Błąd karty. Ta karta jest przeznaczona do współpracy z innym dekoderem. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta podając kod błędu: [67]

Błąd karty. Ta karta jest przeznaczona do współpracy z innym dekoderem. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta podając kod błędu: [67]

ZNAJDŹ ROZWIĄZANIE SZYBCIEJ - WYBIERZ TWÓJ DEKODER

MEDIABOX+ ADB ITI-3740SX
TURBOBOX+ ADB ITI-5720SX
WIFI PREMIUMBOX+ ADB NCP-4740SF
BOX+ HD ITI-5800S
BOX+ ITI-2849ST / 2850ST / 2851S
BOX+ SAGEMCOM DSI87/DSI83
WIFIBOX+ SAGEMCOM DSIW74
4K ULTRABOX+ USW4001NCP
ULTRABOX+ HDS 7241
ULTRABOX+ ITI 5800SX
WYBRANY DEKODER MEDIABOX+ ADB ITI-3740SX Zmień
WYBRANY DEKODER TURBOBOX+ ADB ITI-5720SX Zmień
WYBRANY DEKODER WIFI PREMIUMBOX+ ADB NCP-4740SF Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ HD ITI-5800S Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ ITI-2849ST / 2850ST / 2851S Zmień
WYBRANY DEKODER BOX+ SAGEMCOM DSI87/DSI83 Zmień
WYBRANY DEKODER WIFIBOX+ SAGEMCOM DSIW74 Zmień
WYBRANY DEKODER 4K ULTRABOX+ USW4001NCP Zmień
WYBRANY DEKODER ULTRABOX+ HDS 7241 Zmień
WYBRANY DEKODER ULTRABOX+ ITI 5800SX Zmień
ARTYKUŁ NIE DOTYCZY TWOJEGO DEKODERA

Jeśli zobaczysz jeden z powyższych komunikatów, przełącz dekoder na kanał 11 (TVP1 HD) i poczekaj aż kanał się pojawi. Może to potrwać do 2 godzin.

Jeśli od momentu odebrania dekodera od kuriera lub z Punktu nc+ minęło mniej niż 7 dni możesz ponowić sygnał aktywacyjny poprzez moje nc+.

Jeżeli nie jesteś pewien, czy prawidłowo podłączyłeś i skonfigurowałeś swój dekoder, przejdź tutaj.

POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

Komunikat pojawia się przy pierwszym podłączeniu dekodera. Jeśli go zobaczysz, przełącz dekoder na kanał 11 (TVP1 HD) i poczekaj aż kanał się pojawi. Może to potrwać do 2 godzin.

Jeśli od momentu odebrania dekodera od kuriera lub z Punktu nc+ minęło mniej niż 7 dni możesz ponowić sygnał aktywacyjny poprzez moje nc+.

 

Instrukcję aktualizacji uprawnień znajdziesz tutaj.

Jeżeli nie jesteś pewien, czy prawidłowo podłączyłeś i skonfigurowałeś swój dekoder, przejdź tutaj.



POKAŻ WIĘCEJ

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

last-resort-icon

NAPISZ E-MAIL

Zaloguj się do Moje NC+ i skorzystaj z formularza kontaktowego

last-resort-icon

ROZPOCZNIJ CZAT

Zaloguj się do Moje NC+ i rozpocznij czat

last-resort-icon

ZNAJDZ NAJBLIŻSZY SALON

last-resort-icon

ZADZWOŃ

801 044 944

22 310 47 47

Opłata według stawek operatora.

POWIĄZANE TEMATY
Jak zaktualizować uprawnienia?

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zainstalowane przez ITI Neovision lub Podmioty Współpracujące do celów statystycznych, marketingowych oraz analitycznych, umożliwiając m.in. wyświetlanie spersonalizowanych reklam. Więcej informacji dotyczących plików cookies oraz możliwości zmiany ustawień przeglądarki znajdziesz w Polityce cookies. Dalsze korzystnie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.Rozumiem