• .

Nowoczesna platforma nc+

Platforma nc+ jako technologiczny lider rynku, idąc zgodnie za światowymi trendami dokona zmiany standardu nadawania sygnału telewizyjnego. W związku z powyższym, mogą wystąpić problemy z odbiorem kanałów na dotychczas użytkowanych dekoderach Philips DSR. W praktyce oznacza to, że wszystkie modele dekoderów Philips DSR 6201 oraz DRS 7201 pracujące w dotychczasowym standardzie, nie będą mogły służyć do odbierania sygnału satelitarnego.

Bezpłatna wymiana dekodera

Platforma nc+ dbając o satysfakcję swoich Klientów od dłuższego czasu prowadzi akcję informacyjną oraz proces wymiany dekoderów Philips DSR HD i PVR. Nowszy dekoder pozwoli korzystać z usług platformy po zmianie systemu. Wymiana dekodera na bardziej nowoczesny odbędzie się bez dodatkowych kosztów. Dekodery Philips DSR HD i PVR będą wymieniane na dekoder przystosowany do nowego standardu.

Jak odebrać nowy dekoder HD?
Wystarczy udać się do
autoryzowanego punktu
dystrybucyjnego nc+.

Pełna lista jest dostępna
TUTAJ>>
Pod numerem telefonu:
22 334 60 02* otrzymacie
Państwo wszelkie informacje
związane z procesem
wymiany dekodera.

*Koszt połączenia według stawek
operatora

Jeżeli korzystasz z dekodera Philips DSR HD lub Philips DSR PVR

Jeżeli jesteś posiadaczem dekodera Philips HD lub PVR,
bezwzględnie wymień sprzęt na nowyszy dekoder.

KORZYŚCI Z WYMIANY DEKODERA PHILIPS

Wyższa płynność działania
Dwukrotnie większa pojemność
dysku dla dekodera PVR


Warto wiedzieć, że wymiana dekodera jest całkowicie bezpłatna i nie wpływa na ofertę, z której obecnie Państwo korzystają. Zawartość programowa, długość trwania umowy oraz wysokość opłaty miesięcznej nie ulegają zmianie.



SKUTKI NIEODEBRANIA NOWEGO DEKODERA HD

możliwość utraty odbioru
kanałów udostępnianych
przez nc+ 

Jeśli po instalacji nowego dekodera wystąpi brak dostępu do części kanałów, prosimy o kontakt z dedykowaną infolinią pod numerem 22 334 60 02* lub skorzystanie z instrukcji w ramce obok.

*Koszt połączenia według stawek operatora.

Jeśli korzystasz z dekodera HD, ale masz kłopoty z odbiorem sygnału

Jeśli po instalacji nowego dekodera wystąpi brak dostępu
do części kanałów, prosimy o kontakt z dedykowaną
infolinią pod numerem 22 334 60 02* lub skorzystanie
z poniższych instrukcji.

Brak dostępu do części kanałów

Przyczyną może być problem z anteną. Źle ustawiona,
nie odbiera pewnego zakresu częstotliwości.

Jak prawidłowo ustawić antenę >

Problem z odbiorem może wynikać również ze złych warunków atmosferycznych. Dobry odbiór mogą zakłócać w szczególności deszcz i śnieg, zalegający na talerzu antenowym.

Niekorzystny dla anteny jest również wiatr. Przy silnym wietrze talerz anteny, w tym także konwerter, może zostać odchylony od prawidłowej pozycji i spowodować całkowity zanik sygnału. Jego przywrócenie jest możliwe po ponownym prawidłowym ustawieniu anteny.

INSTALACJA ANTENY

Samodzielna instalacja
zestawu antenowego

szczegółowe informacje >



ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WZBW.

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>