Na pierwszej stronie znajdziesz podstawowe informacje.
Na kolejnej stronie znajdziesz szczegółowe rozliczenie kontraktu.
Nadpłata na rachunku jest zapisana ze znakiem „minus”.
Rachunek ma dołączony również blankiet do zapłaty.
e-faktura
Otrzymują ją płatnicy VAT, głównie Abonenci biznesowi. Dokument zawiera tylko ogólne informacje (nazwy usług). Szczegółowe rozliczenie znajdziesz w e-rachunku (dołączonym do tej samej wiadomości co e-faktura).
Sprzedaż abonamentu traktujemy jako usługę o charakterze ciągłym, dlatego na fakturze jako data sprzedaży pojawia się tylko miesiąc i rok.
UWAGA. Na fakturze kwota opłaty za miesięczny abonament uwzględnia wyłącznie płatność za dany miesiąc, nie uwzględnia natomiast długu czy nadpłaty na kontrakcie Abonenta. Te informacje znajdziesz w rachunku.
Opłaty za usługi nc+ powinny wpływać na konto bankowe przypisane do danej umowy, do 18. dnia każdego miesiąca.
Jeśli nie otrzymałeś rachunku, możesz pobrać jego kopię z serwisu z moje.ncplus.pl.
NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?
NAPISZ E-MAIL
Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego
ROZPOCZNIJ CZAT
Kliknij, aby rozpocząć czat
ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON
ZADZWOŃ
801 044 944
22 310 47 47
Opłata według stawek operatora.