Podłączyłem dekoder do telewizora, jednak nie ma dźwięku. Co zrobić?

W przypadku braku odtwarzania dźwięku, sprawdź czy:

  • dźwięk w dekoderze i telewizorze nie jest wyciszony,
  • połączenie między dekoderem i telewizorem lub zestawem kina domowego nie wymaga poprawy.

Jeżeli przyczyna braku odbioru dźwięku nie wynika z powyższych punktów, zweryfikuj poprawność ustawień dekodera w menu głównym wybierając na pilocie dekodera przycisk SETUP, a następnie kolejno pozycje: USTAWIENIA i DOLBY DIGITAL

 

Jeśli podłączyłeś kino domowe ustaw DOLBY DIGITAL na TAK.

 

 Jeśli nie podłączyłeś kina domowego ustaw DOLBY DIGITAL na NIE

ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem