Nie pamiętam swojego kodu PIN, a fabryczny "0000" nie działa. Co zrobić?

Reset kodu PIN możesz wykonać na dwa sposoby:

  1. Zaloguj się do internetowego centrum Abonenta moje nc+ i w zakładce SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERTY -> MÓJ SPRZĘT wybierz opcję „ODZYSKAJ KOD PIN”.

 Potwierdź reset kodu PIN ponownie wciskając „ODZYSKAJ KOD PIN”.

2. Skontaktuj się z Telefonicznym Centrum Abonentów pod numerami: 801 044 944 lub 22 310 47 47, wybierz temat rozmowy i poczekaj na zgłoszenie Konsultanta, który wyśle sygnał resetujący kod PIN.

 

ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.
zadzwoń do nas
22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:
Poniedziałek – niedziela 8:00 – 22:00
Święta nieczynne

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem