Co należy zrobić w przypadku posiadania wadliwego sprzętu - karty, dekodera czy pilota?

W przypadku podejrzenia usterki sprzętu zapraszamy do kontaktu z najbliższym autoryzowanym punktem serwisowym nc+.

Listę punktów dystrybucyjnych znajdziesz tutaj.

Dystrybutor sprawdzi czy sprzęt funkcjonuje prawidłowo. W przypadku stwierdzenia usterki sprzęt zostanie wymieniony na egzemplarz wolny od wad.

Jeśli problem dotyczy dekodera dodatkowego z usługi Multiroom wymagane będzie sprawdzenie dekodera głównego i dodatkowego.

ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem