Nowa kampania nc+ promująca ofertę sportową

2014-01-31

Luty w kanałach platformy nc+ będzie obfitował w wyjątkowe wydarzenia sportowe – na ekrany wrócą rozgrywki Ligi Mistrzów, Ligi Europejskiej, T-Mobile Ekstraklasy oraz Velux EHF Champions League. Widzów czekają również emocje związane z Weekendem Gwiazd NBA oraz szlagierowe mecze najlepszych lig zagranicznych. W poniedziałek, 3 lutego ruszy w mediach nowa kampania promująca bogatą i zróżnicowaną ofertę sportową nc+.

Po zimowej przerwie na boiska wrócą w połowie lutego piłkarze T-Mobile Ekstraklasy, fanów futbolu czekają pasjonujące mecze 1/8 finału Ligi Mistrzów (m.in.: Manchester City – Barcelona i Arsenal Londyn – Bayern Monachium), hity lig zagranicznych (m.in.: Juventus – Inter, Monaco – PSG, Liverpool - Arsenal) oraz zmagania w Lidze Europy. Wielkich emocji dostarczyć powinni również piłkarze ręczni, którzy rywalizować będą w Velux EHF Lidze Mistrzów, szczególnie mecze z udziałem polskich drużyn – Vive Targów Kielce i Orlenu Wisły Płock oraz koszykarze, którzy spotkają się na coroczne święto NBA – All Star Weekend. Najnowszy, 30-sekundowy spot promocyjny nc+ oparty jest na wymienionych wydarzeniach i w dynamiczny, nawiązujący do relacji sportowej sposób przedstawia widzom propozycje programowe.

- Styczeń był dobrą rozgrzewką do tego, co czeka naszych widzów w najbliższych miesiącach. W kampanii skoncentrowaliśmy się na pokazaniu bogactwa i różnorodność oferty sportowej.  Kibice będą mieli naprawdę w czym wybierać. Kopnięta w weekend piłka na boiskach ligowych, może zostać przejęta przez szczypiornistę lub koszykarza, a do siatki trafić w połowie tygodnia podczas wieczorów z Ligą Mistrzów lub Ligą Europejską - mówi nawiązując do kreacji spotu Jan Wykrytowicz, Dyrektor komunikacji marketingowej i badań.

Reklama będzie emitowana na antenie kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych w tym TVP, TVP Sport, TVN, TVN24, MTV Polska, VIVA Polska, Comedy Central, FOX i National Geographic. Kampania w Internecie obejmie najpopularniejsze portale jak: Onet, Interia, WP, sport.pl czy Youtube i Facebook. Reklamy w prasie znajdą się m.in. w: Przeglądzie Sportowym, Gazecie Wyborczej, Four Four Two, Piłce Nożnej oraz Tele Tygodniu i To&Owo.

Kreacje do kampanii przygotowała Agencja Saatchi&Saatchi. Media zaplanował dom mediowy Zenith Optimedia.

ITI Neovision S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr GIOŚ E0012413WZBW.

TA STRONA WYKORZYSTUJE COOKIES ROZUMIEM WIĘCEJ INFORMACJI>