Jaka jest oferta i jak ją zmienić?
ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA

Z aktualną ofertą zapoznasz się zawsze na naszej dedykowanej stronie www. ncplus.pl/telewizja-na-karte bądź kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 340 77 77 (koszt połączenia wg stawek operatorów).

W ten sam sposób zapoznasz się z pełną listą kanałów dostępnych w Twojej ofercie oraz dokumentami dotyczącymi Twojej oferty.

  1. Jeżeli chcesz przejść na Pakiet Komfort+ wyślij SMS o treści: „XXX A200” (gdzie XXX to numer Twojej karty z dekodera) pod numer (+48) 725 72 72 72 Wysyłając wiadomość zamawiasz aktywację Pakietu Komfort+ świadczonego w ramach Oferty „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” obowiązującej od dnia 5.10.2017 r. oraz oświadczasz, że:
  2. - Zapoznałeś/łaś się z wymienionymi poniżej dokumentami, pobrałeś/łaś je na dysk twardy komputera/urządzenia mobilnego i akceptujesz ich treść:

    - Akceptujesz fakt, że skorzystanie z Pakietu Komfort+ oznacza przejście z oferty przedpłacanej Dostawcy, z której dotychczas korzystałeś/łaś na warunki oferty przedpłacanej „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” obowiązującej od dnia 5.10.2017 r. na stałe i jest to proces nieodwracalny, o ile Dostawca nie postanowi inaczej.

    Technicznie udostępnienie sygnału może nastąpić w terminie do 2 dni roboczych.

  3. Jeżeli chcesz dołączyć do swojej oferty opcję Multi Man Pack skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 430 77 77 (koszt połączenia wg stawek operatora).

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem