Wyznawcy futbolu – platforma nc+ stawia na multiscreening

2014-02-13

Wraz z powrotem na boiska piłkarzy polskiej ligi platforma nc+ zaprasza widzów przed ekrany telewizorów oraz do udziału w specjalnych akcjach w Internecie. „WYznawcy Futbolu” to nazwa nowej sekcji na stronie internetowej canalplus.pl, gdzie fani piłki nożnej znajdą liczne aktywności towarzyszące rozgrywkom T-Mobile Ekstraklasy, Ligi Mistrzów oraz lig zagranicznych transmitowanych w kanałach nc+. Kibice będą mogli wybierać najlepszych piłkarzy oraz oceniać atrakcyjność oglądanych meczów, dzielić się swoim wrażeniami oraz komentować boiskowe wydarzenia.

wyznawcy

Wszystkie aktywności dla fanów piłki nożnej wzbogacające propozycje antenowe nc+ będą zebrane w serwisie „WYznawcy Futbolu” znajdującym się na stronie www.canalplus.pl/wyznawcy Jedną z nowości, która się tam znajdzie będzie możliwość oceny atrakcyjności meczów transmitowanych na antenach kanałów nc+. Kibice od piątku do poniedziałku będą mogli za pomocą aplikacji „Oceń mecz” (www.canalplus.pl/ocenmecz) wyrazić swoją opinię na temat widowiskowości i poziomu meczów T-Mobile Ekstraklasy oraz lig zagranicznych. Spotkania będą oceniane w skali od 1 do 5 gwiazdek.

ocen mecz

Po zakończeniu weekendu przyjdzie czas na podsumowanie i wybór najbardziej ekscytującego spotkania (Mecz na+), spośród tych najwyżej ocenionych przez widzów, oraz najlepszego zawodnika (Piłkarz+) lig zagranicznych pokazywanych przez nc+. Nominacje do grona najlepszych piłkarzy kibice wskażą wcześniej na facebooku. Spotkanie, które kibice wybiorą „Meczem na+” zostanie pokazane w paśmie o tej nazwie na antenie CANAL+ Sport, które od 26 lutego będzie emitowane zazwyczaj w środy o godz. 17:45.

- Rozwój multiscreeningu sprawia, że dziś w naturalny sposób telewizja przenika się z Internetem, a jedno medium wpływa na funkcjonowanie drugiego. Bardzo chętnie pokażemy kibicom raz jeszcze, niejako na ich życzenie, najlepsze spotkanie danego weekendu – mówi Arkadiusz Mierzwa.

Także wracającym 18 lutego na anteny kanałów nc+ rozgrywkom Ligi Mistrzów towarzyszyć będą aktywności internetowe dla kibiców. Po każdym dniu rywalizacji najlepszych piłkarzy Europy fani CANAL+ Sport na facebooku będą nominowali kandydatów do jedenastki tygodnia. Spośród wybranych do niej zawodników na stronie „WYznawców Futbolu” kibice wskażą w głosowaniu najlepszego piłkarza tygodnia w Lidze Mistrzów.

Kolejna propozycja dla widzów i internautów to zabawa na Twitterze, gdzie kibice będą mogli wynajdować pojawiające się w każdy weekend wpisy sportowców, trenerów, dziennikarzy oraz innych fanów opisujące wydarzenia piłkarskie i poprzez opcję „podaj dalej” zgłaszać propozycje do wyróżnienia „Tweet tygodnia”. W zabawie uwzględniane będą wpisy zawierające hashtag: cytat+

Podobnie jak to miało miejsce jesienią w trakcie spotkań T-Mobile Ekstraklasy widzowie będą wybierać za pośrednictwem facebookowego profilu CANAL+ Sport (facebook.com/CANALplussport) „największy+ meczu”, a na koniec danej serii gier głosować na „największy+ kolejki”.

- Zaproponowane przez nas jesienią zabawy towarzyszące transmisjom, pokazały, że kibice bardzo chętnie korzystają z tzw. drugiego ekranu, dzielą się z innymi swoimi opiniami i ocenami.  Mam nadzieję, że kolejne akcje, które dla nich przygotowaliśmy również przypadną im do gustu. Ich opinie są dla nas niezwykle ważne, to wielcy pasjonaci i znawcy, a nazwa sekcji dedykowanej dla nich nie jest przypadkowa – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i PR nc+.

Jedną z wyjątkowych atrakcji dla kibiców związaną z rozgrywkami Ligi Mistrzów oraz T-Mobile Ekstraklasy jest akcja fan+, w której abonenci platformy nc+ mogą wygrywać bilety na mecze polskiej ligi oraz spotkania Champions League, w tym wielki finał, który zostanie rozegrany 24 maja w Lizbonie. O te wyjątkowe nagrody można walczyć na stronie: fanplus.ncplus.pl

Wiosną platforma nc+ planuje także przed największymi hitami piłkarskimi w Lidze Mistrzów i ligach zagranicznych uruchamianie specjalnych serwisów dedykowanych najważniejszym pozycjom antenowym. Fani będą mogli za ich pośrednictwem zadeklarować swoje sympatie klubowe, wybrać jedenastki, które powinny ich zdaniem wybiec na boisko oraz wytypować przebieg fazy pucharowej Ligi Mistrzów. Pierwsza tego typu aktywność zrealizowana została przed meczem Premier League Liverpool – Arsenal.


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WZBW.

nc+

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>