Podłączyłem dekoder do telewizora, jednak nie ma dźwięku

W przypadku braku dźwięku, sprawdź czy:

  • dekoder i telewizor nie jest wyciszony,
  • połączenie między dekoderem i telewizorem lub zestawem kina domowego nie wymaga poprawy,

Jeżeli przyczyna nie wynika z powyższych punktów, a dekoder jest podłączony do telewizora przewodem HDMI, należy sprawdzić ustawienia dekodera:

Krok 1. Na pilocie od dekodera wciśnij przycisk MENU, a następnie przyciskami LEWO / PRAWO  wybierz opcję „USTAWIENIA”, wybór zatwierdź przyciskiem OK.

 

 

Krok 2. Za pomocą przycisków nawigacyjnych LEWO / PRAWO zaznacz pozycję „USTAWIENIA TELEWIZORA”, a następnie przyciskami GÓRA / DÓŁ wybierz pozycję „USTAWIENIA HD”, wybór potwierdzić przyciskiem OK.

 

 

Krok 3. Wybierz pozycję „DOLBY DIGITAL” i zmień ustawienie na „NIE”.

 

 

Jeśli zmiana ustawień w MENU dekodera nie przyniosła efektu prawdopodobnie przewód łączący dekoder z telewizorem jest uszkodzony. Sprawdź przewód podpinając do niego inne urządzenie np. konsolę, odtwarzacz DVD, Blu-Ray.

Jeśli inne urządzenie będzie przekazywało dźwięk sprawdź dekoder u Autoryzowanego Przedstawiciela nc+ lista dostępna tutaj.

Jeśli inne urządzenie nie będzie przekazywało dźwięku wymień przewód na sprawny.

Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut
CZY JESTEŚ JUŻ ABONENTEM NC+?
Zapoznaj się z informacją o Ochronie Danych Osobowych (RODO)

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ITI Neovision S.A. z siedzibą w Warszawie (02-758), al. gen. W. Sikorskiego 9, adres do korespondencji: 02-100 Warszawa, skr. pocztowa 8 („Administrator”). Dane osobowe będą przetwarzane przez ITI Neovision S.A. na podstawie zgody [tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO] w celu marketingu bezpośredniego produktów lub usług własnych ITI Neovision S.A., który może być realizowany za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych takich, jak np. telefon, dekoder, tablet oraz automatycznych systemów wywołujących służących m.in. do automatycznego inicjowania połączeń telefonicznych lub wysyłania komunikatów marketingowych. Dane osobowe będą przechowywane do czasu odwołania zgody na komunikację marketingową lub zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

Prawa osoby, której dotyczą dane osobowe:

1)     prawo dostępu do treści swoich danych osobowych,

2)     prawo do sprostowania danych,

3)     prawo żądania usunięcia danych,

4)     prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych,

5)     prawo do przenoszenia danych,

6)     prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,

7)     prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem),

8)     prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Prawa wymienione w pkt 1) – 7) powyżej można zrealizować poprzez kontakt z inspektorem ochrony danych (za pośrednictwem adresu: iodo@ncplus.pl) lub poprzez kontakt z ITI Neovision S.A. (adres podany na początku dokumentu, z dopiskiem: „Ochrona danych osobowych”). Kategorie odbiorców danych (podmiotów przetwarzających dane osobowe w imieniu ITI Neovision S.A.): np. agenci, call center.

ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem