Co zrobić jeśli na moim koncie jest nadpłata?

Jeśli na Twoim koncie do wpłat za usługi nc+ powstała nadpłata to co miesiąc będzie ona pomniejszana o kwotę opłaty za dany miesiąc, aż do wyczerpania nadpłaconych środków.

Jeśli chcesz, aby nadpłacona kwota została przelana na Twoje konto bankowe wymagane jest złożenie pisemnego wniosku (listownie lub skan).

Wniosek powinien zawierać:

• imię i nazwisko Abonenta

• numer Abonenta na kontrakcie którego występuje nadpłata

• informację jaka kwota ma być zwrócona

• numer rachunku bankowego, na który ma być przelana nadpłata

• odręczny podpis właściciela rachunku, z którego dokonano wpłat.

Potwierdzenie wpłaty, na skutek której powstała nadpłata nie jest wymagane, jednak jego dołączenie może przyspieszyć załatwienie sprawy.    

Wniosek można wysłać:

• po zalogowaniu się do internetowego centrum Abonenta na moje.ncplus.pl poprzez zakładkę „NAPISZ DO NAS”

• listownie na adres ITI Neovision S.A., 02-100 Warszawa, skr. pocztowa 8

Zainteresowała Cię nasza oferta?
zostaw swój numer – oddzwonimy w 15 minut
CZY JESTEŚ JUŻ ABONENTEM NC+?
ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.
zadzwoń do nas
22 22 00 000

Opłata wg stawek operatora

Godziny pracy naszych konsultantów:
Poniedziałek – niedziela 8:00 – 22:00
Święta nieczynne
Zainteresowała Cię
nasza oferta?
Zostaw swój numer
Oddzwonimy w
15 minut

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>