Co zrobić jeśli nie otrzymałem rachunku?

Jeśli nie otrzymałeś rachunku, możesz pobrać jego kopię z serwisu moje.ncplus.pl

Zaloguj się do moje.ncplus.pl używając numeru PESEL oraz indywidualnego hasła.

Jeśli nie masz jeszcze konta, utwórz je korzystając ze wskazówek wyświetlanych na ekranie.

Po zalogowaniu się do serwisu na ekranie głównym wybierz zakładkę „MOJE PŁATNOŚCI”, a następnie kliknij na e-rachunek, który chcesz pobrać.

ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.
zadzwoń do nas
22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:
Poniedziałek – niedziela 8:00 – 22:00
Święta nieczynne

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem