Komunikat ten pojawia się w dwóch przypadkach:
- brak kanału w Twojej ofercie
Kanał, który próbujesz oglądać nie znajdują się w Twojej ofercie. Aby zamówić brakujący czemu kanał skontaktuj się z Konsultantem pod wskazanym w komunikacie numerem telefonu.
- wygasły uprawnienia do odbioru
Dekoder co miesiąc musi pobrać uprawnienia do odbioru kanałów. Aktualizacja uprawnień odbywa się automatycznie w godzinach nocnych, po przełączeniu dekodera do trybu standby. Jeśli dekoder jest odłączony od zasilania lub jakość sygnału z anteny jest niewystarczająca dekoder nie pobierze aktualizacji automatycznie.
UWAGA! Nie odłączaj na noc dekodera od zasilania. W godzinach nocnych dekoder w trybie czuwania standby przeprowadza wiele czynności serwisowych:
- Pobiera aktualne uprawnienia do odbioru kanałów
- Pobiera aktualizację oprogramowania
- Pobiera dostępne Tv rachunki i wiadomości od operatora
- Aktualizuje Program na 7 dni
Odłączanie dekodera od zasilania może spowodować nieprawidłowe działanie dekodera.
W celu wysyłki uprawnień postępuj zgodnie ze wskazówkami z tematu: CZEKAM NA AKTYWACJĘ JUŻ PONAD 2 GODZINY. CO ZROBIĆ?