Problem z wykryciem dysku po zakończeniu instalacji

Po przeprowadzeniu pierwszej instalacji w dekoderze 4K UltraBOX+ może wystąpić komunikat o braku możliwości korzystania z nagrywania/ time shiftu lub o braku możliwości sformatowania dysku (jest to konieczne do jego prawidłowego działania).

Rozwiązanie

Ponownie uruchom dekoder po zakończeniu pierwszej instalacji. Należy to zrobić z poziomu menu przycisk MENU > Diagnostyka > Informacje i systemie > żółty klawisz na pilocie. Wówczas dysk jest prawidłowo instalowany i problem przestaje występować.

Uwaga! Nie odłączaj dysku od dekodera - może to spowodować jego uszkodzenie.

ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.
zadzwoń do nas
22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:
Poniedziałek – niedziela 8:00 – 22:00
Święta nieczynne

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem