Jaka jest różnica między siłą i jakością sygnału? Który parametr ma większe znaczenie?

Pierwszą instalację dekodera MediaBox+ rozpocznij od podłączenia przewodów antenowych.

W zależności od posiadanej instalacji podłącz do dekodera:

a) dwa kable antenowe: podłącz przewody do wejść SAT 1 i  SAT 2.

b) jeden kabel antenowy:  podłącz do wejścia oznaczonego SAT 1. Wówczas w MENU dekodera należy wyłączyć obsługę drugiej anteny. Sprawdź, jak to zrobić:

NIE MAM MOŻLIWOŚCI PODŁĄCZENIA DWÓCH KABLI  ANTENOWYCH, CO ZROBIĆ? CZYLI WYŁĄCZENIE OBSŁUGI DRUGIEJ ANTENY.

Następnym krokiem jest połączenie dekodera z telewizorem. Wybierz rodzaj przewodu, którego użyłeś do podłączenia:

A)     HDMI

HDMI – dla odbiorników HD Ready, Full HD oraz Ultra HD/4K. Wybierz odpowiednie źródło sygnału w Twoim telewizorze (np. HDMI1/HDMI2 itd.). Funkcja dostępna przy użyciu klawisza AV, SOURCE, INPUT, EXT na pilocie do telewizora.

Telewizory HD z wejściem HDMI, które nie obsługują standardu HDCP mogą być podłączone do dekodera Mediabox+ jedynie przez złącze EURO.

B) EURO/SCART

 

EURO/SCART – dla pozostałych odbiorników. Wybierz odpowiednie źródło sygnału w Twoim telewizorze (np. AV1/AV2 itd.). Funkcja dostępna przy użyciu klawisza AV, SOURCE, INPUT, EXT na pilocie do telewizora.

Jak dopasować rozdzielczość w dekoderze do rodzaju kabla?

KABEL HDMI 

Klawisze

Rodzaj sygnału

Opis

MENU lub *

3

1080i

1920x1080 interlacing  - zalecane ustawienie dla telewizorów Full HD

MENU lub *

4

720p

1280x720 progressive  - zalecane ustawienie dla telewizorów HD Ready

MENU lub *

5

576p

768x576 progressive - rozdzielczość zbliżona do SD

MENU lub *

6

576i

768x576 interlacing   - rozdzielczość zbliżona do SD

MENU lub *

7

Tryb DVI

Włączenie/wyłączenie trybu DVI

KABEL SCART   

MENU lub *

1

SD1 – CVBS

Obraz widoczny wyłącznie, jeśli TV podłączony jest przez złącze SCART. Tryby różnią się sposobem przesyłania obrazu

MENU lub *

2

SD2 – RGB

Podłącz dekoder do sieci elektrycznej, wykorzystując w tym celu zasilacz stanowiący część zestawu.

 

Po uruchomieniu dekodera, poczekaj na wyświetlenie Ekranu Aktywacyjnego. 

 

Upewnij się, że jakość sygnału wynosi co najmniej 60% procent, jeżeli jest niższa, sprawdź instalację antenową, aby aktywacja przebiegła bez zakłóceń.

Uprawnienia powinny zapisać się na karcie w ciągu 2 godzin. W przypadku dalszego braku odbioru, zapoznaj się ze wskazówkami w materiale: DEKODER ZOSTAŁ PODŁĄCZONY PIERWSZY RAZ, CZEKAM NA AKTYWACJĘ JUŻ PONAD 2 GODZINY. CO ZROBIĆ?

Jeżeli nie wyświetliła się plansza „Ekran aktywacyjny”, wskazówki znajdziesz w punkcie „ BRAK PLANSZY „EKRAN AKTYWACYJNY”  PODCZAS PIERWSZEGO URUCHOMIENIA DEKODERA.”.

Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut
CZY JESTEŚ JUŻ ABONENTEM NC+?
Zapoznaj się z informacją o Ochronie Danych Osobowych (RODO)

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ITI Neovision S.A. z siedzibą w Warszawie (02-758), al. gen. W. Sikorskiego 9, adres do korespondencji: 02-100 Warszawa, skr. pocztowa 8 („Administrator”). Dane osobowe będą przetwarzane przez ITI Neovision S.A. na podstawie zgody [tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO] w celu marketingu bezpośredniego produktów lub usług własnych ITI Neovision S.A., który może być realizowany za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych takich, jak np. telefon, dekoder, tablet oraz automatycznych systemów wywołujących służących m.in. do automatycznego inicjowania połączeń telefonicznych lub wysyłania komunikatów marketingowych. Dane osobowe będą przechowywane do czasu odwołania zgody na komunikację marketingową lub zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

Prawa osoby, której dotyczą dane osobowe:

1)     prawo dostępu do treści swoich danych osobowych,

2)     prawo do sprostowania danych,

3)     prawo żądania usunięcia danych,

4)     prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych,

5)     prawo do przenoszenia danych,

6)     prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,

7)     prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem),

8)     prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Prawa wymienione w pkt 1) – 7) powyżej można zrealizować poprzez kontakt z inspektorem ochrony danych (za pośrednictwem adresu: iodo@ncplus.pl) lub poprzez kontakt z ITI Neovision S.A. (adres podany na początku dokumentu, z dopiskiem: „Ochrona danych osobowych”). Kategorie odbiorców danych (podmiotów przetwarzających dane osobowe w imieniu ITI Neovision S.A.): np. agenci, call center.

ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem