Czemu zamiast odbioru kanału mam komunikat "Brak uprawnień do obioru tego programu"?

 

Komunikat ten pojawia się w dwóch przypadkach:

- brak kanału w Twojej ofercie

Kanał, który próbujesz oglądać nie znajdują się w Twojej ofercie. Aby zamówić brakujący czemu kanał skontaktuj się z Konsultantem pod wskazanym w komunikacie numerem telefonu.

- wygasły uprawnienia do odbioru

Dekoder co miesiąc musi pobrać uprawnienia do odbioru kanałów. Aktualizacja uprawnień odbywa się automatycznie w godzinach nocnych, po przełączeniu dekodera do trybu standby. Jeśli dekoder jest odłączony od zasilania lub jakość sygnału z anteny jest niewystarczająca dekoder nie pobierze aktualizacji automatycznie.

UWAGA! Nie odłączaj na noc dekodera od zasilania. W godzinach nocnych dekoder w trybie czuwania standby przeprowadza wiele czynności serwisowych:

  • Pobiera aktualne uprawnienia do odbioru kanałów
  • Pobiera aktualizację oprogramowania
  • Pobiera dostępne Tv rachunki i wiadomości od operatora
  • Aktualizuje Program na 7 dni

Odłączanie dekodera od zasilania może spowodować nieprawidłowe działanie dekodera.

W celu wysyłki uprawnień postępuj zgodnie ze wskazówkami z tematu: CZEKAM NA AKTYWACJĘ JUŻ PONAD 2 GODZINY. CO ZROBIĆ? 

ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem