Co zrobić gdy dekoder/karta/pilot uległy zniszczeniu?

Co zrobić gdy dekoder/karta/pilot uległy zniszczeniu?
ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA
Jeśli doszło do mechanicznego uszkodzenia dekodera, karty, pilota lub kabla zasilającego, co uniemożliwia Ci korzystanie z oferty platformy nc+, udaj się do najbliższego Salonu nc+ lub Punktu serwisowego. Zgodnie ze Szczegółowymi Warunkami korzystania ze sprzętu może zostać naliczona opłata za uszkodzenie lub zniszczenie sprzętu. 

Listę Salonów i Punktów znajdziesz tutaj

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem