Jaki jest aktualny stan moich płatności - ile mam zapłacić?

ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA

Stan swoich płatności sprawdzisz:

1. Na głównym ekranie, po zalogowaniu do moje nc+

2. Kontaktując się z infolinią, bez konieczności rozmowy z Konsultantem. Wcześniej przygotuj dane do identyfikacji: nr Abonenta oraz PESEL

  • Zadzwoń pod numer 801 044 944 lub 22 310 47 47
  • Podaj dane do identyfikacji
  • Wybierz zgodnie ze wskazówkami lektora "3" -  „faktury i płatności” 
  • Usłyszysz komunikat z aktualnym saldem i ostatnią wpłatą 
  • Aby ponownie odegrać saldo możesz wybrać "1" -  „saldo”


Zapłaciłem, a na dekoderze wyświetla się komunikat przypominający o płatności.

W zależności od kanału jakim przesłałeś pieniądze, operacja księgowania może trwać nawet do kilku dni. Z uwagi na to, komunikaty od nc+ posiadają zapis: JEŚLI JUŻ ZAPŁACIŁEŚ – DZIĘKUJEMY.

Co zrobić? 

Jeśli zapłaciłeś - zignoruj komunikat.

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem