Czy mogę mieć jeden numer konta dla wszystkich umów z nc+?

ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA
Tak, w nc+ możesz opłacać rachunki za kilka umów na jeden numer konta, korzystając z bezpłatnej usługi Jedna Płatność.


Na czym polega usługa?

Po uruchomieniu usługi Jedna Płatność otrzymasz nowy numer konta, wspólny dla wszystkich umów objętych usługą. Od tego momentu możesz już regulować wszystkie wpłaty na jedno konto!


Dlaczego warto?

  • Wygoda - opłać wszystkie rachunki jednym przelewem.
  • Zyskaj czas - pełną kontrolę rachunków, dzięki jednemu zestawieniu opłat za wszystkie usługi.
  • Oszczędzasz pieniądze - unikając opłacania prowizji z kolejnych przelewów.


Jak będą do mnie docierać rachunki?

  • Jeden rachunek za wszystkie umowy otrzymasz mailowo.
  • Jeśli korzystasz z faktury VAT będziesz otrzymywać jeden załącznik pdf zawierający osobne faktury dla każdej z umów. Numer konta podany na dokumentach będzie wspólny.
  • Dla kontraktów objętych usługą Jedna płatność nie będą wysyłane na dekoder informacje w formie TV-rachunków oraz komunikaty potwierdzające rejestrację wpłat.


Kiedy i jak uruchomić usługę?

Jedną płatność możesz aktywować:

  • jeśli masz co najmniej dwie umowy na ten sam numer PESEL lub NIP (kontrakty biznesowe)
  • posiadasz aktywny adres e-mail
  • nie ma zadłużenia na kontraktach
  • umowy nie znajdują się w okresie wypowiedzenia lub cesji

Usługą nie można objąć ofert łączonych z Orange, kontraktów pre-paid oraz umów, na których jest uruchomione polecenie zapłaty.

1. Najszybciej i  najwygodniej uruchomisz Jedną płatność w moje nc+


W moje nc+ Jedną płatność znajdziesz:

Aktywuj usługę:

Aktywuj usługę Jedna płatność, zaloguj się do moje nc+.

2. Usługę możesz aktywować również w punkcie nc+.


Jak będą księgowane środki na umowach w Jednej płatności?


*W przypadku, gdy masz kilka umów TV, Telefon lub Internet, najwyższy priorytet mają zobowiązania, na których istnieje najstarsze zadłużenie. Jeżeli nie istnieje zadłużenie, pod uwagę brana jest data kontraktu.


Co mogę zmienić w trakcie korzystania z usługi?

  • dołączyć kolejną umowę
  • odłączyć kontrakt z usługi
  • zmienić adres e-mail i/lub numer telefonu

Rozwiązanie umowy objętej Jedną Płatnością automatycznie wyłącza ją z usługi, co potwierdza wiadomość e-mail.

Rachunki z rozwiązanej umowy opłać na indywidualny numer konta przypisany do tej umowy. Znajdziesz go w wiadomości e-mail z informacją o wyłączenie jej z usługi.

Zaloguj się do moje nc+.

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem