Co zrobić w przypadku śmierci Abonenta

Co zrobić w przypadku śmierci Abonenta?
ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA

Prosimy o przesłanie kopii aktu zgonu wraz z danymi osoby, z którą możemy się kontaktować w sprawach związanych z umową. Na podstawie przesłanych dokumentów umowa zostanie rozwiązana (wszelkie szczegóły dotyczące płatności, zwrotu sprzętu przekażemy po rozwiązaniu umowy).

Jeśli chcesz kontynuować korzystanie z usług świadczonych przez platformę nc+ proponujemy przepisanie umowy na siebie. W tym celu wypełnij formularz cesji i prześlij do nas wraz z aktem zgonu.

Dokumenty dostarcz do nas na adres: ITI NEOVISION S.A., skr. poczt. 8, 02-100 Warszawa. Możesz je także złożyć w punkcie nc+ oznaczonym jako Salon nc+.


Umowa na klienta biznesowego (oprócz jednoosobowej działalności gospodarczej).

Jeśli zgon dotyczy jednego z właścicieli firmy lub jej reprezentanta nie jest możliwe rozwiązanie umowy z powodu śmierci Abonenta. W takiej sytuacji należy przesłać pismo potwierdzające wykreślenie firmy z KRS/Ewidencji Działalności Gospodarczej (w celu wprowadzenia rezygnacji) lub dokumentów upoważniających inną osobę do występowania w imieniu firmy (w celu dokonania zmian w systemie).

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Kliknij, aby rozpocząć czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem