Komunikat "Brak karty". Co zrobić?

Pełna treść komunikatu to: „Brak karty. Dekoder jest zablokowany. Proszę włożyć kartę do czytnika stykami do dołu”.

 

 

Otwór z prawej strony dekodera służy do umieszczenia karty, którą należy wsunąć złotymi stykami do dołu w kierunku wnętrza dekodera.

Wyjmij kartę z dekodera, oczyść chip z ewentualnych zanieczyszczeń, np. wytrzyj go o miękki rękaw ubrania oraz dmuchnij w miejsce po karcie aby usunąć ewentualne zanieczyszczenia. Włóż kartę ponownie chipem do dołu i w stronę dekodera.

ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem