Platforma nc+ dokonuje wymiany niedziałającego, wynajmowanego sprzętu:
- nieodpłatnie – w przypadku wystąpienia usterki w trakcie użytkowania sprzętu, do której doszło bez ingerencji Abonenta. Wymianie podlega uszkodzony element zestawu: dekoder, zasilacz, pilot lub karta.
- odpłatnie – w przypadku korzystania ze sprzętu niezgodnie z przeznaczeniem zwłaszcza w przypadku zdiagnozowania usterki mechanicznej sprzętu: zalanie, spalenie, upadek, silne uderzenie dekodera, wyłamane, uszkodzone gniazda przyłączeniowe lub uszkodzona mechanicznie karta.
Lista punktów serwisowych dostępna jest na stronie ncplus.pl.
W przypadku problemów z działaniem dekodera dodatkowego działającego w usłudze Multiroom, w celu ustalenia przyczyny problemu Abonent powinien zabrać ze sobą także dekoder główny.
W przypadku uszkodzenia dekodera zakupionego na własność ( ULTRABOX ITI5800SX, BOX+ ITI5800S, BOX+ ITI2850ST/ITI 2849ST) prosimy o kontakt z firmą świadczącą serwis ww. dekoderów:
SKYMAX Polska Sp. z o.o.
54-440, Wrocław
ul. Rogowska 117
71 341 02 49 (w godz. 8:30 - 16:30)
Przed wysyłką dekodera do naprawy konieczna jest rejestracja na stronie www.skymax.pl