Podłączyłem dekoder do telewizora, jednak na ekranie nic nie widać. Co powinienem zrobić?

Sprawdź czy kabel łączący dekoder z telewizorem jest dobrze podpięty oraz czy TV jest ustawiony na odpowiednie źródło sygnału (odpowiadające nazwie wejścia, do którego jest wpięty przewód łączący odbiornik z dekoderem).

Uwaga: Jeżeli korzystasz z połączenia przewodem HDMI w trybie DVI, konieczne jest oddzielne wyprowadzenie dźwięku.

ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem