Nowe logotypy autorskich kanałów tematycznych platformy nc+

2014-08-25
Od 1 września widzowie autorskich kanałów tematycznych  platformy nc+ zobaczą na antenie nowe i odświeżone logotypy: Ale kino+, MiniMini+, teleTOON+, Kuchnia+, Domo+, Planete+ i nSport+. Zmieni się również oprawa wizualna części kanałów.
ncplus home of 576x200

Zaplanowane na początek września zmiany są kolejnym etapem ujednolicania identyfikacji wizualnej autorskiej kolekcji kanałów tematycznych platformy nc+.

- Projektując nowe logotypy szukaliśmy elementów, które podkreślą, że nasze kanały tematyczne tworzą rodzinę w ramach platformy nc+.  Efektem tych poszukiwań jest koncept „nc+ home of” – projekt graficzny, który spaja nową identyfikację wizualną. Będzie on towarzyszył logotypom naszych kanałów i uwypuklał ich przynależność do platformy nc+ – wyjaśnia Łukasz Słotwiński, dyrektor działu kreacji platformy nc+.

Szczególne modyfikacje zauważą widzowie Ale kino+ i nSport+. Zmieni się oprawa Ale kino+, do której muzykę stworzył znany warszawski producent hip-hopowy NOON.

- Postanowiliśmy odmłodzić antenowy wizerunek Ale kino+. Oprawę wzbogaciliśmy o kilkanaście świeżych dżingli. Natomiast nSport+, młodszy brat CANAL+ Sport, zyska na dynamice, dzięki dołączeniu do nowoczesnej kultury projektowej nc+ – dodaje Łukasz Słotwiński.

Wraz z nową oprawą antenową nSport+ zyska w nazwie znak „+”. Nowy logotyp zaznaczy przynależność nSport+ do rodziny autorskich kanałów nc+.  Drobne zmiany wizualne będzie można także dostrzec na antenach Kuchnia+ i Domo+.

- Autorskie kanały tematyczne nc+ to świat, w którym każdy, niezależnie od wieku lub zainteresowań znajdzie coś dla siebie. Dlatego naturalnym odzwierciedleniem zmian w identyfikacji graficznej jest nasza jesienna oferta programowa. Najmłodsi widzowie na pewno ucieszą się z nowego serialu animowanego „Mela i smoki” na MiniMini+. Dla koneserów dobrego filmu Ale kino+ przygotowało serial „Masters of sex”, a Planete+ serię „Seks i muzyka”. Z kolei Kuchnia+ i Domo+ dla miłośników kulinariów i designu mają nowe produkcje własne, jak „Jakubiak lokalnie 4” czy „Remont w 48 godzin”. Wiele emocji fanom sportu dostarczą także transmisje piłkarskie i żużlowe w nSport+ – mówi Anna Limbach-Uryn, dyrektor działu programowego platformy nc+.

Nową identyfikację wizualną oraz oprawy antenowe przygotował w całości dział kreacji platformy nc+, kierowany przez Łukasza Słotwińskiego.

ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WBW.

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>