W jaki sposób i jak często będę mógł dokonać zmiany pakietu lub opcji?

Zmiana pakietu (na wyższy) możliwa jest po skorzystaniu z promocji. W zależności od okresu jaki został do końca umowy mogą być dostępne różne propozycje. Zmiana może zostać dokonana jedynie na podstawie wniosku Klienta:
•    telefonicznie w Telefonicznym Centrum Abonenta – 801 044 944, 22 310 47 47
•    elektronicznie – za pomocą formularza kontaktu w moje.ncplus.pl
•    pisemnie, wysyłając wniosek na adres: nc+, skr. poczt. 8,  02-100 Warszawa 
•    osobiście w Salonie nc+

Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut
CZY JESTEŚ JUŻ ABONENTEM NC+?
ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.
zadzwoń do nas
22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:
Poniedziałek – niedziela 8:00 – 22:00
Święta nieczynne
Zainteresowała Cię
nasza oferta?
Zostaw swój numer
Oddzwonimy w
15 minut

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>