TeleTOON+ uruchamia kampanię reklamową „Grachi”

2014-03-12

W związku z zaplanowaną na poniedziałek, 7 kwietnia premierą serialu „Grachi” stacja teleTOON+ uruchamia kampanię reklamową dedykowaną tej produkcji. Działania reklamowe rozpoczną się 13 marca i potrwają do końca czerwca. Obejmą prasę młodzieżową oraz media internetowe, w tym portale społecznościowe.

grachi

W ramach kampanii reklamowej serial będzie prezentowany w magazynach młodzieżowych „Bravo Girl”, „Fun Club” i „Bravo”. W „Bravo Girl” zostanie zorganizowany konkurs, w ramach którego czytelniczki miesięcznika będę mogły wygrać profesjonalną sesję zdjęciową w stylizacji „a’la Grachi”. Zdjęcia laureatek ukażą się w czerwcowym wydaniu magazynu. Pod koniec marca rusza kampania reklamowa w internecie na takich stronach jak kotek.pl, bravo.pl, tvnplayer, youtube oraz w popularnych serwisach z grami. Kampania w mediach społecznościowych obejmie portale nk.pl i Facebook. Dodatkowo przez pierwsze dwa tygodnie kwietnia w Multikinie będzie można zobaczyć spoty reklamujące serial „Grachi” przed tytułami dziecięcymi i familijnymi. Reklamy serialu będą także obecne magazynach dla dzieci: „Monster High”, „Littlest Pet Shop” oraz „Mia i Ja”. Działania reklamowe startują 13 marca w magazynie „Fun Club” i zakończą się w czerwcu. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia.

- „Grachi” to pełna zabawnych sytuacji i wpadającej w ucho muzyki telenowela o szkolnym życiu nastolatków, dlatego kampania została zaplanowana w mediach skierowanych do dzieci w wieku szkolnym – mówi Agata Papis, brand manager kanałów dziecięcych MiniMini+ i teleTOON+. - Widzowie teleTOON+ znajdą tu sytuacje, które znają z własnego doświadczenia, ale będzie tu też trochę magii. Serial bawi, wzrusza i pokazuje, że warto być koleżeńskim – dodaje Papis.

Serial „Grachi” podbił serca nastolatków w Ameryce Południowej. Został nominowany do wielu nagród, a w Meksyku i Argentynie zdobył m.in. tytułu najlepszego serialu telewizyjnego. Odtwórczyni głównej roli Isabella Castillo otrzymała liczne wyróżnienia i została okrzyknięta najpopularniejszą nastoletnią gwiazdą Ameryki Południowej. W polskiej wersji głosu głównym bohaterkom użyczyły Joanna Jabłczyńska i Maria Niklińska.


ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WZBW.

nc+

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>