Dekoder się zawiesił, jak go zresetować

Dekoder się zawiesił, komunikat INIT, ekran aktualizacji

ZNAJDŹ ROZWIĄZANIE SZYBCIEJ - WYBIERZ TWÓJ DEKODER

WIFI PREMIUMBOX+ ADB NCP-4740SF
4K ULTRABOX+ USW4001NCP
WIFIBOX+ SAGEMCOM DSIW74
MEDIABOX+ ADB ITI-3740SX
TURBOBOX+ ADB ITI-5720SX
BOX+ SAGEMCOM DSI87/DSI83
ULTRABOX+ HDS 7241
BOX+ ITI-2849ST / 2850ST / 2851S
BOX+ HD ITI-5800S
ULTRABOX+ ITI 5800SX
WYBRANY DEKODER WIFI PREMIUMBOX+ ADB NCP-4740SF Zmień
WYBRANY DEKODER 4K ULTRABOX+ USW4001NCP Zmień
WYBRANY DEKODER WIFIBOX+ SAGEMCOM DSIW74 Zmień
WYBRANY DEKODER MEDIABOX+ ADB ITI-3740SX Zmień
WYBRANY DEKODER TURBOBOX+ ADB ITI-5720SX Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ SAGEMCOM DSI87/DSI83 Zmień
WYBRANY DEKODER ULTRABOX+ HDS 7241 Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ ITI-2849ST / 2850ST / 2851S Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ HD ITI-5800S Zmień
WYBRANY DEKODER ULTRABOX+ ITI 5800SX Zmień
ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA
Dokładamy wszelkich starań aby nasz sprzęt pracował nieprzerwanie dobrze i żeby dawał Ci satysfakcję oraz zadowolenie każdego dnia.

Jeżeli jednak zdarzyło Ci się, że dekoder przestał działać i nie reaguje na polecenia z pilota ani z panelu dekodera, oznacza to błąd. Na panelu dekodera może się wtedy wyświetlać np. INIT. W takiej sytuacji:

  1. Odłącz zasilanie od dekodera.
  2. Wyjmij kartę z dekodera.
  3. Odłącz kabel antenowy i po chwili ponownie go podłącz.
  4. Poczekaj około 10 sekund i uruchom ponownie dekoder bez karty.
  5. Jeśli pojawi się aplikacja START+ z rekomendacjami polecanych programów, naciśnij na pilocie klawisz OK lub WYJŚCIE, aby ją wyłączyć i przejść dalej.
  6. Jeśli pojawi się komunikat o braku karty, przywróć ustawienia fabryczne w dekoderze: wciśnij na pilocie dekodera MENU, następnie wybierz: USTAWIENIA -> USTAWIENIA FABRYCZNE. Wpisz PIN (standardowy to: 0000) i naciśnij OK. Nadal nie wkładaj karty do dekodera.
  7. Gdy pojawi się ekran PIERWSZA INSTALACJA włóż kartę do dekodera, chip (złota płytka) powinien być skierowany do dołu, w stronę dekodera.
  8. Naciśnij OK, aby wyszukać kanały.
  9. W przypadku dodatkowych problemów z ponowną konfiguracją dekodera zapoznaj się instrukcją zamieszczoną tutaj. Skorzystaj z tego artykułu także wtedy, gdy chcesz ponownie skonfigurować połączenie sieciowe. Pamiętaj, że jest to obowiązkowy warunek do prawidłowego działania usługi Multiroom Standard.
Jeśli posiadasz kilka dekoderów WiFi Box+, które uległy zawieszeniu, wykonaj powyższe czynności na każdym z nich.


POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Kliknij, aby rozpocząć czat

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

Dokładamy wszelkich starań aby nasz sprzęt pracował nieprzerwanie dobrze i żeby dawał Tobie satysfakcję oraz zadowolenie każdego dnia.

Jeżeli jednak zdarzyło Ci się, że dekoder przestał działać i nie reaguje na polecenia z pilota ani z panelu czołowego, oznacza to błąd.

W takich przypadkach, odłącz dekoder od zasilania i podłącz go ponownie po upływie ok. 10 sekund.

Uwaga!

Jeśli na ekranie Twojego telewizora występuje tylko czarny obraz, to może oznaczać problem z połączeniem pomiędzy dekoderem i telewizorem. W takim przypadku zapoznaj się z tematem pomocy: Brak sygnału - komunikat wysłany przez telewizor, co zrobić?

POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Kliknij, aby rozpocząć czat

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

Dokładamy wszelkich starań, aby nasz sprzęt pracował nieprzerwanie dobrze i dawał Ci satysfakcję każdego dnia.

Jeżeli Twój dekoder uruchomił się ponownie i zawiesił na ekranie pobierania aktualizacji, przepraszamy za niedogodności i prosimy Cię o wykonanie następujących kroków, które przywrócą działanie dekodera:

  1. Odłącz zasilanie od dekodera.
  2. Wyjmij kartę z dekodera.
  3. Poczekaj około 10 sekund i uruchom ponownie dekoder bez karty.
  4. Gdy dekoder się uruchomi włóż do niego kartę, chip (złota płytka) powinien być skierowany do dołu, w stronę dekodera.
  5. Przywróć teraz ustawienia fabryczne dekodera: naciśnij na pilocie przycisk MENU, następnie wybierz: USTAWIENIA -> INSTALACJA -> USTAWIENIA DOMYŚLNE. Wpisz PIN (standardowy to: 0000), zmień ustawienia domyślne na TAK i zatwierdź.
  6. Po ponownym uruchomieniu dekodera, gdy na ekranie pojawi się METODA KONFIGURACJI, wybierz metodę odpowiadającą twojej instalacji antenowej.
  7. W kolejnych krokach postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. Jeżeli posiadasz Multiroom Standard, połącz dekoder z Twoją siecią WiFi. Jest to warunek konieczny do prawidłowego działania tej usługi. W przypadku problemów zapoznaj się instrukcją zamieszczoną tutaj.
POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Kliknij, aby rozpocząć czat

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem