Komunikat Multiroom Standard HD Brak połączenia z dekoderem głównym

ZNAJDŹ ROZWIĄZANIE SZYBCIEJ - WYBIERZ TWÓJ DEKODER

MEDIABOX+ ADB ITI-3740SX
TURBOBOX+ ADB ITI-5720SX
WIFI PREMIUMBOX+ ADB NCP-4740SF
BOX+ HD ITI-5800S
BOX+ ITI-2849ST / 2850ST / 2851S
BOX+ SAGEMCOM DSI87/DSI83
WIFIBOX+ SAGEMCOM DSIW74
4K ULTRABOX+ USW4001NCP
ULTRABOX+ HDS 7241
ULTRABOX+ ITI 5800SX
WYBRANY DEKODER MEDIABOX+ ADB ITI-3740SX Zmień
WYBRANY DEKODER TURBOBOX+ ADB ITI-5720SX Zmień
WYBRANY DEKODER WIFI PREMIUMBOX+ ADB NCP-4740SF Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ HD ITI-5800S Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ ITI-2849ST / 2850ST / 2851S Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ SAGEMCOM DSI87/DSI83 Zmień
WYBRANY DEKODER WIFIBOX+ SAGEMCOM DSIW74 Zmień
WYBRANY DEKODER 4K ULTRABOX+ USW4001NCP Zmień
WYBRANY DEKODER ULTRABOX+ HDS 7241 Zmień
WYBRANY DEKODER ULTRABOX+ ITI 5800SX Zmień
ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA

Gdy dekoderem głównym jest mediaBox+ ITI 3740SX lub turboBox+ ITI 5720SX

Przyczyną występowania komunikatu może być niekompletna lub nieprawidłowa aktywacja dekoderów (krok 1) lub problemy w nawiązaniu połączenia sieciowego z dekoderem głównym (krok 2)

1. W ramach aktywacji usługi MULTIROOM dekoder główny otrzymuje zestaw danych (NUMER KARTY i NUMER CONAX) o dekoderach dodatkowych, którym udzielać będzie autoryzacji. 

Sprawdź jaki NR KARTY oraz NR CONAX wyświetlają się w menu dekodera dodatkowego i upewnij się czy wymienione numery widoczne są w zakładce MULTIROOM STANDARD HD w menu dekodera głównego.

a) W tym celu na pilocie do dekodera dodatkowego wciśnij SETUP oraz wybierz DIAGNOSTYKA -> INFORMACJE O SYSTEMIE

b) Na pilocie do dekodera głównego wciśnij SETUP oraz odszukaj zakładkę MULTIROOM STANDRD HD.

  • Jeśli w menu dekodera głównego nie ma zakładki Multiroom, a od momentu odebrania nowego dekodera minęło mniej niż 48 godzin, poczekaj na pobranie sygnału aktywacyjnego. Czas oczekiwania to maksymalnie 24 godzin. Nie odłączaj w tym czasie dekodera od zasilania i kabla antenowego. Pozostawienie dekodera na kanale TVP 1 HD skraca czas oczekiwania na pobranie uprawnień. Jeśli od momentu odebrania nowego dekodera minęło ponad 48 godzin skontaktuj się z nami w celu ponowienia sygnału aktywacyjnego.
  • Jeśli w menu dekodera widnieje zakładka MULTIROOM STANDARD HD otwórz ją za pomocą przycisku OK by zobaczyć LISTĘ DEKODERÓW. Porównaj NUMER KARTY oraz NUMER CONAX. W menu dekodera głównego nr karty wyświetla się bez „-” – jest to prawidłowa sytuacja.

  • Jeśli dane są nieprawidłowe skontaktuj się z nami.
  • Jeśli dane są prawidłowe przejdź do kroku 2.
Sprawdź czy Twoje dekodery znajdują się w tej samej podsieci. Wybierz  SPRAWDŹ USTAWIENIA SIECI by zobaczyć szczegóły.

Jeśli potrzebujesz pomocy w konfiguracji sieci w dekoderze głównym sprawdź ten artykuł [ID 125]. Jeśli potrzebujesz pomocy w konfiguracji sieci w dekoderze dodatkowym sprawdź ten artykuł [ID 126].

Dekoder dodatkowy możesz także tymczasowo odblokować za pomocą karty dekodującej z dekodera głównego. W tym celu zaznacz pole ODBLOKUJ ZA POMOCĄ KARTY DOSTĘPOWEJ DEKODERA GŁÓWNEGO i potwierdź to przyciskiem OK na pilocie. Następnie wyjmij kartę z dekodera dodatkowego i w jej miejsce umieść kartę z dekodera głównego. Na ekranie telewizora pokaże się komunikat informujący o tym kiedy należy wyjąć kartę dostępową z dekodera głównego i umieścić właściwą kartę z dekodera dodatkowego.


Uwaga nie umieszczaj w dekoderze głównym karty z dekodera dodatkowego.

POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Gdy dekoderem głównym jest mediaBox+ ITI 3740SX lub turboBox+ ITI 5720SX

Przyczyną występowania komunikatu może być niekompletna lub nieprawidłowa aktywacja dekoderów (krok 1) lub problemy w nawiązaniu połączenia sieciowego z dekoderem głównym (krok 2).

1. W ramach aktywacji usługi MULTIROOM dekoder główny otrzymuje zestaw danych (NUMER KARTY i NUMER CONAX) o dekoderach dodatkowych, którym udzielać będzie autoryzacji.

Sprawdź NUMER SERYJNY DEKODERA w menu dekodera dodatkowego i porównaj czy te same dane widnieją w zakładce MULTIROOM w menudekodera głównego.

a) W tym celu na pilocie do dekodera dodatkowego wciśnij MENU oraz wybierz USTAWIENIA -> DIAGNOSTYKA -> INFORMACJE TECHNICZNE.

Odczytaj  tylko dane widoczne w nawiasie.

a) Na pilocie do dekodera głównego wciśnij SETUP oraz odszukaj zakładkę MULTIROOM STANDARD HD.

  • Jeśli w menu dekodera głównego nie ma zakładki MULTIROOM, a od momentu odebrania nowego dekodera minęło mniej niż 48 godzin, poczekaj na pobranie sygnału aktywacyjnego. Czas oczekiwania to maksymalnie 24 godzin. Nie odłączaj w tym czasie dekodera od zasilania i kabla antenowego. Pozostawienie dekodera na kanale TVP 1 HD skraca czas oczekiwania na pobranie uprawnień. Jeśli od momentu odebrania nowego dekodera minęło ponad 48 godzin skontaktuj się z nami w celu ponowienia sygnału aktywacyjnego.
  • Jeśli w menu dekodera widnieje zakładka MULTIROOM STANDARD HD otwórz ją za pomocą przycisku OK by zobaczyć LISTĘ DEKODERÓW. W menu dekodera głównego nr seryjny dekodera dodatkowego oznaczony jest jako NUMER KARTY KLIENTA oraz NUMER CONAX KLIENTA. Porównaj dane z menu dekodera dodatkowego.

  • Jeśli dane są nieprawidłowe skontaktuj się z nami. 
  • Jeśli dane są prawidłowe przejdź do kroku 2. 

2. Sprawdź czy Twoje dekodery znajdują się w tej samej podsieci.  

  • W dekoderze dodatkowym: Wciśnij znak „+” na pilocie lub wciśnij MENU na pilocie oraz wybierz USTAWIENIA -> USTAWIENIA SIECI 
  • W dekoderze głównym: Wciśnij SETUP na pilocie oraz wybierz DIAGNOSTYKA -> SIEĆ  

Jeśli potrzebujesz pomocy w konfiguracji sieci w dekoderze głównym sprawdź ten artykuł [ID 125].  

Jeśli potrzebujesz pomocy w konfiguracji sieci w dekoderze dodatkowym sprawdź ten artykuł [ID 126].


Gdy dekoderem głównym jest WiFi PremiumBox+ ADB NCP-4740SF lub 4K UltraBox+ USW 4001NCP 

Przyczyną występowania komunikatu może być niekompletna lub nieprawidłowa aktywacja dekoderów lub problemy w nawiązaniu połączenia sieciowego z dekoderem głównym. 

1. Sprawdź czy w menu dekodera głównego wyświetla się zakładka MULTIROOM. W tym celu na pilocie do dekodera głównego wciśnij MENU oraz wybierz USTAWIENIA i klawiszami nawigacyjnymi odszukaj zakładkę MULTIROOM 

  • Jeśli w menu dekodera głównego w USTAWIENIACH nie ma zakładki MULTIROOM, a od momentu odebrania nowego dekodera minęło mniej niż 48 godzin, poczekaj na pobranie sygnału aktywacyjnego. Czas oczekiwania to maksymalnie 24 godzin. Nie odłączaj w tym czasie dekodera od zasilania i kabla antenowego. Pozostawienie dekodera na kanale TVP 1 HD skraca czas oczekiwania na pobranie uprawnień. Jeśli od momentu odebrania nowego dekodera minęło ponad 48 godzin skontaktuj się z nami w celu ponowienia sygnału aktywacyjnego. 
  • Jeśli zakładka MULTIROOM jest widoczna w menu dekodera głównego, sprawdź czy Twoje dekodery znajdują się w tej samej podsieci. 

W dekoderze dodatkowym: Wciśnij MENU na pilocie oraz wybierz USTAWIENIA -> USTAWIENIA SIECI  

W dekoderze głównym: Wciśnij MENU na pilocie oraz wybierz USTAWIENIA -> DIAGNOSTYKA -> SIEĆ 

Jeśli potrzebujesz pomocy w konfiguracji sieci w dekoderze głównym sprawdź ten artykuł [ID 125].  

Jeśli potrzebujesz pomocy w konfiguracji sieci w dekoderze dodatkowym sprawdź ten artykuł [ID 126].  

Dekoder dodatkowy możesz także tymczasowo odblokować za pomocą karty dekodującej z dekodera głównego. W tym celu zaznacz pole ODBLOKUJ ZA POMOCĄ KARTY DOSTĘPOWEJ DEKODERA GŁÓWNEGO i potwierdź to przyciskiem OK na pilocie. Następnie wyjmij kartę z dekodera dodatkowego i w jej miejsce umieść kartę z dekodera głównego. Na ekranie telewizora pokaże się komunikat informujący o tym kiedy należy wyjąć kartę dostępową z dekodera głównego i umieścić właściwą kartę z dekodera dodatkowego. 

Uwaga – nigdy nie umieszczaj w dekoderze głównym karty z dekodera dodatkowego, gdyż zablokuje to dekoder główny. Jedynym rozwiązanie jest wtedy przywrócenie dekodera do ustawień domyślnych.

POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem