Komunikat „brak karty”. Co mam zrobić?

Pełna treść komunikatu to: „Brak karty. Dekoder jest zablokowany. Proszę włożyć kartę do czytnika”.

Wejście przeznaczone na kartę znajduje się w czytniku umieszczonym z lewej strony panelu czołowego dekodera, pod klapką z logo nc+.

Wyjmij kartę z czytnika, oczyść chip z ewentualnych zanieczyszczeń, np. wytrzyj go  miękką szmatką, aby usunąć ewentualne zanieczyszczenia. Włóż kartę ponownie chipem do dołu i w stronę dekodera. 

ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem