Jak skonfigurować dekoder główny

ZNAJDŹ ROZWIĄZANIE SZYBCIEJ - WYBIERZ TWÓJ DEKODER

WIFI PREMIUMBOX+ ADB NCP-4740SF
4K ULTRABOX+ USW4001NCP
WIFIBOX+ SAGEMCOM DSIW74
MEDIABOX+ ADB ITI-3740SX
TURBOBOX+ ADB ITI-5720SX
BOX+ SAGEMCOM DSI87/DSI83
ULTRABOX+ HDS 7241
BOX+ ITI-2849ST / 2850ST / 2851S
BOX+ HD ITI-5800S
ULTRABOX+ ITI 5800SX
WYBRANY DEKODER WIFI PREMIUMBOX+ ADB NCP-4740SF Zmień
WYBRANY DEKODER 4K ULTRABOX+ USW4001NCP Zmień
WYBRANY DEKODER WIFIBOX+ SAGEMCOM DSIW74 Zmień
WYBRANY DEKODER MEDIABOX+ ADB ITI-3740SX Zmień
WYBRANY DEKODER TURBOBOX+ ADB ITI-5720SX Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ SAGEMCOM DSI87/DSI83 Zmień
WYBRANY DEKODER ULTRABOX+ HDS 7241 Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ ITI-2849ST / 2850ST / 2851S Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ HD ITI-5800S Zmień
WYBRANY DEKODER ULTRABOX+ ITI 5800SX Zmień
ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA

1. Uruchom dekoder główny i sprawdź, czy sprzęt posiada odpowiednią konfigurację. W tym celu wybierz przycisk MENU na pilocie oraz pozycję USTAWIENIA. Sprawdź, czy w menu dekodera jest opcja MULTIROOM. 
  • Jest opcja MULTIROOM – przejdź dalej. 
  • Nie ma opcji MULTIROOM - poczekaj aż dekoder pobierze konfigurację z satelity. Dekoder zapisze konfigurację automatycznie do 24 godzin od jego podłączenia do prawidłowo ustawionego zestawu antenowego i zasilania. Jeśli dekoder nie pobierze konfiguracji do tego czasu, sprawdź jakość sygnału. [ID 244]  

2. Zweryfikuj połączenie pomiędzy dekoderami

POKAŻ WIĘCEJ
Dekodery połączone przewodowo kablem Ethernet

3. Wybierz przycisk MENU na pilocie oraz DIAGNOSTYKA -> SIEĆ -> POŁĄCZENIE PRZEWODOWE i sprawdź wartość w wierszu STAN POŁĄCZENIA
  • POŁĄCZENIE AKTYWNE


Jeżeli podłączyłeś dekoder do ROUTERA z dostępem do Internetu wejdź do NC+ GO TV – wciśnij niebieski przycisk na pilocie w celu sprawdzenia poprawności połączenia z Internetem. Jeśli NC+ GO TV nie będzie działać należy zweryfikować połączenie z Internetem/ konfigurację modułu WiFi.

  • BRAK POŁĄCZENIA


a) Sprawdź, czy kabel ETHERNET jest prawidłowo wpięty lub czy nie jest uszkodzony. Jeżeli kabel jest wpięty prawidłowo, pobierz ponownie ustawienia sieci. W tym celu wybierz MENU na pilocie oraz USTAWIENIA -> INSTALACJA -> USTAWIENIA SIECI -> POŁĄCZENIE PRZEWODOWE -> KONFIGURACJA AUTOMATYCZNA 

b) Dekoder automatycznie skonfiguruje połączenie z internetem. Zapisz konfigurację sieci wciskając przycisk OK. Jeżeli konfiguracja zakończyła się powodzeniem, dekoder główny jest skonfigurowany do działania w usłudze MULTIROOM. Przejdź teraz do konfiguracji dekodera dodatkowego.

c) Jeżeli konfiguracja zakończyła się niepowodzeniem zastosuj inny kabel Ethernet i ponownie wykonaj konfigurację automatyczną sieci.

d) Jeżeli konfiguracja znów zakończyła się niepowodzeniem, przejdź do konfiguracji ręcznej. W tym celu wybierz MENU na pilocie oraz USTAWIENIA -> INSTALACJA -> USTAWIENIA SIECI -> POŁĄCZENIE PRZEWODOWE -> KONFIGURACJA RĘCZNA 

e) Wprowadź zestaw adresów sieciowych odpowiadających ustawieniom Twojej sieci domowej (informacje o parametrach sieci znajdziesz w panelu administracyjnym swojego routera). Zapisz konfigurację wciskając przycisk OK. Dekoder główny jest skonfigurowany do działania w usłudze MULTIROOM. Przejdź teraz do konfiguracji dekodera dodatkowego.

Aby dekodery dodatkowe mogły pobierać autoryzację ich adresy IP muszą różnić się tylko ostatnim członem (3 pierwsze muszą być identyczne)

Dekodery połączone bezprzewodowo

3 Najprostszą metodą na połączenie dekodera do sieci Wi-fi jest skorzystanie z funkcji WPS. Aby to zrobić wciśnij przycisk WPS znajdujący się z prawej strony dekodera. Na ekranie telewizora pojawi się komunikat:

4. Podejdź do swojego routera i wciśnij przycisk WPS.

Jeśli dekoder nawiąże połączenie na ekranie telewizora pojawi się komunikat potwierdzający połączenie.


Jeżeli Twój router nie posiada funkcji WPS możesz także skonfigurować połączenie Wi-Fi ręcznie.

a) Wybierz przycisk MENU na pilocie USTAWIENIA-> INSTALACJA -> USTAWIENIA SIECI -> POŁĄCZENIE WI-FI. Na liście dostępnych sieci Wi-Fi zaznacz swoją sieć i zatwierdź wybór wybierając WYBIERZ SIEĆ.

  • Jeśli na liście dostępnych sieci Wi-Fi nie znalazłeś swojej sieci wybierz opcję – PRZESKANUJ, aby odświeżyć listę dostępnych sieci. 
  • Jeśli korzystasz z sieci ukrytej wybierz opcję WPISZ SSID i wyszukaj sieć podając jej nazwę.
b) Wprowadź hasło zabezpieczające za pomocą wyświetlonej klawiatury (wielkość liter w haśle ma znaczenie – zmienisz ją wybierając niebieski przycisk na pilocie) i wybierz AKCEPTUJ. Następnie wybierz POŁĄCZ.


Dekoder spróbuje nawiązać połączenie z wybraną siecią. Kiedy skończy wyświetli komunikat: KONFIGURACJA AUTOMATYCZNA ZAKOŃCZONA POMYŚLNIE. 

Dekoder główny jest skonfigurowany do działania w usłudze MULTIROOM. Przejdź teraz do konfiguracji dekodera dodatkowego.

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Kliknij, aby rozpocząć czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.


1. Uruchom dekoder główny i sprawdź, czy sprzęt posiada odpowiednią konfigurację. W tym celu wybierz SETUP na pilocie . Sprawdź, czy w menu dekodera jest opcja MULTIROOM STANDARD HD.

  • Jest opcja MULTIROOM – przejdź dalej. 
  • Nie ma opcji MULTIROOM - poczekaj aż dekoder pobierze konfigurację z satelity. Dekoder zapisze konfigurację automatycznie do 24 godzin od jego podłączenia do prawidłowo ustawionego zestawu antenowego i zasilania. Jeśli dekoder nie pobierze konfiguracji do tego czasu, sprawdź jakość sygnału [LINK ID 244]. 

2. Zweryfikuj połączenie pomiędzy dekoderami. Wybierz przycisk SETUP na pilocie następnie DIAGNOSTYKA -> SIEĆ 

3. Sprawdź wartość w wierszu STAN POŁĄCZENIA

POKAŻ WIĘCEJ
POŁĄCZENIE AKTYWNE 


Twoja sieć jest skonfigurowana prawidłowo. Jeżeli podłączyłeś dekoder do ROUTERA z dostępem do Internetu wejdź do NC+ GO TV – wciśnij niebieski przycisk na pilocie w celu sprawdzenia poprawności połączenia z Internetem. Jeśli NC+ GO TV nie będzie działać należy zweryfikować połączenie z Internetem/ konfigurację modułu WiFi.
BRAK POŁĄCZENIA


4. Sprawdź, czy kabel ETHERNET jest prawidłowo wpięty do wszystkich urządzeń lub czy nie jest uszkodzony. Jeżeli kabel jest wpięty prawidłowo, pobierz ponownie ustawienia sieci. W tym celu wybierz SETUP na pilocie oraz INSTALACJA -> USTAWIENIA SIECI -> POŁĄCZENIE PRZEWODOWE -> KONFIGURACJA AUTOMATYCZNA 

5. Dekoder automatycznie skonfiguruje połączenie z Internetem. Zapisz konfigurację sieci wciskając przycisk OK. Jeżeli konfiguracja zakończyła się powodzeniem, dekoder główny jest skonfigurowany do działania w usłudze MULTIROOM. Przejdź teraz do konfiguracji dekodera dodatkowego.

6. Jeżeli konfiguracja zakończyła się niepowodzeniem, zastosuj inny kabel Ethernet i ponownie wykonaj próbę konfiguracji automatycznej.

7. Jeżeli konfiguracja znów zakończyła się niepowodzeniem przejdź do konfiguracji ręcznej. W tym celu wybierz SETUP na pilocie oraz INSTALACJA -> USTAWIENIA SIECI -> POŁĄCZENIE PRZEWODOWE -> KONFIGURACJA RĘCZNA 

8. Wprowadź zestaw adresów sieciowych odpowiadających ustawieniom Twojej sieci domowej (informacje o parametrach sieci znajdziesz w panelu administracyjnym swojego routera). Zapisz konfigurację wciskając przycisk OK. Dekoder główny jest skonfigurowany do działania w usłudze MULTIROOM. Przejdź teraz do konfiguracji dekodera dodatkowego.

Aby dekodery dodatkowe mogły pobierać autoryzację ich adresy IP muszą różnić się tylko ostatnim członem (3 pierwsze muszą być identyczne)

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Kliknij, aby rozpocząć czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.


1. Uruchom dekoder główny i sprawdź, czy sprzęt posiada odpowiednią konfigurację. W tym celu wybierz MENU na pilocie oraz pozycję USTAWIENIA. Sprawdź, czy w menu dekodera jest opcja MULTIROOM. 
  • Jest opcja MULTIROOM – przejdź dalej. 
  • Nie ma opcji MULTIROOM - poczekaj aż dekoder pobierze konfigurację z satelity. Dekoder zapisze konfigurację automatycznie do 24 godzin od jego podłączenia do prawidłowo ustawionego zestawu antenowego i zasilania. Jeśli dekoder nie pobierze konfiguracji do tego czasu, sprawdź jakość sygnału. [ID 244]  

2. Zweryfikuj połączenie pomiędzy dekoderami

POKAŻ WIĘCEJ
Dekodery połączone bezprzewodowo
3. Wybierz przycisk MENU na pilocie USTAWIENIA-> INSTALACJA -> USTAWIENIA SIECI -> POŁĄCZENIE WI-FI. Na liście dostępnych sieci Wi-Fi zaznacz swoją sieć i zatwierdź wybór wybierając WYBIERZ SIEĆ.


  • Jeśli na liście dostępnych sieci Wi-Fi nie znalazłeś swojej sieci wybierz opcję – PRZESKANUJ, aby odświeżyć listę dostępnych sieci. 
  • Jeśli korzystasz z sieci ukrytej wybierz opcję WPISZ SSID i wyszukaj sieć podając jej nazwę.
4. Wprowadź hasło zabezpieczające za pomocą wyświetlonej klawiatury (wielkość liter w haśle ma znaczenie – zmienisz ją wybierając niebieski przycisk na pilocie) i wybierz AKCEPTUJ. Następnie wybierz POŁĄCZ.




Dekoder spróbuje nawiązać połączenie z wybraną siecią. Kiedy skończy wyświetli komunikat: KONFIGURACJA AUTOMATYCZNA ZAKOŃCZONA POMYŚLNIE. 

Dekoder główny jest skonfigurowany do działania w usłudze MULTIROOM. Przejdź teraz do konfiguracji dekodera dodatkowego.

Dekodery połączone przewodowo kablem Ethernet

3. Wybierz przycisk MENU na pilocie oraz DIAGNOSTYKA -> SIEĆ -> POŁĄCZENIE PRZEWODOWE i sprawdź wartość w wierszu STAN POŁĄCZENIA
  • POŁĄCZENIE AKTYWNE


Jeżeli podłączyłeś dekoder do ROUTERA z dostępem do Internetu wejdź do NC+ GO TV – wciśnij niebieski przycisk na pilocie w celu sprawdzenia poprawności połączenia z Internetem. Jeśli NC+ GO TV nie będzie działać należy zweryfikować połączenie z Internetem/ konfigurację modułu WiFi.

  • BRAK POŁĄCZENIA


a) Sprawdź, czy kabel ETHERNET jest prawidłowo wpięty lub czy nie jest uszkodzony. Jeżeli kabel jest wpięty prawidłowo, pobierz ponownie ustawienia sieci. W tym celu wybierz MENU na pilocie oraz USTAWIENIA -> INSTALACJA -> USTAWIENIA SIECI -> POŁĄCZENIE PRZEWODOWE -> KONFIGURACJA AUTOMATYCZNA 

b) Dekoder automatycznie skonfiguruje połączenie z internetem. Zapisz konfigurację sieci wciskając przycisk OK. Jeżeli konfiguracja zakończyła się powodzeniem, dekoder główny jest skonfigurowany do działania w usłudze MULTIROOM. Przejdź teraz do konfiguracji dekodera dodatkowego.

c) Jeżeli konfiguracja zakończyła się niepowodzeniem zastosuj inny kabel Ethernet i ponownie wykonaj konfigurację automatyczną sieci.

d) Jeżeli konfiguracja znów zakończyła się niepowodzeniem, przejdź do konfiguracji ręcznej. W tym celu wybierz MENU na pilocie oraz USTAWIENIA -> INSTALACJA -> USTAWIENIA SIECI -> POŁĄCZENIE PRZEWODOWE -> KONFIGURACJA RĘCZNA 

d) Wprowadź zestaw adresów sieciowych odpowiadających ustawieniom Twojej sieci domowej (informacje o parametrach sieci znajdziesz w panelu administracyjnym swojego routera). Zapisz konfigurację wciskając przycisk OK. Dekoder główny jest skonfigurowany do działania w usłudze MULTIROOM. Przejdź teraz do konfiguracji dekodera dodatkowego.

Aby dekodery dodatkowe mogły pobierać autoryzację ich adresy IP muszą różnić się tylko ostatnim członem (3 pierwsze muszą być identyczne)

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Kliknij, aby rozpocząć czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Wybierz swój dekoder główny klikając powyżej w "Zmień >".
POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Kliknij, aby rozpocząć czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

POWIĄZANE TEMATY
Jak skonfigurować dekoder dodatkowy?

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision S.A. lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem