Jakie są typy rachunków?

Jakie są typy rachunków?
ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA
e-rachunek – rachunek dostarczany mailowo
Czym jest? 

e-rachunek to elektroniczna wersja rachunku za usługi nc+, który co miesiąc wysyłamy w formacie PDF na wskazany przez Abonenta adres e-mail. 



Kto może skorzystać z e-rachunku? 

e-rachunek jest dostępny dla wszystkich Abonentów posiadających adres e-mail z wyjątkiem tych, którzy korzystają z systemu prepaid oraz opłacających usługi nc+ jednorazowo gotówką z góry. 



Jaki program jest potrzebny do otworzenia e-rachunku? 

e-rachunki są dostępne w formacie PDF. Do ich odczytu potrzebny jest program Adobe Acrobat, którego bezpłatna wersja znajduje się pod tym linkiem



Co zrobić jeśli nie otrzymałem rachunku? 

Każdy e-rachunek jest dostępny w wersji do pobrania przez 12 m-cy w moje nc+ pod adresem https://moje.ncplus.pl. 

Zaloguj się i sprawdź historię swoich rachunków.



Chcę otrzymywać elektroniczne rachunki – co mogę zrobić? 

Zarządzanie e-rachunkiem jest dostępne w zakładce MOJE PŁATNOŚCI (1), następnie Zarządzanie usługami finansowymi (2), w wierszu E-rachunek wybierz Zarządzaj usługą (3).



Podaj adres mailowy (4), zaznacz zgody (5) i kliknij AKTYWUJ (6). W następnym miesiącu otrzymasz rachunek na wskazany adres e-mail.



Jak będą wyglądały rachunki jeśli na kontrakcie jest włączona usługa Jedna Płatność? 

Otrzymasz jeden e-mail związany z usługą Jedna Płatność. Załącznik zawiera stronę z zestawieniem zbiorczym dla wszystkich umów, oraz indywidualne rozliczenie dla każdej z nich.

tv rachunek – rachunek na ekranie telewizora
Czym jest?
TV rachunek to rozliczenie abonamentu nc+ w wersji elektronicznej, które pojawia się co miesiąc na ekranie telewizora.

Kto otrzymuje TV Rachunek?
TV rachunek otrzymują co miesiąc Abonenci nc+ posiadający ofertę telewizyjną. Jeśli posiadasz formę płatności gotówka z góry nie będziesz otrzymywać TV Rachunku.

Gdzie znajdę TV Rachunek?

Wejdź do menu dekodera i wybierz opcję TV RACHUNEK. Znajdziesz tam zestawienie ostatnich rachunków. Aby przejść do podglądu szczegółów, zaznacz odpowiedni miesiąc i naciśnij OK na pilocie od dekodera.

Na rachunku widzę stan moich płatności (saldo). Czy ta informacja aktualizuje się na bieżąco po każdej wpłacie?
Nie. Informacja o stanie płatności jest podana na dzień wystawienia rachunku i nie jest później aktualizowana, nawet po wpłacie. Aby śledzić na bieżąco stan swoich płatności skorzystaj z moje nc+ - szczegóły tutaj

Czy dostanę powiadomienie o nowym TV Rachunku?

Tak. Co miesiąc na ekranie Twojego telewizora pojawi się informacja o nowym TV Rachunku. 

Jak zlikwidować powiadomienie o nowym TV Rachunku?
Powiadomienie o nowym TV Rachunku zniknie, kiedy otworzysz go w menu dekodera.
e-faktura – faktura VAT dostarczana mailowo głównie klientom biznesowym
Czym jest? 

E-faktura to elektroniczna wersja faktury VAT, dokumentu sprzedaży przeznaczonego do rozliczeń dla podatnika VAT (najczęściej jest to Klient biznesowy), przesyłana co miesiąc na wskazany adres e-mail. 



Kto nie może skorzystać z e-faktury? 

E-faktura jest przeznaczona głównie dla Abonentów firmowych (posiadających NIP). Abonent indywidualny również może rozliczać się na podstawie faktury VAT np. jeśli chce skorzystać z ulgi na Internet. E- faktura jest dostępny dla Abonentów posiadających adres e-mail z wyjątkiem tych, którzy korzystają z systemu prepaid oraz opłacających usługi nc+ jednorazowo gotówką z góry.



Jaki program jest potrzebny do otworzenia e-faktury? 

e-rachunki są dostępne w formacie PDF. Do ich odczytu potrzebny jest program Adobe Acrobat, którego bezpłatna wersja znajduje się pod tym linkiem.



Co zrobić jeśli nie otrzymałem faktury?

Każda e-faktura jest dostępna w wersji do pobrania przez 12 m-cy w moje nc+ pod adresem moje.ncplus.pl

Zaloguj się i sprawdź historię swoich faktur.




Chcę otrzymywać elektroniczne faktury – co mogę zrobić? 

  • Napisz do nas na adres e-mail: efaktura@ncplus.pl 
  • Zaloguj się do moje nc+ i aktywuj e-fakturę, zgodnie z instrukcją:










Jak będą wyglądały faktury jeśli na kontrakcie jest włączona usługa Jedna Płatność? 

Otrzymasz jeden e-mail związany z usługą Jedna Płatność. Załącznik zawiera pdf z e-rachunkiem oraz elektronicznymi fakturami osobnymi dla każdej z umów (numer konta podany na dokumentach będzie wspólny).  

Dla kontraktów objętych usługą Jedna płatność nie będą wysyłane na dekoder informacje w formie TV-rachunków oraz komunikaty potwierdzające rejestrację wpłat.




Czy na fakturze jest informacja o aktywacji i sprzedaży sprzętu?

Faktura VAT za aktywacje i sprzedaż sprzętu (umowy TV i MVNO) to osobne faktury. Jeśli na kontrakcie jest zaznaczona wysyłka faktur, to każde naliczenie opłaty spowoduje automatyczną wysyłkę. Faktura za sprzęt (przy sprzedaży ratalnej) wysyłana jest jednorazowo i jest wystawiana na całą kwotę wartości sprzętu.




Na fakturze jest błąd – co mogę zrobić? 

Faktura VAT jest dokumentem wystawianym raz, nie możemy wystawić faktury za usługę za ten sam okres i z tym samym numerem ale z nowymi danymi np. adresowymi. Jeśli konieczna jest zmiana w danych na wystawionej fakturze, w przypadku: 

  • błędnej kwoty lub stawki VAT wysyłana jest faktura korygująca. Jeśli na koncie rozliczanym miesięczną fakturą zostanie wprowadzone wyksięgowanie lub korekta to automatycznie jest wysyłana faktura korygująca. 
  • w innych przypadkach Abonent może wystawić notę korygującą. Szczegóły dotyczące noty korygującej znajdziesz, klikając tutaj.
faktura vat – papierowa faktura VAT dostarczana klientom biznesowym

Czym jest?

Papierowa faktura VAT to dokument sprzedaży przeznaczony do rozliczeń dla podatnika VAT (najczęściej jest to Klient biznesowy) przesyłana co miesiąc na adres korespondencyjny.



Kto może skorzystać z faktury?

Papierowa faktura VAT jest przeznaczona głównie dla Abonentów firmowych (posiadających NIP). Abonent indywidualny również może rozliczać się na podstawie faktury VAT np. jeśli chce skorzystać z ulgi na Internet.



Co zrobić jeśli nie otrzymałem faktury?


Każda e-faktura jest dostępna w wersji do pobrania przez 12 m-cy w serwisie moje nc+.




Chcę otrzymywać elektroniczne faktury – co mogę zrobić? 

  • Napisz do nas na adres e-mail: efaktura@ncplus.pl 
  • Zaloguj się do moje nc+ i aktywuj e-fakturę, zgodnie z instrukcją:







Jak będą wyglądały faktury jeśli na kontrakcie jest włączona usługa Jedna Płatność?

 

Otrzymasz jeden e-mail związany z usługą Jedna Płatność. Załącznik zawiera pdf z e-rachunkiem oraz elektronicznymi fakturami osobnymi dla każdej z umów (numer konta podany na dokumentach będzie wspólny).  

Dla kontraktów objętych usługą Jedna płatność nie będą wysyłane na dekoder informacje w formie TV-rachunków oraz komunikaty potwierdzające rejestrację wpłat.



Czy na fakturze jest informacja o aktywacji i sprzedaży sprzętu?

Faktura VAT za aktywacje i sprzedaż sprzętu (umowy TV i MVNO) to osobne faktury. Jeśli na kontrakcie jest zaznaczona wysyłka faktur, to każde naliczenie opłaty spowoduje automatyczną wysyłkę. Faktura za sprzęt (przy sprzedaży ratalnej) wysyłana jest jednorazowo i jest wystawiana na całą kwotę wartości sprzętu.



Na fakturze jest błąd – co mogę zrobić? 

Faktura VAT jest dokumentem wystawianym raz, nie możemy wystawić faktury za usługę za ten sam okres i z tym samym numerem ale z nowymi danymi np. adresowymi. Jeśli konieczna jest zmiana w danych na wystawionej fakturze, w przypadku: 

  • błędnej kwoty lub stawki VAT wysyłana jest faktura korygująca. Jeśli na koncie rozliczanym miesięczną fakturą zostanie wprowadzone wyksięgowanie lub korekta to automatycznie jest wysyłana faktura korygująca. 
  • w innych przypadkach Abonent może wystawić notę korygującą. Szczegóły dotyczące noty korygującej znajdziesz, klikając tutaj.


Opłaty za usługi nc+ powinny wpływać na konto bankowe przypisane do danej umowy, do 18. dnia każdego miesiąca.


POWIĄZANE TEMATY
Błąd na fakturze – kiedy i jak wystawić notę korygującą?

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem