIBOX+ SAGEMCOM DSIW74 Zmień
WYBRANY DEKODER 4K ULTRABOX+ USW4001NCP Zmień
WYBRANY DEKODER ULTRABOX+ HDS 7241 Zmień
WYBRANY DEKODER ULTRABOX+ ITI 5800SX Zmień
ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA
Jeżeli posiadasz zestaw Multiroom, który jest ze sobą połączony (za pomocą routera, switcha, transmitera) bez dostępu do Internetu, to komunikat „Brak Internetu” jest prawidłowym komunikatem i wystarczy go zatwierdzić klawiszem OK, na pilocie dekodera.

komunikat brak internetu

Jeżeli połączenie takie, jest realizowane również z podłączeniem do Internetu to: 

Połączenie kablowe: 

Sprawdź adresy sieciowe takiego połączenia jakie zostały przydzielone w wyniku konfiguracji automatycznej. 

Naciśnij na pilocie dekodera SETUP -> DIAGNOSTYKA -> SIEĆ



Jeżeli przydzielony adres IP to 169.254.010.XXX to znaczy, że dekoder nie łączy się z routerem. 

Sprawdź podłączenie kabla (od strony dekodera i od strony routera). Jeżeli wszystko wygląda prawidłowo, to wepnij kabel Ethernet do innego wejścia w routerze

Jeżeli mimo to dekoder nie połączy się z routerem sprawdź połączenie na innym kablu Ethernet. W wyniku automatycznej konfiguracji zostanie wygenerowany inny adres niż 196.254.010.XXX (np. 192.168.XXX.XXX), oznacz to, że dekoder łączy się z routerem, ale jeżeli adres w opcji BRAMA DOMYŚLNA jest pusty (000.000.000.000), to oznacza, że dekoder nie ma dostępu do Internetu. 

Sprawdź, czy Twój router jest na pewno podłączony do Internetu – sprawdź połączenie na komputerze lub smartfonie. 

Połączenie za pomocą adaptera: 

Sprawdź połączenie adaptera z routerem i z dekoderem. Jeżeli adapter jest prawidłowo podłączony, postępuj tak jak w przypadku połączenia kablowego.

POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Jeżeli posiadasz zestaw Multiroom, który jest ze sobą połączony (za pomocą routera, switcha, transmitera) bez dostępu do Internetu, to komunikat „Brak Internetu” jest prawidłowym komunikatem i wystarczy go zatwierdzić klawiszem OK, na pilocie dekodera. 

Jeżeli połączenie takie, jest realizowane również z podłączeniem do Internetu to: 

Połączenie kablowe: 

Sprawdź adresy sieciowe takiego połączenia jakie zostały przydzielone w wyniku konfiguracji automatycznej. 

Naciśnij na pilocie dekodera SETUP -> DIAGNOSTYKA -> USTAWIENIA SIECI

brak internetu

Jeżeli przydzielony adres IP to 169.254.010.XXX to znaczy, że dekoder nie łączy się z routerem. 

Sprawdź podłączenie kabla (od strony dekodera i od strony routera). Jeżeli wszystko wygląda prawidłowo, to wepnij kabel Ethernet do innego wejścia w routerze.

Jeżeli mimo to dekoder nie połączy się z routerem sprawdź połączenie na innym kablu Ethernet.

W wyniku automatycznej konfiguracji zostanie wygenerowany inny adres niż 196.254.010.XXX (np. 192.168.XXX.XXX), oznacz to, że dekoder łączy się z routerem, ale jeżeli adres w opcji BRAMA DOMYŚLNA jest pusty (000.000.000.000), to oznacza, że dekoder nie ma dostępu do Internetu.

Sprawdź, czy Twój router jest na pewno podłączony do Internetu – sprawdź połączenie na komputerze lub smartfonie.

Połączenie za pomocą adaptera:

Sprawdź połączenie adaptera z routerem i z dekoderem. Jeżeli adapter jest prawidłowo podłączony, postępuj tak jak w przypadku połączenia kablowego.


POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Jeżeli posiadasz zestaw Multiroom, który jest ze sobą połączony (za pomocą routera, switcha, transmitera) bez dostępu do Internetu, to komunikat „BRAK POŁĄCZENIA Z INTERNETEM” jest prawidłowym komunikatem i wystarczy go zatwierdzić klawiszem WYJŚCIE, na pilocie dekodera.

brak internetu

Jeżeli połączenie takie, jest realizowane również z podłączeniem do Internetu, kliknij klawisz na pilocie „+” aby wejść w ustawienia sieciowe: 

Połączenie kablowe: 

Sprawdź adresy sieciowe takiego połączenia jakie zostały przydzielone w wyniku konfiguracji automatycznej. 

Naciśnij na pilocie dekodera MENU -> USTAWIENIA -> INFORMACJE O SIECI



Jeżeli przydzielony adres IP to 169.254.010.XXX to znaczy, że dekoder nie łączy się z routerem. 
Sprawdź podłączenie kabla (od strony dekodera i od strony routera). Jeżeli wszystko wygląda prawidłowo, to wepnij kabel Ethernet do innego wejścia w routerze. 

Jeżeli mimo to dekoder nie połączy się z routerem sprawdź połączenie na innym kablu Ethernet. 

W wyniku automatycznej konfiguracji zostanie wygenerowany inny adres niż 196.254.010.XXX (np. 192.168.XXX.XXX), oznacz to, że dekoder łączy się z routerem, ale jeżeli adres w opcji BRAMA DOMYŚLNA jest pusty (000.000.000.000), to oznacza, że dekoder nie ma dostępu do Internetu.  

Sprawdź, czy Twój router jest na pewno podłączony do Internetu – sprawdź połączenie na komputerze lub smartfonie. 

Połączenie za pomocą adaptera: 

Sprawdź połączenie adaptera z routerem i z dekoderem. Jeżeli adapter jest prawidłowo podłączony, postępuj tak jak w przypadku połączenia kablowego.

POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Jeżeli posiadasz zestaw Multiroom, który jest ze sobą połączony (za pomocą routera, switcha, transmitera) bez dostępu do Internetu, to komunikat „Brak Internetu” jest prawidłowym komunikatem i wystarczy go zatwierdzić klawiszem OK, na pilocie dekodera.

Jeżeli połączenie takie, jest realizowane również z podłączeniem do Internetu to:

Połączenie kablowe:

Sprawdź adresy sieciowe takiego połączenia jakie zostały przydzielone w wyniku konfiguracji automatycznej.

Naciśnij na pilocie dekodera SETUP -> DIAGNOSTYKA -> SIEĆ

brak internetu

Jeżeli przydzielony adres IP to 169.254.010.XXX to znaczy, że dekoder nie łączy się z routerem. Sprawdź podłączenie kabla (od strony dekodera i od strony routera). Jeżeli wszystko wygląda prawidłowo, to wepnij kabel Ethernet do innego wejścia w routerze.

Jeżeli mimo to dekoder nie połączy się z routerem sprawdź połączenie na innym kablu Ethernet.

W wyniku automatycznej konfiguracji zostanie wygenerowany inny adres niż 196.254.010.XXX (np. 192.168.XXX.XXX), oznacz to, że dekoder łączy się z routerem, ale jeżeli adres w opcji BRAMA DOMYŚLNA jest pusty (000.000.000.000), to oznacza, że dekoder nie ma dostępu do Internetu.

Sprawdź, czy Twój router jest na pewno podłączony do Internetu – sprawdź połączenie na komputerze lub smartfonie.

Połączenie za pomocą adaptera:

Sprawdź połączenie adaptera z routerem i z dekoderem. Jeżeli adapter jest prawidłowo podłączony, postępuj tak jak w przypadku połączenia kablowego.


POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Jeżeli posiadasz zestaw Multiroom, który jest ze sobą połączony (za pomocą routera, switcha, transmitera) bez dostępu do Internetu, to komunikat „BRAK POŁĄCZENIA Z INTERNETEM” jest prawidłowym komunikatem i wystarczy go zatwierdzić klawiszem WYJŚCIE, na pilocie dekodera.

Jeżeli połączenie takie, jest realizowane również z podłączeniem do Internetu, kliknij klawisz na pilocie „+” aby wejść w ustawienia sieciowe: 

Połączenie sieciowe: 

Sprawdź adresy sieciowe takiego połączenia jakie zostały przydzielone w wyniku konfiguracji automatycznej. 

Naciśnij na pilocie dekodera MENU -> USTAWIENIA -> USTAWIENIA SIECI


Jeżeli przydzielony adres IP to 169.254.010.XXX to znaczy, że dekoder nie łączy się z routerem. 

Sprawdź podłączenie kabla (od strony dekodera i od strony routera). Jeżeli wszystko wygląda prawidłowo, to wepnij kabel Ethernet do innego wejścia w routerze.

Jeżeli mimo to dekoder nie połączy się z routerem sprawdź połączenie na innym kablu Ethernet.

W wyniku automatycznej konfiguracji zostanie wygenerowany inny adres niż 196.254.010.XXX (np. 192.168.XXX.XXX), oznacz to, że dekoder łączy się z routerem, ale jeżeli adres w opcji BRAMA DOMYŚLNA jest pusty (000.000.000.000), to oznacza, że dekoder nie ma dostępu do Internetu.

Sprawdź, czy Twój router jest na pewno podłączony do Internetu – sprawdź połączenie na komputerze lub smartfonie.


POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Jeżeli posiadasz zestaw Multiroom, który jest ze sobą połączony (za pomocą routera, switcha, transmitera) bez dostępu do Internetu, to komunikat „Brak Internetu” jest prawidłowym komunikatem i wystarczy go zatwierdzić klawiszem OK, na pilocie dekodera.

Jeżeli połączenie takie, jest realizowane również z podłączeniem do Internetu to:

Połączenie kablowe:

Sprawdź adresy sieciowe takiego połączenia jakie zostały przydzielone w wyniku konfiguracji automatycznej.

Naciśnij na pilocie dekodera SETUP -> DIAGNOSTYKA -> SIEĆ

Ponieważ dekoder ma wbudowany moduł WiFi, opcja ta dzieli się przewodowe i bezprzewodowe połączenie. Dane sieciowe sprawdzisz w zależności od tego jakim sposobem dekoder jest podłączony.



W przypadku połączenia WiFi


Jeżeli przydzielony adres IP to 169.254.010.XXX to znaczy, że dekoder nie łączy się z routerem. Sprawdź podłączenie kabla (od strony dekodera i od strony routera). Jeżeli wszystko wygląda prawidłowo, to wepnij kabel Ethernet do innego wejścia w routerze.

Jeżeli mimo to dekoder nie połączy się z routerem sprawdź połączenie na innym kablu Ethernet.

W wyniku automatycznej konfiguracji zostanie wygenerowany inny adres niż 196.254.010.XXX (np. 192.168.XXX.XXX), oznacz to, że dekoder łączy się z routerem, ale jeżeli adres w opcji BRAMA DOMYŚLNA jest pusty (000.000.000.000), to oznacza, że dekoder nie ma dostępu do Internetu.

Sprawdź, czy Twój router jest na pewno podłączony do Internetu – sprawdź połączenie na komputerze lub smartfonie.



POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem