Jak złożyć reklamację

Jak złożyć reklamację?
ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA
  1. Reklamacja powinna być złożona przez Abonenta lub osobę pisemnie upoważnioną.
  2. Reklamację możesz złożyć  w terminie 12 miesięcy.
  3. Reklamację możesz złożyć:
    • pisemnie pocztą na adres ITI Neovision S.A., 02-100 Warszawa, skr. pocztowa 8
    • u Autoryzowanego Przedstawiciela nc+, listę znajdziesz na www.ncplus.pl
  4. Reklamacja powinna zawierać:
    • Twoje imię i nazwisko oraz adres zamieszkania;
    • numer Karty dekodującej;
    • przedmiot reklamacji z uzasadnieniem przyczyn jej wniesienia;
    • wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności – w przypadku, gdy żądasz ich wypłaty podaj także numer konta bankowego lub adres właściwy do wypłaty odszkodowania lub innej należności);
    • Twój podpis i datę.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 30 dni od daty złożenia zgłoszenia a odpowiedź otrzymasz w formie pisemnej.

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Kliknij, aby rozpocząć czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem