Co zrobić jeśli na moim koncie jest nadpłata?

Co zrobić jeśli na moim koncie jest nadpłata?

ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA

Jeśli na Twoim koncie jest nadpłata, to kolejny rachunek (lub rachunki) zostaną pomniejszone o jej kwotę. Stanie się to automatycznie, nie musisz nam nic zgłaszać.


Kiedy na koncie powstaje nadpłata?

  • wpłaciłeś wyższą kwotę niż kwota faktury (np. 100 zł zamiast 98 zł) 
  • opłacasz fakturę Poleceniem Zapłaty i dodatkowo opłaciłeś fakturę gotówką 
  • otrzymałeś korektę a już opłaciłeś wcześniejszy, błędny rachunek 
  • wpłaciłeś na jedno konto, kwotę rachunków za kilka różnych kont. 


Jak otrzymać zwrot nadpłaty? 

Aby nadpłata została przelana na Twoje konto bankowe, wymagane jest złożenie pisemnego wniosku. Dowód wpłaty nie jest wymagany, jednak w przypadku trudności z identyfikacją wpłaty może pojawić się prośba o jego dołączenie. 


Jak wysłać wniosek? 

  • skan wniosku przez formularz w moje nc+, po zalogowaniu do serwisu moje nc+
  • listownie na adres: ITI Neovision S.A., 02-100 Warszawa, skr. pocztowa 8

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem