Brak sygnału - komunikat wysłany przez telewizor, co robić ?

ZNAJDŹ ROZWIĄZANIE SZYBCIEJ - WYBIERZ TWÓJ DEKODER

MEDIABOX+ ADB ITI-3740SX
TURBOBOX+ ADB ITI-5720SX
WIFI PREMIUMBOX+ ADB NCP-4740SF
BOX+ HD ITI-5800S
BOX+ ITI-2849ST / 2850ST / 2851S
BOX+ SAGEMCOM DSI87/DSI83
WIFIBOX+ SAGEMCOM DSIW74
4K ULTRABOX+ USW4001NCP
ULTRABOX+ HDS 7241
ULTRABOX+ ITI 5800SX
WYBRANY DEKODER MEDIABOX+ ADB ITI-3740SX Zmień
WYBRANY DEKODER TURBOBOX+ ADB ITI-5720SX Zmień
WYBRANY DEKODER WIFI PREMIUMBOX+ ADB NCP-4740SF Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ HD ITI-5800S Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ ITI-2849ST / 2850ST / 2851S Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ SAGEMCOM DSI87/DSI83 Zmień
WYBRANY DEKODER WIFIBOX+ SAGEMCOM DSIW74 Zmień
WYBRANY DEKODER 4K ULTRABOX+ USW4001NCP Zmień
WYBRANY DEKODER ULTRABOX+ HDS 7241 Zmień
WYBRANY DEKODER ULTRABOX+ ITI 5800SX Zmień
ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA

Dekoder nie może połączyć się z telewizorem. Na ekranie telewizora może się wtedy pojawić:

  • Czarny obraz – upewnij się, że telewizor jest uruchomiony. Spróbuj przełączyć kanał pilotem do dekodera. Jeśli pojawi się pasek informacyjny z logiem nc+ w lewym górnym rogu - sprawdź dostępne rozwiązania tutaj.
  • Brak sygnału.
  • Komunikat No signal – poniżej przykład z telewizora marki LG.
  • Inny komunikat informujący np. o wyborze HDMI itp.

Jeśli nie wiesz jak rozpoznać komunikat, przejdź tutaj.

  1. Jeśli na ekranie telewizora nie ma żadnego komunikatu użyj pilota do telewizora by zmienić głośność dźwięku lub w inny sposób upewnij się czy telewizor jest uruchomiony.
  2. Sprawdź sygnalizację diody na panelu dekodera:
POKAŻ WIĘCEJ
Miga cyklicznie

Powodem może być uszkodzenie mechaniczne lub wciśnięty klawisz włączania/wyłączania lub +/- na przednim panelu dekodera.

  1. Sprawdź czy klawisz odpowiadający za uruchamianie dekodera (na przednim panelu dekodera) nie jest wciśnięty. Możesz w niego kliknąć, w prawidłowej sytuacji klawisz wydaje charakterystyczny głos klikania.
  2. Zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj

W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.

Nie świeci się

Oznacza to, że dekoder przełączył się w stan czuwania i należy go uruchomić lub jest odłączony od zasilania.

  1. Uruchom dekoder pilotem lub z poziomu panelu dekodera.
  2. Sprawdź czy kabel zasilający jest podłączony do dekodera oraz do gniazdka elektrycznego i następnie spróbuj uruchomić dekoder z panelu dekodera lub jeśli nie jest to możliwe z poziomu pilota.
  3. Podłącz dekoder do innego gniazdka elektrycznego.
  4. Zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj

W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.

Świeci się jasnym światłem
  1. Upewnij się, że kabel HDMI jest podłączony zarówno do dekodera jak i telewizora. Możesz odpiąć go i ponownie podłączyć w te same wejścia. Kabel HDMI powinien być zgodny z HDMI 2.0
  2. Ustaw odpowiednią rozdzielczość w dekoderze, musi ona odpowiadać możliwościom technicznym telewizora.

    Rozdzielczości dla kabla HDMI:
    • 2160p (4K) (wciśnij na pilocie na pięć sekund OPT, a następnie 8)
    • 1080p (wciśnij na pilocie na pięć sekund OPT, a następnie 9)
    • 1080i (wciśnij na pilocie na pięć sekund OPT, a następnie 3)
    • 720 (wciśnij na pilocie na pięć sekund OPT, a następnie 4)
    • 576 (wciśnij na pilocie na pięć sekund OPT, a następnie 5)

    Jeśli obraz nie pojawi się od razu powtórz czynność kilkukrotnie czas 5 sekund najlepiej odmierzać zegarkiem.
    Nie można zmienić rozdzielczości, gdy uruchomiona jest aplikacja Start.  Aby móc zmienić rozdzielczość, wyłącz dekoder na pilocie, uruchom go ponownie, wciśnij OK by zamknąć aplikację, która może być uruchomiona lecz nie widać tego na ekranie telewizora i następnie przytrzymaj na 5 sekund klawisz OPT oraz dodaj cyfrę odpowiadającą rozdzielczości.
    Problem może wynikać także z wybrania błędnego źródła sygnału w telewizorze, więc po kilku próbach przejdź do kolejnego kroku.
  3. Ustaw prawidłowe źródło sygnału w telewizorze, gdyż odbiorniki na ogół posiadają kilka wejść HDMI, lecz tylko jedno umożliwia transmisję sygnału w 4K. Jeśli przykładowo podłączyłeś kabel HDMI do gniazda HDMI2, w menu telewizora wybierz HDMI 2.
    Klawisz odpowiadający za zmianę źródła sygnału jest zazwyczaj opisany na pilocie do telewizora jako: AV, SOURCE, INPUT, EXT lub ikonką . W razie problemów sprawdź w instrukcji obsługi telewizora.
  4. Podłącz kabel do innego wejścia w telewizorze i zmień źródło w menu, gdyż obecnie wybrane może być uszkodzone.
  5. Zastosuj  inny kabel HDMI zgodny z HDMI 2.0.
  6. Zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj. Zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.
Świeci się słabym światłem

Oznacza to, że dekoder nie jest uruchomiony (został przełączony w stan czuwania) lub doszło do jego zawieszenia.

  1. Uruchom dekoder pilotem lub z poziomu panelu dekodera.
  2. Wykonaj reset dekoder poprzez odłączenie zasilania na około 10 sekund. Po tym czasie podłącz ponownie kabel zasilający.
  3. Zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj

W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Dekoder nie może połączyć się z telewizorem. Na ekranie telewizora może się wtedy pojawić:

  • Czarny obraz – upewnij się, że telewizor jest uruchomiony. Spróbuj przełączyć kanał pilotem do dekodera. Jeśli pojawi się pasek informacyjny z logiem nc+ w lewym górnym rogu - sprawdź dostępne rozwiązania tutaj.
  • Brak sygnału.
  • Komunikat No signal – poniżej przykład z telewizora marki LG.
  • Inny komunikat informujący np. o wyborze HDMI itp.

Jeśli nie wiesz jak rozpoznać komunikat, przejdź tutaj.

  1. Jeśli na ekranie telewizora nie ma żadnego komunikatu użyj pilota do telewizora by zmienić głośność dźwięku lub w inny sposób upewnij się czy telewizor jest uruchomiony.
  2. Sprawdź sygnalizację diody na panelu dekodera:
POKAŻ WIĘCEJ
Czerwona dioda

Oznacza to, że dekoder nie jest uruchomiony lub doszło do jego zawieszenia.

  1. Uruchom dekoder pilotem. Upewnij się, że po wciśnięciu klawisza na pilocie mruga dioda na dekoderze. Jeśli nie to wyjmij baterie z pilota i przy wyjętych bateriach dociśnij kilkukrotnie klawisze na pilocie, by go zresetować. Po czym umieść baterie w pilocie i powtórz czynności. W razie braku reakcji dekodera wymień baterie w pilocie.
  2. Wykonaj reset dekoder poprzez odłączenie zasilania na około 10 sekund. Po tym czasie podłącz ponownie kabel zasilający.
  3. Zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj

W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.

Dioda się nie świeci
  1. Sprawdź czy kabel zasilający jest podłączony do dekodera oraz do gniazda elektrycznego. Jeśli posiadasz dwuczęściowy zasilacz dociśnij kabel na złączu.
  2. Podłącz kabel zasilający do innego gniazda elektrycznego lub do tego samego gniazda podłącz inne urządzenie elektryczne, by upewnić co powoduje problem.
  3. Jeśli na panelu dekodera ciągle nie wyświetla się żaden komunikat lub dioda to zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj.

W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.

Pomarańczowa dioda

Dekoder prawdopodobnie nie odczytuje danych z karty lub wystąpił problem związany z niską jakością, a jednocześnie dekoder nie wysyła sygnału do telewizora.

  1. Wyjmij kartę z dekodera i przetrzyj suchą szmatką złote styki znajdujące się na karcie. Dmuchnij kilka razy w slot na kartę dekodującą i włóż ponownie kartę do dekodera chipem do dołu i w stronę dekodera.
    Jeśli nie pojawił się obraz to sprawdź jakiego koloru dioda świeci się na panelu dekodera, odczekaj około 10 sekund by upewnić się, że kolor diody się nie zmienił.

  2. Jeśli ciągle pali się pomarańczowa dioda upewnij się, że do dekodera podłączony jest kabel antenowy  i jeśli tak zweryfikuj czy w telewizorze wybrane jest odpowiednie źródło sygnału. Odbiorniki na ogół posiadają kilka wejść HDMI lub SCART. Jeśli przykładowo podłączyłeś kabel HDMI do gniazda HDMI2, w menu telewizora wybierz HDMI 2.
    Klawisz odpowiadający za zmianę źródła sygnału jest zazwyczaj opisany na pilocie do telewizora jako: AV, SOURCE, INPUT, EXT lub ikonką. W razie problemów sprawdź w instrukcji obsługi telewizora.

  3. Wyjmij kartę z dekodera oraz następnie odłącz zasilanie od dekodera. Odczekaj około 10 sekund i ponownie podłącz zasilanie.
    Kartę umieść w dekoderze chipem do dołu, gdy pojawi się komunikat BRAK KARTY lub pomarańczowa dioda.5. Po chwili na ekranie telewizora powinna pojawić się plansza informująca o braku karty. Umieść w dekoderze kartę chipem do dołu w kierunku dekodera.
  4. Zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj.

W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.

Zielona dioda
  1. Upewnij się, że kabel (HDMI lub SCART) jest podłączony zarówno do dekodera jak i telewizora. Możesz odpiąć go i ponownie podłączyć w te same wejścia. Jeśli połączyłeś telewizor z dekoderem obydwoma kablami, odłącz jeden z nich. Polecamy stosowanie kabla HDMI, ze względu na lepszą jakość obrazu.

  2. Ustaw odpowiednią rozdzielczość w dekoderze, musi ona odpowiadać możliwościom technicznym telewizora.
    Aktualnie wybraną rozdzielczość możesz sprawdzić wciskając na pilocie do dekodera klawisz z symbolem gwiazdki. Rozdzielczość zostanie wyświetlona na panelu dekodera.
    Rozdzielczości dla kabla HDMI:
    • 1080i (wciśnij na pilocie symbol gwiazdki, a następnie 3)
    • 720 (wciśnij na pilocie symbol gwiazdki, a następnie 4)
    • 576 (wciśnij na pilocie symbol gwiazdki, a następnie 5)

    Rozdzielczości dla kabla SCART:
    • SD1 (wciśnij na pilocie symbol gwiazdki, a następnie 1)
    • SD2 (wciśnij na pilocie symbol gwiazdki, a następnie 2)

    Jeżeli pilot nie posiada klawisza z symbolem gwiazdki użyj przycisku MENU.

    Nie można zmienić rozdzielczości, gdy uruchomiona jest aplikacja Start.  Aby móc zmienić rozdzielczość, wyłącz dekoder na pilocie, uruchom go ponownie, wciśnijOK by zamknąć aplikację, która może być uruchomiona lecz nie widać tego na ekranie telewizora i następnie wciśnij klawisz z symbolem gwiazdki i odpowiednią cyfrę.

    Problem może wynikać także z wybrania błędnego źródła sygnału w telewizorze, więc po kilku próbach przejdź do kolejnego kroku.

  3. Ustaw prawidłowe źródło sygnału w telewizorze, gdyż odbiorniki na ogół posiadają kilka wejść HDMI lub SCART. Jeśli przykładowo podłączyłeś kabel HDMI do gniazda HDMI2, w menu telewizora wybierz HDMI 2.

    Klawisz odpowiadający za zmianę źródła sygnału jest zazwyczaj opisany na pilocie do telewizora jako: AV, SOURCE, INPUT, EXT lub ikonką . W razie problemów sprawdź w instrukcji obsługi telewizora.
  4. Podłącz kabel do innego wejścia w telewizorze i zmień źródło w menu, gdyż obecnie wybrane może być uszkodzone.
  5. Zastosuj  inny kabel HDMI lub SCART.
  6. Zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj. Zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Dekoder nie może połączyć się z telewizorem. Na ekranie telewizora może się wtedy pojawić:

  • Czarny obraz – upewnij się, że telewizor jest uruchomiony. Spróbuj przełączyć kanał pilotem do dekodera. Jeśli pojawi się pasek informacyjny z logiem nc+ w lewym górnym rogu - sprawdź dostępne tutaj.
  • Brak sygnału.
  • Komunikat No signal – poniżej przykład z telewizora marki LG.
  • Inny komunikat informujący np. o wyborze HDMI itp.

Jeśli nie wiesz jak rozpoznać komunikat, przejdź tutaj.

  1. Jeśli na ekranie telewizora nie ma żadnego komunikatu użyj pilota do telewizora by zmienić głośność dźwięku lub w inny sposób upewnij się czy telewizor jest uruchomiony.
  2. Sprawdź co wyświetla się na panelu dekodera:
POKAŻ WIĘCEJ
BOOT

Wyświetla się podczas uruchamiania dekodera, przez około 2 minuty i po tym czasie na panelu dekodera powinna pojawić się aktualna godzina lub numer kanału.

  1. Jeśli proces trwa dłużej niż 5 minut odłącz kabel zasilający od dekodera, wyjmij kartę, odkręć kabel antenowy. Odczekaj około 10 sekund i podłącz ponownie tylko zasilanie. Na panelu dekodera pojawi się komunikat BOOT.
  2. Po chwili na ekranie telewizora powinna pojawić się plansza informująca o braku karty. Umieść w dekoderze kartę chipem do dołu w kierunku dekodera oraz podłącz kabel antenowy.
  3. Zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj.

W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.

Czerwona dioda

Oznacza to, że dekoder nie jest uruchomiony lub doszło do jego zawieszenia.

  1. Uruchom dekoder pilotem lub z poziomu panelu dekodera.
  2. Wykonaj reset dekoder poprzez odłączenie zasilania na około 10 sekund. Po tym czasie podłącz ponownie kabel zasilający.
  3. Zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj

W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.

Nic się nie wyświetla
  1. Sprawdź czy kabel zasilający jest podłączony do dekodera oraz do gniazda elektrycznego. Jeśli posiadasz dwuczęściowy zasilacz dociśnij kabel na złączu.
  2. Podłącz kabel zasilający do innego gniazda elektrycznego lub do tego samego gniazda podłącz inne urządzenie elektryczne, by upewnić co powoduje problem

Jeśli na panelu dekodera ciągle nie wyświetla się żaden komunikat lub dioda to zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj.

W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.


Zielona dioda
  1. Upewnij się, że kabel (HDMI lub SCART) jest podłączony zarówno do dekodera jak i telewizora. Możesz odpiąć go i ponownie podłączyć w te same wejścia.

    Jeśli połączyłeś telewizor z dekoderem obydwoma kablami, odłącz jeden z nich. Polecamy stosowanie kabla HDMI, ze względu na lepszą jakość obrazu.

  2. Ustaw prawidłowe źródło sygnału w telewizorze, gdyż odbiorniki na ogół posiadają kilka wejść HDMI lub SCART. Jeśli przykładowo podłączyłeś kabel HDMI do gniazda HDMI2, w menu telewizora wybierz HDMI 2.

    Klawisz odpowiadający za zmianę źródła sygnału jest zazwyczaj opisany na pilocie do telewizora jako: AV, SOURCE, INPUT, EXT lub ikonką . W razie problemów sprawdź w instrukcji obsługi telewizora.
  3. Podłącz kabel do innego wejścia w telewizorze i zmień źródło w menu, gdyż obecnie wybrane może być uszkodzone.
  4. Zastosuj  inny kabel HDMI lub SCART.
  5. Zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj. Zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.
Zmieniające się cyfry

Gdy na panelu dekodera zmieniają się cyfry: 1P -> 2P -> 3P itd., a na ekranie telewizora widnieje czarny obraz oznacza to, że dekoder pobiera oprogramowanie.

1P to 1% poboru oprogramowania.

2P to 2% poboru oprogramowania.

Cały proces może potrwać do około 30 minut. W tym czasie nie odłączaj od dekodera zasilania i kabla antenowego.

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Dekoder nie może połączyć się z telewizorem. Na ekranie telewizora może się wtedy pojawić:

  • Czarny obraz – upewnij się, że telewizor jest uruchomiony. Spróbuj przełączyć kanał pilotem do dekodera. Jeśli pojawi się pasek informacyjny z logiem nc+ w lewym górnym rogu - sprawdź dostępne rozwiązania tutaj.
  • Brak sygnału.
  • Komunikat No signal – poniżej przykład z telewizora marki LG.
  • Inny komunikat informujący np. o wyborze HDMI itp.

Jeśli nie wiesz jak rozpoznać komunikat, przejdź tutaj.

  1. Jeśli na ekranie telewizora nie ma żadnego komunikatu użyj pilota do telewizora by zmienić głośność dźwięku lub w inny sposób upewnij się czy telewizor jest uruchomiony.
  2. Sprawdź co wyświetla się na panelu dekodera:
POKAŻ WIĘCEJ
Aktualna godzina

Oznacza to, że dekoder nie jest uruchomiony lub doszło do jego zawieszenia.

  1. Uruchom dekoder pilotem.
    Upewnij
    się, że po wciśnięciu klawisza na pilocie mruga dioda na dekoderze. Jeśli nie to wyjmij baterie z pilota i przy wyjętych bateriach dociśnij kilkukrotnie klawisze na pilocie, by go zresetować. Po czym umieść baterie w pilocie i powtórz czynności. W razie braku reakcji wymień baterie w pilocie.
  2. Wykonaj reset dekoder poprzez odłączenie zasilania na około 10 sekund. Po tym czasie podłącz ponownie kabel zasilający.
  3. Zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj.

W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.

Inny komunikat

Na panelu dekodera może wyświetla się TEST, TESTING, TESTING 11, TRWA URUCHAMIANIE.

Dzieje się tak podczas uruchamiania dekodera, przez około 2 minuty i po tym czasie na panelu dekodera powinna pojawić się aktualna godzina lub numer kanału.

  1. Jeśli proces trwa dłużej niż 5 minut odłącz kabel zasilający od dekodera, wyjmij kartę, odkręć kabel antenowy.
    Odczekaj około 10 sekund i podłącz ponownie tylko zasilanie. Na panelu dekodera znów pojawią się te same komunikaty.
  2. Po chwili na ekranie telewizora powinna pojawić się plansza informująca o braku karty. Umieść w dekoderze kartę chipem do dołu w kierunku dekodera oraz podłącz kabel antenowy.
  3. Zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj

W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.

Nic się nie wyświetla
  1. Sprawdź czy kabel zasilający jest podłączony do dekodera oraz do gniazda elektrycznego. Jeśli posiadasz dwuczęściowy zasilacz dociśnij kabel na złączu.
  2. Podłącz kabel zasilający do innego gniazda elektrycznego lub do tego samego gniazda podłącz inne urządzenie elektryczne, by upewnić co powoduje problem

Jeśli na panelu dekodera ciągle nie wyświetla się żaden komunikat lub dioda to zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj.

W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.


Nr kanału lub AKTYWACJA
  1. Upewnij się, że kabel (HDMI lub SCART) jest podłączony zarówno do dekodera jak i telewizora. Możesz odpiąć go i ponownie podłączyć w te same wejścia.

    Jeśli połączyłeś telewizor z dekoderem obydwoma kablami, odłącz jeden z nich. Polecamy stosowanie kabla HDMI, ze względu na lepszą jakość obrazu.

  2. Ustaw odpowiednią rozdzielczość w dekoderze, musi ona odpowiadać możliwościom technicznym telewizora.
    Aktualnie wybraną rozdzielczość możesz sprawdzić wciskając na pilocie do dekodera klawisz z symbolem gwiazdki. Rozdzielczość zostanie wyświetlona na panelu dekodera.
    Rozdzielczości dla kabla HDMI:
    • 1080i (wciśnij na pilocie symbol gwiazdki, a następnie 3)
    • 720 (wciśnij na pilocie symbol gwiazdki, a następnie 4)
    • 576 (wciśnij na pilocie symbol gwiazdki, a następnie 5)

    Rozdzielczości dla kabla SCART:
    • SD1 (wciśnij na pilocie symbol gwiazdki, a następnie 1)
    • SD2 (wciśnij na pilocie symbol gwiazdki, a następnie 2)

    Jeżeli pilot nie posiada klawisza z symbolem gwiazdki użyj przycisku MENU.

    Nie można zmienić rozdzielczości, gdy uruchomiona jest aplikacja Start.  Aby móc zmienić rozdzielczość, wyłącz dekoder na pilocie, uruchom go ponownie, wciśnij OK by zamknąć aplikację, która może być uruchomiona lecz nie widać tego na ekranie telewizora i następnie wciśnij klawisz z symbolem gwiazdki i odpowiednią cyfrę.

    Problem może wynikać także z wybrania błędnego źródła sygnału w telewizorze, więc po kilku próbach przejdź do kolejnego kroku.

  3. Ustaw prawidłowe źródło sygnału w telewizorze, gdyż odbiorniki na ogół posiadają kilka wejść HDMI lub SCART. Jeśli przykładowo podłączyłeś kabel HDMI do gniazda HDMI2, w menu telewizora wybierz HDMI 2.

    Klawisz odpowiadający za zmianę źródła sygnału jest zazwyczaj opisany na pilocie do telewizora jako: AV, SOURCE, INPUT, EXT lub ikonką . W razie problemów sprawdź w instrukcji obsługi telewizora.
  4. Podłącz kabel do innego wejścia w telewizorze i zmień źródło w menu, gdyż obecnie wybrane może być uszkodzone.
  5. Zastosuj  inny kabel HDMI lub SCART.
  6. Zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj. Zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Dekoder nie może połączyć się z telewizorem. Na ekranie telewizora może się wtedy pojawić:

  • Czarny obraz – upewnij się, że telewizor jest uruchomiony. Spróbuj przełączyć kanał pilotem do dekodera. Jeśli pojawi się pasek informacyjny z logiem nc+ w lewym górnym rogu - sprawdź dostępne rozwiązania tutaj.
  • Brak sygnału.
  • Komunikat No signal – poniżej przykład z telewizora marki LG.
  • Inny komunikat informujący np. o wyborze HDMI itp.

Jeśli nie wiesz jak rozpoznać komunikat, przejdź tutaj.

  1. Jeśli na ekranie telewizora nie ma żadnego komunikatu użyj pilota do telewizora by zmienić głośność dźwięku lub w inny sposób upewnij się czy telewizor jest uruchomiony.
  2. Sprawdź co wyświetla się na panelu dekodera:
POKAŻ WIĘCEJ
Aktualna godzina

Oznacza to, że dekoder nie jest uruchomiony lub doszło do jego zawieszenia.

  1. Uruchom dekoder pilotem lub z poziomu panelu dekodera.
  2. Wykonaj reset dekoder poprzez odłączenie zasilania na około 10 sekund. Po tym czasie podłącz ponownie kabel zasilający.
  3. Zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj.

W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.

Inny komunikat

Na panelu dekodera może wyświetla się TEST, TESTING, TESTING 11, TRWA URUCHAMIANIE.

Dzieje się tak podczas uruchamiania dekodera, przez około 2 minuty i po tym czasie na panelu dekodera powinna pojawić się aktualna godzina lub numer kanału.

  1. Jeśli proces trwa dłużej niż 5 minut odłącz kabel zasilający od dekodera, wyjmij kartę, odkręć kabel antenowy.
    Odczekaj około 10 sekund i podłącz ponownie tylko zasilanie. Na panelu dekodera znów pojawią się te same komunikaty.
  2. Po chwili na ekranie telewizora powinna pojawić się plansza informująca o braku karty. Umieść w dekoderze kartę chipem do dołu w kierunku dekodera oraz podłącz kabel antenowy.
  3. Zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj

W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.

Nic się nie wyświetla
  1. Sprawdź czy kabel zasilający jest podłączony do dekodera oraz do gniazda elektrycznego. Jeśli posiadasz dwuczęściowy zasilacz dociśnij kabel na złączu.
  2. Podłącz kabel zasilający do innego gniazda elektrycznego lub do tego samego gniazda podłącz inne urządzenie elektryczne, by upewnić co powoduje problem

Jeśli na panelu dekodera ciągle nie wyświetla się żaden komunikat lub dioda to zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj.

W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.


Nr kanału lub AKTYWACJA
  1. Upewnij się, że kabel (HDMI lub SCART) jest podłączony zarówno do dekodera jak i telewizora. Możesz odpiąć go i ponownie podłączyć w te same wejścia.

    Jeśli połączyłeś telewizor z dekoderem obydwoma kablami, odłącz jeden z nich. Polecamy stosowanie kabla HDMI, ze względu na lepszą jakość obrazu.

  2. Ustaw odpowiednią rozdzielczość w dekoderze, musi ona odpowiadać możliwościom technicznym telewizora.
    Aktualnie wybraną rozdzielczość możesz sprawdzić wciskając na pilocie do dekodera klawisz z symbolem gwiazdki. Rozdzielczość zostanie wyświetlona na panelu dekodera.
    Rozdzielczości dla kabla HDMI:
    • 1080i (wciśnij na pilocie symbol gwiazdki, a następnie 3)
    • 720 (wciśnij na pilocie symbol gwiazdki, a następnie 4)
    • 576 (wciśnij na pilocie symbol gwiazdki, a następnie 5)

    Rozdzielczości dla kabla SCART:
    • SD1 (wciśnij na pilocie symbol gwiazdki, a następnie 1)
    • SD2 (wciśnij na pilocie symbol gwiazdki, a następnie 2)

    Jeżeli pilot nie posiada klawisza z symbolem gwiazdki użyj przycisku MENU.

    Nie można zmienić rozdzielczości, gdy uruchomiona jest aplikacja Start.  Aby móc zmienić rozdzielczość, wyłącz dekoder na pilocie, uruchom go ponownie, wciśnij OK by zamknąć aplikację, która może być uruchomiona lecz nie widać tego na ekranie telewizora i następnie wciśnij klawisz z symbolem gwiazdki i odpowiednią cyfrę.

    Problem może wynikać także z wybrania błędnego źródła sygnału w telewizorze, więc po kilku próbach przejdź do kolejnego kroku.

  3. Ustaw prawidłowe źródło sygnału w telewizorze, gdyż odbiorniki na ogół posiadają kilka wejść HDMI lub SCART. Jeśli przykładowo podłączyłeś kabel HDMI do gniazda HDMI2, w menu telewizora wybierz HDMI 2.

    Klawisz odpowiadający za zmianę źródła sygnału jest zazwyczaj opisany na pilocie do telewizora jako: AV, SOURCE, INPUT, EXT lub ikonką . W razie problemów sprawdź w instrukcji obsługi telewizora.
  4. Podłącz kabel do innego wejścia w telewizorze i zmień źródło w menu, gdyż obecnie wybrane może być uszkodzone.
  5. Zastosuj  inny kabel HDMI lub SCART.
  6. Zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj. Zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Dekoder nie może połączyć się z telewizorem. Na ekranie telewizora może się wtedy pojawić:

  • Czarny obraz – upewnij się, że telewizor jest uruchomiony. Spróbuj przełączyć kanał pilotem do dekodera. Jeśli pojawi się pasek informacyjny z logiem nc+ w lewym górnym rogu - sprawdź dostępne rozwiązania tutaj.
  • Brak sygnału.
  • Komunikat No signal – poniżej przykład z telewizora marki LG.
  • Inny komunikat informujący np. o wyborze HDMI itp.

Jeśli nie wiesz jak rozpoznać komunikat, przejdź tutaj.

  1. Jeśli na ekranie telewizora nie ma żadnego komunikatu użyj pilota do telewizora by zmienić głośność dźwięku lub w inny sposób upewnij się czy telewizor jest uruchomiony.
  2. Sprawdź co wyświetla się na panelu dekodera:
POKAŻ WIĘCEJ
Aktualna godzina

Oznacza to, że dekoder nie jest uruchomiony lub doszło do jego zawieszenia.

  1. Uruchom dekoder pilotem lub z poziomu panelu dekodera.
  2. Wykonaj reset dekoder poprzez odłączenie zasilania na około 10 sekund. Po tym czasie podłącz ponownie kabel zasilający.
  3. Zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj.

W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.

Nic się nie wyświetla
  1. Sprawdź czy kabel zasilający jest podłączony do dekodera oraz do gniazda elektrycznego. Jeśli posiadasz dwuczęściowy zasilacz dociśnij kabel na złączu.
  2. Podłącz kabel zasilający do innego gniazda elektrycznego lub do tego samego gniazda podłącz inne urządzenie elektryczne, by upewnić co powoduje problem

Jeśli na panelu dekodera ciągle nie wyświetla się żaden komunikat lub dioda to zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj.

W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.


Nr kanału
  1. Upewnij się, że kabel (HDMI lub SCART) jest podłączony zarówno do dekodera jak i telewizora. Możesz odpiąć go i ponownie podłączyć w te same wejścia.

    Jeśli połączyłeś telewizor z dekoderem obydwoma kablami, odłącz jeden z nich. Polecamy stosowanie kabla HDMI, ze względu na lepszą jakość obrazu.

  2. Ustaw prawidłowe źródło sygnału w telewizorze, gdyż odbiorniki na ogół posiadają kilka wejść HDMI lub SCART. Jeśli przykładowo podłączyłeś kabel HDMI do gniazda HDMI2, w menu telewizora wybierz HDMI 2.

    Klawisz odpowiadający za zmianę źródła sygnału jest zazwyczaj opisany na pilocie do telewizora jako: AV, SOURCE, INPUT, EXT lub ikonką . W razie problemów sprawdź w instrukcji obsługi telewizora.
  3. Podłącz kabel do innego wejścia w telewizorze i zmień źródło w menu, gdyż obecnie wybrane może być uszkodzone.
  4. Zastosuj  inny kabel HDMI lub SCART.
  5. Zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj. Zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Dekoder nie może połączyć się z telewizorem. Na ekranie telewizora może się wtedy pojawić:

  • Czarny obraz – upewnij się, że telewizor jest uruchomiony. Spróbuj przełączyć kanał pilotem do dekodera. Jeśli pojawi się pasek informacyjny z logiem nc+ w lewym górnym rogu - sprawdź dostępne rozwiązania tutaj.
  • Brak sygnału.
  • Komunikat No signal – poniżej przykład z telewizora marki LG.
  • Inny komunikat informujący np. o wyborze HDMI itp.

Jeśli nie wiesz jak rozpoznać komunikat, przejdź tutaj.

  1. Jeśli na ekranie telewizora nie ma żadnego komunikatu użyj pilota do telewizora by zmienić głośność dźwięku lub w inny sposób upewnij się czy telewizor jest uruchomiony.
  2. Sprawdź co wyświetla się na panelu dekodera:
POKAŻ WIĘCEJ
BOOT

Wyświetla się podczas uruchamiania dekodera, przez około 2 minuty i po tym czasie na panelu dekodera powinna pojawić się aktualna godzina lub numer kanału.

  1. Jeśli proces trwa dłużej niż 5 minut odłącz kabel zasilający od dekodera, wyjmij kartę, odkręć kabel antenowy. Odczekaj około 10 sekund i podłącz ponownie tylko zasilanie. Na panelu dekodera pojawi się komunikat BOOT.
  2. Po chwili na ekranie telewizora powinna pojawić się plansza informująca o braku karty. Umieść w dekoderze kartę chipem do dołu w kierunku dekodera oraz podłącz kabel antenowy.
  3. Zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj.

W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.

Czerwona dioda

Oznacza to, że dekoder nie jest uruchomiony lub doszło do jego zawieszenia.

  1. Uruchom dekoder pilotem lub z poziomu panelu dekodera.
  2. Wykonaj reset dekoder poprzez odłączenie zasilania na około 10 sekund. Po tym czasie podłącz ponownie kabel zasilający.
  3. Zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj

W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.

Nic się nie wyświetla
  1. Sprawdź czy kabel zasilający jest podłączony do dekodera oraz do gniazda elektrycznego. Jeśli posiadasz dwuczęściowy zasilacz dociśnij kabel na złączu.
  2. Podłącz kabel zasilający do innego gniazda elektrycznego lub do tego samego gniazda podłącz inne urządzenie elektryczne, by upewnić co powoduje problem

Jeśli na panelu dekodera ciągle nie wyświetla się żaden komunikat lub dioda to zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj.

W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.


Zielona dioda
  1. Upewnij się, że kabel (HDMI lub SCART) jest podłączony zarówno do dekodera jak i telewizora. Możesz odpiąć go i ponownie podłączyć w te same wejścia.

    Jeśli połączyłeś telewizor z dekoderem obydwoma kablami, odłącz jeden z nich. Polecamy stosowanie kabla HDMI, ze względu na lepszą jakość obrazu.

  2. Ustaw prawidłowe źródło sygnału w telewizorze, gdyż odbiorniki na ogół posiadają kilka wejść HDMI lub SCART. Jeśli przykładowo podłączyłeś kabel HDMI do gniazda HDMI2, w menu telewizora wybierz HDMI 2.

    Klawisz odpowiadający za zmianę źródła sygnału jest zazwyczaj opisany na pilocie do telewizora jako: AV, SOURCE, INPUT, EXT lub ikonką . W razie problemów sprawdź w instrukcji obsługi telewizora.
  3. Podłącz kabel do innego wejścia w telewizorze i zmień źródło w menu, gdyż obecnie wybrane może być uszkodzone.
  4. Zastosuj  inny kabel HDMI lub SCART.
  5. Zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj. Zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.
Zmieniające się cyfry

Gdy na panelu dekodera zmieniają się cyfry: 1P -> 2P -> 3P itd., a na ekranie telewizora widnieje czarny obraz oznacza to, że dekoder pobiera oprogramowanie.

1P to 1% poboru oprogramowania.

2P to 2% poboru oprogramowania.

Cały proces może potrwać do około 30 minut. W tym czasie nie odłączaj od dekodera zasilania i kabla antenowego.

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Dekoder nie może połączyć się z telewizorem. Na ekranie telewizora może się wtedy pojawić:

  • Czarny obraz – upewnij się, że telewizor jest uruchomiony. Spróbuj przełączyć kanał pilotem do dekodera. Jeśli pojawi się pasek informacyjny z logiem nc+ w lewym górnym rogu - sprawdź dostępne rozwiązania tutaj.
  • Brak sygnału.
  • Komunikat No signal – poniżej przykład z telewizora marki LG.
  • Inny komunikat informujący np. o wyborze HDMI itp.

Jeśli nie wiesz jak rozpoznać komunikat, przejdź tutaj.

  1. Jeśli na ekranie telewizora nie ma żadnego komunikatu użyj pilota do telewizora by zmienić głośność dźwięku lub w inny sposób upewnij się czy telewizor jest uruchomiony.
  2. Sprawdź co wyświetla się na panelu dekodera:
POKAŻ WIĘCEJ
Aktualna godzina

Oznacza to, że dekoder nie jest uruchomiony lub doszło do jego zawieszenia.

  1. Uruchom dekoder pilotem lub z poziomu panelu dekodera.
  2. Wykonaj reset dekoder poprzez odłączenie zasilania na około 10 sekund. Po tym czasie podłącz ponownie kabel zasilający.
  3. Zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj.

W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.

BOOT

Wyświetla się podczas uruchamiania dekodera, przez około 2 minuty i po tym czasie na panelu dekodera powinna pojawić się aktualna godzina lub numer kanału.

  1. Jeśli proces trwa dłużej niż 5 minut odłącz kabel zasilający od dekodera, wyjmij kartę, odkręć kabel antenowy. Odczekaj około 10 sekund i podłącz ponownie tylko zasilanie. Na panelu dekodera pojawi się komunikat BOOT.
  2. Po chwili na ekranie telewizora powinna pojawić się plansza informująca o braku karty. Umieść w dekoderze kartę chipem do dołu w kierunku dekodera oraz podłącz kabel antenowy.
  3. Zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj.

W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.

Nic się nie wyświetla
  1. Sprawdź czy kabel zasilający jest podłączony do dekodera oraz do gniazda elektrycznego. Jeśli posiadasz dwuczęściowy zasilacz dociśnij kabel na złączu.
  2. Podłącz kabel zasilający do innego gniazda elektrycznego lub do tego samego gniazda podłącz inne urządzenie elektryczne, by upewnić co powoduje problem

Jeśli na panelu dekodera ciągle nie wyświetla się żaden komunikat lub dioda to zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj.

W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.


Nr kanału
  1. Upewnij się, że kabel (HDMI lub SCART) jest podłączony zarówno do dekodera jak i telewizora. Możesz odpiąć go i ponownie podłączyć w te same wejścia.

    Jeśli połączyłeś telewizor z dekoderem obydwoma kablami, odłącz jeden z nich. Polecamy stosowanie kabla HDMI, ze względu na lepszą jakość obrazu.

  2. Ustaw prawidłowe źródło sygnału w telewizorze, gdyż odbiorniki na ogół posiadają kilka wejść HDMI lub SCART. Jeśli przykładowo podłączyłeś kabel HDMI do gniazda HDMI2, w menu telewizora wybierz HDMI 2.

    Klawisz odpowiadający za zmianę źródła sygnału jest zazwyczaj opisany na pilocie do telewizora jako: AV, SOURCE, INPUT, EXT lub ikonką . W razie problemów sprawdź w instrukcji obsługi telewizora.
  3. Podłącz kabel do innego wejścia w telewizorze i zmień źródło w menu, gdyż obecnie wybrane może być uszkodzone.
  4. Zastosuj  inny kabel HDMI lub SCART lub podłącz do tego samego źródła i kabla inne urządzenia i sprawdź czy działa.
  5. Zdiagnozuj swój dekoder w Salonie nc+ lub w Punkcie Serwisowym. Listę Punktów znajdziesz tutaj. Zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.