Pierwsze podłączenie dekodera i aktywacja usług

Do odbioru telewizji satelitarnej nc+ potrzebujesz:

•    Anteny satelitarnej ustawionej na satelitę HotBird 13,0°E
•    Dekodera do odbioru telewizji satelitarnej wraz z kartą dekodującą
•    Odbiornika TV, projektora lub monitora zgodnego ze standardem HD Ready, Full HD lub Ultra HD/4K
•    Przewodu HDMI bądź HDMI z przejściówką na DVI (dla starszych odbiorników HD Ready lub monitorów).

WAŻNE

Po podłączeniu dekodera i uruchomieniu, pozostaw włączony kanał 11 TVP1HD, na 2h. Przez ten czas pobrane zostaną wszystkie potrzebne do działania informacje, jak uprawnienia do odbioru, czy konfiguracja MULTIROOM. O konieczności pozostawienia mogą świadczyć komunikaty: BŁĄD 67, BŁĄD 69

Dla poprawnego działania wszystkich funkcji, wymagane jest aktualne oprogramowanie. O konieczności aktualizacji świadczy wystąpienie komunikatu: #vg404, który może pojawić się, przy próbie uruchomienia serwisów internetowych np. nc+ GO TV

JAK ZAKTUALIZOWAĆ DEKODER?

Podłączenie dekodera i aktywacja usług:

Krok 1. Wyjmij dekoder i akcesoria z opakowania. Sprawdź, czy są wszystkie elementy zestawu (dekoder, karta dekodująca, pilot, zasilacz, baterie) i czy żaden z elementów nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.

Włóż baterie do pilota. W razie problemów z instalacją baterii zapoznaj się z artykułem „JAK ZAINSTALOWAĆ BATERIE W PILOCIE”.

W przypadku wykrycia uszkodzenia któregoś z elementów otrzymanego zestawu skontaktuj się z Autoryzowanym Przedstawicielem nc+ u którego pobrałeś sprzęt.

Krok 2. Podłącz dekoder do kabli antenowych:

 

Krok 3. Podłącz dekoder do kabli antenowych:

W zależności od posiadanej instalacji podłącz do dekodera:

a) dwa kable antenowe: podłącz przewody do wejść SAT 1 i  SAT 2.

b) jeden kabel antenowy:  podłącz przewód do wejścia oznaczonego SAT 1. Wówczas w MENU dekodera należy wyłączyć obsługę drugiej anteny. Sprawdź, jak to zrobić: NIE MAM MOŻLIWOŚCI PODŁĄCZENIA DWÓCH KABLI  ANTENOWYCH, JAK WYŁĄCZYĆ OBSŁUGĘ DRUGIEJ ANTEN? >>

Krok 4. Połącz dekoder z telewizorem przewodem HDMI lub EURO/SCART

 

HDMI – dla odbiorników HD Ready, Full HD oraz Ultra HD/4K. Wybierz odpowiednie źródło sygnału w Twoim telewizorze (np. HDMI1/HDMI2 itd.). Funkcja dostępna przy użyciu klawisza AV, SOURCE, INPUT, EXT na pilocie do telewizora.

 

EURO/SCART – dla pozostałych odbiorników. Wybierz odpowiednie źródło sygnału w Twoim telewizorze (np. AV1/AV2 itd.). Funkcja dostępna przy użyciu klawisza AV, SOURCE, INPUT, EXT na pilocie do telewizora.

 

Krok 5. Podłącz dekoder do sieci elektrycznej, wykorzystując w tym celu zasilacz stanowiący część zestawu.

 

Krok 6. Poczekaj na uruchomienie się dekodera. Na ekranie TV powinieneś widzieć „EKRAN AKTYWACYJNY”.

 

 

Upewnij się, że jakość sygnału wynosi co najmniej 60% procent, jeżeli jest niższa, sprawdź instalację antenową, aby aktywacja przebiegła bez zakłóceń.

Krok 7. Poczekaj na zapisanie się uprawnień do odbioru kanałów. Uprawnienia powinny zapisać się na karcie w ciągu 2 godzin. W przypadku dalszego braku odbioru, zapoznaj się ze wskazówkami w materiale: CZEKAM NA AKTYWACJĘ JUŻ PONAD 2 GODZINY. CO ZROBIĆ?

Jeżeli nie wyświetliła się plansza „Ekran aktywacyjny”, wskazówki znajdziesz w artykule BRAK PLANSZY „EKRAN AKTYWACYJNY”  PODCZAS PIERWSZEGO URUCHOMIENIA DEKODERA.

Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut
CZY JESTEŚ JUŻ ABONENTEM NC+?
Zapoznaj się z informacją o Ochronie Danych Osobowych (RODO)

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ITI Neovision S.A. z siedzibą w Warszawie (02-758), al. gen. W. Sikorskiego 9, adres do korespondencji: 02-100 Warszawa, skr. pocztowa 8 („Administrator”). Dane osobowe będą przetwarzane przez ITI Neovision S.A. na podstawie zgody [tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO] w celu marketingu bezpośredniego produktów lub usług własnych ITI Neovision S.A., który może być realizowany za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych takich, jak np. telefon, dekoder, tablet oraz automatycznych systemów wywołujących służących m.in. do automatycznego inicjowania połączeń telefonicznych lub wysyłania komunikatów marketingowych. Dane osobowe będą przechowywane do czasu odwołania zgody na komunikację marketingową lub zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

Prawa osoby, której dotyczą dane osobowe:

1)     prawo dostępu do treści swoich danych osobowych,

2)     prawo do sprostowania danych,

3)     prawo żądania usunięcia danych,

4)     prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych,

5)     prawo do przenoszenia danych,

6)     prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,

7)     prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem),

8)     prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Prawa wymienione w pkt 1) – 7) powyżej można zrealizować poprzez kontakt z inspektorem ochrony danych (za pośrednictwem adresu: iodo@ncplus.pl) lub poprzez kontakt z ITI Neovision S.A. (adres podany na początku dokumentu, z dopiskiem: „Ochrona danych osobowych”). Kategorie odbiorców danych (podmiotów przetwarzających dane osobowe w imieniu ITI Neovision S.A.): np. agenci, call center.

ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem