Dlaczego mój rachunek jest wyższy niż się spodziewałem?

Wysokość opłaty wynika z umowy o świadczenie usług oraz warunków wybranej oferty promocyjnej.

 Na wysokość rachunku może także wpływać:

• opłata za zamówione filmy VOD

• opłata za dołączenie dodatkowych usług lub kanałów

• zmiana opłaty za dzierżawę dekodera w przypadku wymiany na inny sprzęt

• zmiana wysokości miesięcznej opłaty po zakończeniu okresu promocji

• odsetki naliczone za opóźnienie w płatnościach

• opłata za część miesiąca, w którym sygnał został aktywowany po wcześniejszym jego zawieszeniu z powodu zadłużenia. W takim przypadku opłata jest naliczana za dni, w których sygnał był aktywny i zostaje zaprezentowana w rachunku za kolejny miesiąc.

Szczegóły swoich płatności sprawdzisz logując się do internetowego centrum Abonenta moje nc+ pod adresem moje.ncplus.pl

Jeśli nie masz jeszcze konta, utwórz je korzystając ze wskazówek wyświetlanych na ekranie. Po zalogowaniu do serwisu na ekranie głównym wybierz zakładkę MOJE PŁATNOŚCI .

ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem