Jest obraz, nie ma dźwięku, co robić?

Jest obraz, nie ma dźwięku, co robić?

ZNAJDŹ ROZWIĄZANIE SZYBCIEJ - WYBIERZ TWÓJ DEKODER

MEDIABOX+ ADB ITI-3740SX
TURBOBOX+ ADB ITI-5720SX
WIFI PREMIUMBOX+ ADB NCP-4740SF
BOX+ HD ITI-5800S
BOX+ ITI-2849ST / 2850ST / 2851S
BOX+ SAGEMCOM DSI87/DSI83
WIFIBOX+ SAGEMCOM DSIW74
4K ULTRABOX+ USW4001NCP
ULTRABOX+ HDS 7241
ULTRABOX+ ITI 5800SX
WYBRANY DEKODER MEDIABOX+ ADB ITI-3740SX Zmień
WYBRANY DEKODER TURBOBOX+ ADB ITI-5720SX Zmień
WYBRANY DEKODER WIFI PREMIUMBOX+ ADB NCP-4740SF Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ HD ITI-5800S Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ ITI-2849ST / 2850ST / 2851S Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ SAGEMCOM DSI87/DSI83 Zmień
WYBRANY DEKODER WIFIBOX+ SAGEMCOM DSIW74 Zmień
WYBRANY DEKODER 4K ULTRABOX+ USW4001NCP Zmień
WYBRANY DEKODER ULTRABOX+ HDS 7241 Zmień
WYBRANY DEKODER ULTRABOX+ ITI 5800SX Zmień
ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA

W przypadku braku odtwarzania dźwięku wykonaj poniższe kroki. Jeśli czynności opisane w danym kroku nie rozwiąże problemu przejdź do kolejnego:

  1. Sprawdź czy dźwięk nie jest wyciszony na pilocie od dekodera i od telewizora. Ustaw głośność na około połowę skali zarówno w TV jak i dekoderze.
  2. Przełącz dekoder na inny kanał, być może nie ma głosu tylko na jednej pozycji. Może wynikać to z charakteru transmisji lub problemu nadawcy.
  3. Czy używasz dodatkowego urządzenia typu zestaw kina domowego do odtwarzania dźwięku? (wybierz odpowiedni przycisk by rozwinąć dalsze kroki)

POKAŻ WIĘCEJ
NIE
4. Sprawdź ustawienia opcji Dolby Digital w menu dekodera. Gdy nie masz podpiętego dodatkowego urządzenia do odtwarzania dźwięku typu zestaw kina domowego DOLBY DIGITAL powinno być ustawione na NIE. 

W tym celu wybierz MENU na pilocie oraz USTAWIENIA -> USTAWIENIA -> USTAWIENIA TELEWIZORA -> USTAWIENIA HD 

Sprawdź co wyświetla się przy DOLBY DIGITAL. Zaznaczając DOLBY DIGITAL (klawiszem w dół) strzałką w prawo możesz wybrać NIE lub TAK. Oznacz DOLBY DIGITAL na NIE oraz wyjdź z menu.


5. Powodem braku dźwięku może być także zawieszenie dekodera. W tym celu wybierz MENU na pilocie oraz USTAWIENIA -> DIAGNOSTYKA -> INFORMACJE O SYSTEMIE -> użyj żółtego przycisku na pilocie by ponownie uruchomić dekoder.


6. Powodem braku dźwięku może być także zmiana lub błędne ustawienie opcji dotyczących dźwięku w menu telewizora. W przypadku podłączenia kablem HDMI, sprawdź czy wejście HDMI jest ustawione jako CYFROWE. Użyj do tego instrukcji lub skontaktuj się z serwisem producenta.

Możesz także zdiagnozować dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie serwisowym, lista dostępna tutaj.


TAK

4. Upewnij się, że dodatkowe urządzenie jest uruchomione. Ustaw głośność dźwięku na około połowie skali. 

5. Sprawdź czy kabel łączący dekoder z urządzeniem dodatkowym jest podłączony. Możesz go odłączyć i ponownie podłączyć. 

6. Powodem braku dźwięku może być także zawieszenie dekodera. W tym celu wybierz MENU na pilocie oraz USTAWIENIA -> DIAGNOSTYKA -> INFORMACJE O SYSTEMIE -> użyj żółtego przycisku na pilocie by ponownie uruchomić dekoder.


7. Problem może być spowodowany zarówno przez dekoder jak i dodatkowe urządzenie. By upewnić się co jest przyczyną odłącz dodatkowe urządzenie od dekodera.

Jeśli głos pojawił się w telewizorze oznacza to, że przyczyna leży po stronie: 

  • Urządzenia dodatkowego – sprawdź instrukcję obsługi lub podłącz je do innego odtwarzacza. 
  • Kabla optycznego – podłącz inny kabel. 
  • Gniazda SPDIF w dekoderze – podłącz inne urządzenie. 

8. Jeśli po odłączeniu dodatkowego urządzenia nie ma głosu, sprawdź ustawienia opcji Dolby Digital w menu dekodera. W tym celu wybierz MENU na pilocie oraz USTAWIENIA -> USTAWIENIA -> USTAWIENIA TELEWIZORA -> USTAWIENIA HD 

Sprawdź co wyświetla się przy DOLBY DIGITAL. Zaznaczając DOLBY DIGITAL (klawiszem w dół) klawiszem w prawo możesz wybrać NIE lub TAK. Jeśli odłączyłeś dodatkowe urządzenie oznacz DOLBY DIGITAL na NIE oraz wyjdź z menu.


9. Powodem braku dźwięku może być także zmiana lub błędne ustawienie opcji dotyczących dźwięku w menu telewizora. W przypadku podłączenia kablem HDMI, sprawdź czy wejście HDMI jest ustawione jako CYFROWE. Użyj do tego instrukcji lub skontaktuj się z serwisem producenta.

Możesz także zdiagnozować dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie serwisowym, lista dostępna tutaj.


NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem