Dekoder się zawiesił, jak go zresetować

Dekoder się zawiesił, jak go zresetować?

ZNAJDŹ ROZWIĄZANIE SZYBCIEJ - WYBIERZ TWÓJ DEKODER

MEDIABOX+ ADB ITI-3740SX
TURBOBOX+ ADB ITI-5720SX
WIFI PREMIUMBOX+ ADB NCP-4740SF
BOX+ HD ITI-5800S
BOX+ ITI-2849ST / 2850ST / 2851S
BOX+ SAGEMCOM DSI87/DSI83
WIFIBOX+ SAGEMCOM DSIW74
4K ULTRABOX+ USW4001NCP
ULTRABOX+ HDS 7241
ULTRABOX+ ITI 5800SX
WYBRANY DEKODER MEDIABOX+ ADB ITI-3740SX Zmień
WYBRANY DEKODER TURBOBOX+ ADB ITI-5720SX Zmień
WYBRANY DEKODER WIFI PREMIUMBOX+ ADB NCP-4740SF Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ HD ITI-5800S Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ ITI-2849ST / 2850ST / 2851S Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ SAGEMCOM DSI87/DSI83 Zmień
WYBRANY DEKODER WIFIBOX+ SAGEMCOM DSIW74 Zmień
WYBRANY DEKODER 4K ULTRABOX+ USW4001NCP Zmień
WYBRANY DEKODER ULTRABOX+ HDS 7241 Zmień
WYBRANY DEKODER ULTRABOX+ ITI 5800SX Zmień
ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA

Dokładamy wszelkich starań aby nasz sprzęt pracował nieprzerwanie dobrze i żeby dawał Ci satysfakcję oraz zadowolenie każdego dnia.

Jeżeli jednak zdarzyło Ci się, że dekoder przestał działać i nie reaguje na polecenia z pilota ani z panelu czołowego, oznacza to błąd.

W takich przypadkach, odłącz dekoder od zasilania i podłącz go ponownie po upływie ok. 10 sekund.

Uwaga!

Jeśli na ekranie Twojego telewizora występuje tylko czarny obraz, to może oznaczać problem z połączeniem pomiędzy dekoderem i telewizorem. W takim przypadku przejdź tutaj


POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

Dokładamy wszelkich starań aby nasz sprzęt pracował nieprzerwanie dobrze i żeby dawał Ci satysfakcję oraz zadowolenie każdego dnia.

Jeżeli jednak zdarzyło Ci się, że dekoder przestał działać i nie reaguje na polecenia z pilota ani z panelu czołowego, oznacza to błąd. Na panelu dekodera może się wtedy wyświetlać np. INIT. W takiej sytuacji:

  1. Wykonaj restart dekodera poprzez odłączenie zasilania

  2. Wyjmij kartę z dekodera.

  3. Poczekaj około 10 sekund i uruchom ponownie dekoder bez karty.

  4. Gdy zobaczysz komunikat o braku karty przywróć ustawienia fabryczne w dekoderze W tym celu wciśnij MENU na pilocie oraz wybierz ->  USTAWIENIA -> USTAWIENIA FABRYCZNE.

  5. Kartę umieść w dekoderze, gdy pojawi się ekran pierwszej instalacji.

  6. W prawidłowym skonfigurowaniu dekodera pomoże Ci ten artykuł.

POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem