Brak karty

ZNAJDŹ ROZWIĄZANIE SZYBCIEJ - WYBIERZ TWÓJ DEKODER

MEDIABOX+ ADB ITI-3740SX
TURBOBOX+ ADB ITI-5720SX
WIFI PREMIUMBOX+ ADB NCP-4740SF
BOX+ HD ITI-5800S
BOX+ ITI-2849ST / 2850ST / 2851S
BOX+ SAGEMCOM DSI87/DSI83
WIFIBOX+ SAGEMCOM DSIW74
4K ULTRABOX+ USW4001NCP
ULTRABOX+ HDS 7241
ULTRABOX+ ITI 5800SX
WYBRANY DEKODER MEDIABOX+ ADB ITI-3740SX Zmień
WYBRANY DEKODER TURBOBOX+ ADB ITI-5720SX Zmień
WYBRANY DEKODER WIFI PREMIUMBOX+ ADB NCP-4740SF Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ HD ITI-5800S Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ ITI-2849ST / 2850ST / 2851S Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ SAGEMCOM DSI87/DSI83 Zmień
WYBRANY DEKODER WIFIBOX+ SAGEMCOM DSIW74 Zmień
WYBRANY DEKODER 4K ULTRABOX+ USW4001NCP Zmień
WYBRANY DEKODER ULTRABOX+ HDS 7241 Zmień
WYBRANY DEKODER ULTRABOX+ ITI 5800SX Zmień
ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA


  • Wyjmij kartę z dekodera i przetrzyj suchą szmatką złote styki znajdujące się na karcie. Dmuchnij kilka razy w slot na kartę dekodującą i włóż ponownie kartę do dekodera chipem do góry i w stronę dekodera. 
  • Jeśli ciągle wyświetla się ten sam komunikat ponownie wyjmij kartę z dekodera oraz następnie odłącz zasilanie od dekodera. Odczekaj około 10 sekund i ponownie podłącz zasilanie. Gdy pojawi się komunikat BRAK KARTY, umieść kartę w dekoderze chipem do góry, skierowanym w stronę dekodera. 
  • Jeśli komunikat nie zniknie oznacza to prawdopodobnie uszkodzenie dekodera lub karty. Zdiagnozuj dekoder w Punkcie serwisowym nc+. Listę Punktów znajdziesz tutaj. W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.


POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.


  • Wyjmij kartę z dekodera i przetrzyj suchą szmatką złote styki znajdujące się na karcie. Dmuchnij kilka razy w slot na kartę dekodującą i włóż ponownie kartę do dekodera chipem na dół i w stronę dekodera. 
  • Jeśli ciągle wyświetla się ten sam komunikat ponownie wyjmij kartę z dekodera oraz następnie odłącz zasilanie od dekodera. Odczekaj około 10 sekund i ponownie podłącz zasilanie. Gdy pojawi się komunikat BRAK KARTY, umieść kartę w dekoderze chipem do dołu, skierowanym w stronę dekodera. 
  • Jeśli komunikat nie zniknie oznacza to prawdopodobnie uszkodzenie dekodera lub karty. Zdiagnozuj dekoder w Punkcie serwisowym nc+. Listę Punktów znajdziesz tutaj. W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.
POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.


  • Otwórz klapkę znajdującą się z lewej strony panelu przedniego dekodera, delikatnie popychając środek jej górnej części i wyjmij kartę z dekodera. Przetrzyj suchą szmatką złote styki znajdujące się na karcie. Dmuchnij kilka razy w slot na kartę dekodującą i włóż ponownie kartę do dekodera chipem na dół i w stronę dekodera. 
  • Jeśli ciągle wyświetla się ten sam komunikat ponownie wyjmij kartę z dekodera oraz następnie odłącz zasilanie od dekodera. Odczekaj około 10 sekund i ponownie podłącz zasilanie. Gdy pojawi się komunikat BRAK KARTY, umieść kartę w dekoderze chipem do dołu, skierowanym w stronę dekodera. 
  • Jeśli komunikat nie zniknie oznacza to prawdopodobnie uszkodzenie dekodera lub karty. Zdiagnozuj dekoder w Punkcie serwisowym nc+. Listę Punktów znajdziesz tutaj. W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.
POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.


  • Wyjmij kartę z dekodera i przetrzyj suchą szmatką złote styki znajdujące się na karcie. Dmuchnij kilka razy w slot na kartę dekodującą i włóż ponownie kartę do dekodera chipem na dół i w stronę dekodera. 
  • Jeśli ciągle wyświetla się ten sam komunikat ponownie wyjmij kartę z dekodera oraz następnie odłącz zasilanie od dekodera. Odczekaj około 10 sekund i ponownie podłącz zasilanie. Gdy pojawi się komunikat: UWAGA Karta uszkodzona lub włożona nieprawidłowo umieść kartę w dekoderze chipem do góry, skierowanym w stronę dekodera. 
  • Jeśli komunikat nie zniknie oznacza to prawdopodobnie uszkodzenie dekodera lub karty. Zdiagnozuj dekoder w Punkcie serwisowym nc+. Listę Punktów znajdziesz tutaj. W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.
POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

  • Otwórz klapkę znajdującą się z lewej strony panelu przedniego dekodera, delikatnie popychając środek jej górnej części i wyjmij kartę z dekodera. Przetrzyj suchą szmatką złote styki znajdujące się na karcie. Dmuchnij kilka razy w slot na kartę dekodującą i włóż ponownie kartę do dekodera chipem na dół i w stronę dekodera. 
  • Jeśli ciągle wyświetla się ten sam komunikat ponownie wyjmij kartę z dekodera oraz następnie odłącz zasilanie od dekodera. Odczekaj około 10 sekund i ponownie podłącz zasilanie. Gdy pojawi się komunikat BRAK KARTY, umieść kartę w dekoderze chipem do dołu, skierowanym w stronę dekodera. 
  • Jeśli komunikat nie zniknie oznacza to prawdopodobnie uszkodzenie dekodera lub karty. Zdiagnozuj dekoder w Punkcie serwisowym nc+. Listę Punktów znajdziesz tutaj. W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.
POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.


  • Wyjmij kartę z dekodera i przetrzyj suchą szmatką złote styki znajdujące się na karcie. Dmuchnij kilka razy w slot na kartę dekodującą i włóż ponownie kartę do dekodera chipem na dół i w stronę dekodera. 
  • Jeśli ciągle wyświetla się ten sam komunikat ponownie wyjmij kartę z dekodera oraz następnie odłącz zasilanie od dekodera. Odczekaj około 10 sekund i ponownie podłącz zasilanie. Gdy pojawi się komunikat BRAK KARTY, umieść kartę w dekoderze chipem do dołu, skierowanym w stronę dekodera. 
  • Jeśli komunikat nie zniknie oznacza to prawdopodobnie uszkodzenie dekodera lub karty. Zdiagnozuj dekoder w Punkcie serwisowym nc+. Listę Punktów znajdziesz tutaj. W celu diagnostyki zabierz do Punktu dekoder wraz z kartą dekodującą, pilotem oraz kablem zasilającym.
POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem