Ekran aktywacyjny Odbierasz już sygnał z satelity Hot Bird

ZNAJDŹ ROZWIĄZANIE SZYBCIEJ - WYBIERZ TWÓJ DEKODER

MEDIABOX+ ADB ITI-3740SX
TURBOBOX+ ADB ITI-5720SX
WIFI PREMIUMBOX+ ADB NCP-4740SF
BOX+ HD ITI-5800S
BOX+ ITI-2849ST / 2850ST / 2851S
BOX+ SAGEMCOM DSI87/DSI83
WIFIBOX+ SAGEMCOM DSIW74
4K ULTRABOX+ USW4001NCP
ULTRABOX+ HDS 7241
ULTRABOX+ ITI 5800SX
WYBRANY DEKODER MEDIABOX+ ADB ITI-3740SX Zmień
WYBRANY DEKODER TURBOBOX+ ADB ITI-5720SX Zmień
WYBRANY DEKODER WIFI PREMIUMBOX+ ADB NCP-4740SF Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ HD ITI-5800S Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ ITI-2849ST / 2850ST / 2851S Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ SAGEMCOM DSI87/DSI83 Zmień
WYBRANY DEKODER WIFIBOX+ SAGEMCOM DSIW74 Zmień
WYBRANY DEKODER 4K ULTRABOX+ USW4001NCP Zmień
WYBRANY DEKODER ULTRABOX+ HDS 7241 Zmień
WYBRANY DEKODER ULTRABOX+ ITI 5800SX Zmień
ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA

Komunikat może pojawić się w kilku przypadkach:

POKAŻ WIĘCEJ

Pierwsze podłączenie dekodera, gdy dekoder czeka na odebranie z satelity sygnałów aktywujących kartę dekodującą

Jeśli od momentu odebrania dekodera z Punktu Obsługi Klienta minęło mniej niż 5 dni poczekaj na uprawnienia. Pojawią się one maksymalnie do 24 godzin. Nie odłączaj w tym czasie dekodera od zasilania i kabla antenowego.


Tutaj, możesz sprawdzić czy prawidłowo skonfigurowałeś dekoder.

Po cofnięciu uprawnień odbioru z powodu nieopłaconych rachunków
Możesz to zweryfikować w moje nc+ na głównej stronie.



Opłać zaległości, a świadczenie usług zostanie automatycznie wznowione. Jeśli zawieszenie sygnału z powodu nieopłaconego rachunku trwało ponad 30 dni skontaktuj się z nami. 

Sprawdź tutaj jak opłacić rachunek.

Wygaśnięcie uprawnień  na skutek np. odłączenia zasilania lub sygnału antenowego przez kilka tygodni

Sprawdź czy w menu dekodera wyświetla się nr karty. 

W tym celu użyj przycisku MENU na pilocie oraz wybierz USTAWIENIA -> DIAGNOSTYKA -> KARTA DOSTĘPU





Jeśli nr karty się zgadza, wciśnij klawisz COFNIJ na pilocie i wybierz INFORMACJE O SYSTEMIE oraz użyj żółtego klawisza by wykonać restart dekodera. 

Jeśli po ponowny uruchomieniu ciągle będzie się wyświetlał Ekran aktywacyjny wyślij aktualizację uprawnień z poziomu moje nc+ wchodząc w SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERY (1) -> Mój sprzęt (2). 



Zobaczysz na ekranie komunikat potwierdzający:



Maksymalny czas oczekiwania na zapisanie uprawnień to 24 godziny.  Nie odłączaj w tym czasie dekodera od zasilania i kabla antenowego.

Jeśli nr karty jest inny niż widoczny w moje nc+ umieść w dekoderze kartę, która jest do niego przypisana. Zapewne umieściłeś ją w innym dekoderze.

Jeśli posiadasz usługę Multiroom Standard i umieściłeś w dekoderze głównym kartę z dekodera dodatkowego, przywróć dekoder do ustawień domyślnych. W tym celu wejdź do menu za pomocą przycisku MENU oraz wybierz USTAWIENIA -> INSTALACJA -> USTAWIENIA DOMYŚLNE.

USTAWIENIA DOMYŚNE zmień klawiszem w prawo na TAK. USUŃ WSZYSTKIE NAGRANIA pozostaw na NIE. Klawiszem w dół zaznacz KONTYNUUJ i potwierdź to przyciskiem OK.

Po wykonaniu resetu konieczna jest ponowna konfiguracja anteny i połączenia z Internetem. Instrukcję znajdziesz tutaj.

Jeśli nie widzisz nr karty sprawdź możliwe rozwiązania w  artykule BRAK KARTY.

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Komunikat może pojawić się w kilku przypadkach:

POKAŻ WIĘCEJ
Pierwsze podłączenie dekodera, gdy dekoder czeka na odebranie z satelity sygnałów aktywujących kartę dekodującą

Jeśli od momentu odebrania dekodera z Punktu Obsługi Klienta minęło mniej niż 5 dni poczekaj na uprawnienia. Pojawią się one maksymalnie do 24 godzin. Nie odłączaj w tym czasie dekodera od zasilania i kabla antenowego.


Tutaj, możesz sprawdzić czy prawidłowo skonfigurowałeś dekoder.

Po cofnięciu uprawnień odbioru z powodu nieopłaconych rachunków
Możesz to zweryfikować w moje nc+ na głównej stronie.



Opłać zaległości, a świadczenie usług zostanie automatycznie wznowione. Jeśli zawieszenie sygnału z powodu nieopłaconego rachunku trwało ponad 30 dni skontaktuj się z nami. 

Sprawdź tutaj jak opłacić rachunek.

Wygaśnięcie uprawnień  na skutek np. odłączenia zasilania lub sygnału antenowego przez kilka tygodni
Sprawdź czy w menu dekodera wyświetla się nr karty:  

W tym celu użyj przycisku SETUP na pilocie oraz wybierz DIAGNOSTYKA -> INFORMACJE O SYSTEMIE

Porównaj nr karty widoczny na ekranie telewizora z nr karty widocznym w moje nc+ wchodząc w SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERY (1) -> Mój sprzęt (2):

Jeśli nr karty się zgadza, to wykonaj reset dekodera, który polega na odłączeniu zasilania na około 10 sekund.

Jeśli po ponowny uruchomieniu, ciągle będzie się wyświetlał Ekran aktywacyjny wyślij aktualizację uprawnień z poziomu moje nc+ wchodząc w SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERY (1) -> Mój sprzęt (2).

Zobaczysz na ekranie komunikat potwierdzający:




Maksymalny czas oczekiwania na zapisanie uprawnień to 24 godziny.  Nie odłączaj w tym czasie dekodera od zasilania i kabla antenowego.

Jeśli nr karty jest inny niż widoczny w moje nc+ umieść w dekoderze kartę, która jest do niego przypisana. Zapewne umieściłeś ją w innym dekoderze.

Jeśli nie widzisz nr karty sprawdź możliwe rozwiązania w  artykule BRAK KARTY.

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Komunikat może pojawić się w kilku przypadkach:

POKAŻ WIĘCEJ

Pierwsze podłączenie dekodera, gdy dekoder czeka na odebranie z satelity sygnałów aktywujących kartę dekodującą

Jeśli od momentu odebrania dekodera z Punktu Obsługi Klienta minęło mniej niż 5 dni poczekaj na uprawnienia. Pojawią się one maksymalnie do 24 godzin. Nie odłączaj w tym czasie dekodera od zasilania i kabla antenowego.


Tutaj może sprawdzić czy prawidłowo skonfigurowałeś dekoder.

Po cofnięciu uprawnień odbioru z powodu nieopłaconych rachunków

Możesz to zweryfikować w moje nc+ na głównej stronie

Opłać zaległości, a świadczenie usług zostanie automatycznie wznowione. Jeśli zawieszenie sygnału z powodu nieopłaconego rachunku trwało ponad 30 dni skontaktuj się z nami.

Sprawdź tutaj jak opłacić rachunek.

Wygaśnięcie uprawnień  na skutek np. odłączenia zasilania lub sygnału antenowego przez kilka tygodni
Sprawdź czy w menu dekodera wyświetla się nr karty 

W tym celu użyj przycisku SETUP na pilocie oraz wybierz DIAGNOSTYKA -> INFORMACJE O SYSTEMIE

Porównaj nr karty widoczny na ekranie telewizora z nr karty widocznym w moje nc+ wchodząc w SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERY (1) -> Mój sprzęt (2):

Jeśli nr karty się zgadza, a na ekranie telewizora ciągle masz uruchomioną zakładkę INFORMACJE O SYSTEMIE wciśnij żółty klawisz na pilocie by wykonać restart dekodera.

Jeśli po ponowny uruchomieniu ciągle będzie się wyświetlał Ekran aktywacyjny wyślij aktualizację uprawnień z poziomu moje nc+ wchodząc w SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERY (1) -> Mój sprzęt (2).

Zobaczysz na ekranie komunikat potwierdzający:


Maksymalny czas oczekiwania na zapisanie uprawnień to 24 godziny.  Nie odłączaj w tym czasie dekodera od zasilania i kabla antenowego.

Jeśli nr karty jest inny niż widoczny w moje nc+ umieść w dekoderze kartę, która jest do niego przypisana. Zapewne umieściłeś ją w innym dekoderze.

Jeśli nie widzisz nr karty sprawdź możliwe rozwiązania w  artykule BRAK KARTY.

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Komunikat może pojawić się w kilku przypadkach:

POKAŻ WIĘCEJ

Pierwsze podłączenie dekodera, gdy dekoder czeka na odebranie z satelity sygnałów aktywujących kartę dekodującą

Jeśli od momentu odebrania dekodera z Punktu Obsługi Klienta minęło mniej niż 5 dni poczekaj na uprawnienia. Pojawią się one maksymalnie do 24 godzin. Nie odłączaj w tym czasie dekodera od zasilania i kabla antenowego.

Tutaj może sprawdzić czy prawidłowo skonfigurowałeś dekoder.

Po cofnięciu uprawnień odbioru z powodu nieopłaconych rachunków

Możesz to zweryfikować w moje nc+ na głównej stronie.

Opłać zaległości, a świadczenie usług zostanie automatycznie wznowione. Jeśli zawieszenie sygnału z powodu nieopłaconego rachunku trwało ponad 30 dni skontaktuj się z nami.

Sprawdź tutaj jak opłacić rachunek.

Wygaśnięcie uprawnień na skutek np. odłączenia zasilania lub sygnału antenowego przez kilka tygodni
Sprawdź czy w menu dekodera wyświetla się nr karty 

W tym celu użyj przycisku MENU na pilocie oraz wybierz USTAWIENIA -> DIAGNOSTYKA -> KARTA DOSTĘPU 




Porównaj nr karty widoczny na ekranie telewizora z nr karty widocznym w moje nc+ wchodząc w SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERY (1) -> Mój sprzęt (2):


Jeśli nr karty się zgadza, wciśnij klawisz COFNIJ na pilocie i wybierz INFORMACJE O SYSTEMIE oraz użyj żółtego klawisza by wykonać restart dekodera.

Jeśli po ponowny uruchomieniu ciągle będzie się wyświetlał Ekran aktywacyjny wyślij aktualizację uprawnień z poziomu moje nc+ wchodząc w SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERTY (1) -> Mój sprzęt (2).

Zobaczysz na ekranie komunikat potwierdzający:



Maksymalny czas oczekiwania na zapisanie uprawnień to 24 godziny.  Nie odłączaj w tym czasie dekodera od zasilania i kabla antenowego.

Jeśli nr karty jest inny niż widoczny w moje nc+ umieść w dekoderze kartę, która jest do niego przypisana. Zapewne umieściłeś ją w innym dekoderze.

Jeśli posiadasz usługę Multiroom Standard i umieściłeś w dekoderze głównym kartę z dekodera dodatkowego, przywróć dekoder do ustawień domyślnych. W tym celu wejdź do menu za pomocą przycisku MENU oraz wybierz USTAWIENIA -> INSTALACJA -> USTAWIENIA DOMYŚLNE.

USTAWIENIA DOMYŚNE zmień klawiszem w prawo na TAK. USUŃ WSZYSTKIE NAGRANIA pozostaw na NIE. Klawiszem w dół zaznacz KONTYNUUJ i potwierdź to przyciskiem OK.

Po wykonaniu resetu konieczna jest ponowna konfiguracja anteny i połączenia z Internetem. Instrukcję znajdziesz tutaj.

Jeśli nie widzisz nr karty sprawdź możliwe rozwiązania w artykule BRAK KARTY.

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem